Selam arkadaşlar
Bölüm geldi. Diğer hikayemde de dediğim gibi yeni bir hikaye başlatacağım KÜLLENMİŞ AŞK Doruk ve Laçin'in küllerinden yeniden doğan aşk hikayesi. Kapak resmi yapmayı bilmiyorum ve bilen arkadaşlardan benim için yapmalarını rica ediyorum. Şimdiden çok teşekkür ederim.
Sevgiler
Özlem A.
22. Bölüm
İçinde bulunduğum duruma inanmıyorum.Ben Murat'ı hayatımdan çıkarmak için uğraşıp dururken , birkaç ay önce hayatımdan çıkmaya pek hevesli olan sanki kendisi değilmiş gibi yeniden yakınlık kurmaya çalışıyor.Yattığım yerde hafifçe doğrulup yastığımı düzeltirken karanlıkta Murat ile göz göze gelince yeniden yatıyorum.O'nun hafifçe gülümsediğini işitince yeniden doğrularak olabildiğince sert bir şekilde bakmaya çalışıyorum.
"Uyuyamadın mı?" diye sorduğunu duyunca işitmemiş gibi yaparak yatmaya devam ediyorum.Bir yandan da Ata'nın kışkırtması ve Murat'ın bu fikrin üzerine balıklama attığı anı düşünüyorum.
"Ne olur baba gitme sende bizimle kal bu akşam" diye sızlanmıştı Ata.
Murat'ın merakla bana baktığını ilk anda fark etmiştim ve uyaran bakışlarımı üzerinden çekmemiştim.Ama O'nun "Bilmem ki Ata'cım annen ne der" diye topu bana atması beklediğin en son şeydi.
"Saçmalama" diyerek tepki versem de Ata bir an sonra bacaklarımdaydı.
"Anne lütfen...lütfen babamda kalsın bu gece bizimle"
"Ama Ata'cım nasıl yatarız sığamayız ki hepimiz bu yatağa" diyerek elimle odadaki tek yatağı göstermiştim.
Çok fazla kalmayacağımız ve yatak ta üçümüzü alacak kadar büyük olduğundan ilave yatak istememiştim ama o an bunu yaptığıma deli gibi pişman olmuştum bile.
Ata bütün saflığı ile "Neden ki hepimiz yatarız burada" diyince bana söyleyecek başkaca bir şey de kalmamıştı.O bütün sevimliliği ile Ata'ya gülümserken benim kötü anne olmaya hiç niyetim yoktu.
"Sana masaj yapmamı ister misin? Hemen uykun gelecektir eminim"
"İstemez" diyerek Kerem'i daha çok kendime çekiyorum.Ata ise tamamen babasına sokulmuş uyuyor.
"Sen bilirsin benimkisi dostça bir teklifti sadece" diyor ama sesinde dost olmaktan çok uzak bir tını var.
.....................
Yatakta sessizce yatarken şansın nereye kadar bana yardım edeceğini düşünüyorum.O'na masaj yapma konusunda elbette ciddi değildim ve O'nun bunu kabul etmeyeceğini de biliyordum.O'nu bu kadar özlemişken ve de bu kadar yakınken O'na dokunma fırsatı yakalayan ellerimin sadece masaj yapmayacağı benim için son derece açıktı.Bu yatakta yatmak ve O'nun sıcaklığını eskisi gibi hissetmek bile benim için oldukça kışkırtıcıydı ve bende Begüm gibi uyuyamıyordum.
O'nun yeniden hareketlenmesi ile birlikte ben de yatakta doğruldum.Benim hemen ardımdan da Begüm yataktan kalktı.O'nu giydiği kısacık tişörtün içinde görmek bu gece için oldukça fazlaydı.Birden her tarafıma ateş bastığını hissettim ve bende yataktan kalkarak kendime bir bardak su doldurdum.Bu gecenin ikimiz içinde son derece uzun olacağı şimdiden belli olmuştu...
...............
Uyumak için yatakta debelenirken istediğim en son şey tuvalete gitmekti ama ne yazık ki buna mecburdum.Dakikalarca sabretsem de en sonunda benim için dayanılmaz olduğunu anladığım an yataktan kalktım.Benim hemen ardımdan da Murat'ın kalkması benim için hiç de sürpriz olmadı.Banyoda yeterince oyalandığımı düşünerek çıktığımda aradan herhalde on beş dakika falan geçmişti.Murat'ın sıkılıp yattığını düşünsem de çıkar çıkmaz O'nu burnumum dibinde gördüğümde de çok fazla şaşırmadım.Gözlerimi O'nun çıplak göğsünden çekmeye çalışarak yatağa doğru yürüdüm.Henüz ilk adımımı bile atamadan O'nun iki elini belimde hissettim.Bu dokunuş içimde delicesine fırtınaların kopmasına neden olsa da O'na teslim olmamaya kararlıydım.Elleri karnımda birbirine kenetlenmiş bir şekilde beni kendine doğru bastırıyordu şimdi.Nefesini ensemde hissettiğimde karşı koymanın benim için çok güç olacağını çoktan anlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİNCİ BİR ŞANS
RomanceGİRİŞ "Emin misin kızım.Sende boşanmakta kararlı mısın ?" Hakim neredeyse gözümün içine bakıyordu.O an anladım eğer biraz çekimser davranırsam bizi boşamayacağını.Ama bunu Murat'a yapmaya hakkım yoktu.O'nun bu isteğine nereye kadar direnebilirdim ki...