Selam ben geldim...
Size bahsettiğim Küllenmiş Aşk isimli hikayemi de yayımlamış bulunmaktayım. Umarım onu da seversiniz. Kapak resmi için hlvc93 arkadaşıma sonsuz teşekkürler...
Sevgiler
Özlem A.
24. Bölüm
Hiçbir şey ama hiçbir şey istediğim gibi olmuyor.Ben çocukları bırakıp Begüm ile biraz olsun baş başa kalmanın hayalini kurarken O'nun ilk işi çocukları öpüp ilk taksiyi çevirmek oldu.
Bana dönüp "Geç kaldım çocukları sen bırakırsan sevinirim " dedi ve ardına bile bakmadan taksiye atlayıp gitti.
Dün gece yaşadıklarımızdan çok fazla medet ummamalıyım belki ama elimde değil.Sıkı sıkı tutacağım umut dallarına o kadar ihtiyacım var ki.Ama ilk dal daha şimdiden elimde kaldı bile.Üstelik henüz tam anlamı ile tutmamıştım bile , sadece elimi uzatıp tutmak istemiştim ama olmadı.
Günün geri kalan kısmı tam anlamı ile koşuşturma içinde geçti.Olanları sorgulayacak zamanım yok belki ama kendime ait bulduğum ilk boşlukta Begüm sarıyor her bir yanımı.Akşamdan kalma kokusunu duyumsayınca bile titrediğimi hissediyorum ve "Begüm" diye mırıldanıyorum derin bir bilinmezliğe...
...................
Taksiye atladığım andan itibaren saatlerdir tuttuğum göz yaşlarımı serbest bırakıyorum.Yıllardır pişmanlığı hayatına almamış birsi olarak dün gece yaşadıklarımdan feci şekilde pişmanım.Murat'a karşı bu kadar zayıf olduğumu kabullenmek benim için çok zor.Beni istemeyen ve uzun yıllar süren beraberliğimizin ardından dışarıda ki hazların peşinden koşan bir adamın kollarına atılmam gurur kırıcı bir olay.Her şey için affetsem bile sırf bu yüzden affedemiyorum kendimi.Yaşadıklarımı bir sürü kılıfın altına gizlemek istesem de yapamıyorum.Ne olursa olsun Murat ile birlikte olmanın verdiği haz ve duyduğum zevk bir tokat gibi çarpıyor yüzüme.
İş yerine varınca biraz olsun rahatlıyorum ve dertleri ve kafamdaki sorunları bir kenara atarak işime odaklanıyorum.Ortalık bugün yine çok hareketli.Bir saat sonra , adının Turan olduğunu öğrendiğim dünkü adamla bir toplantı var.Ediz beyin bu işe çok bel bağladığı belli ve müşterisini kaybetmek istemiyor.Dünkü toplantıya katılmadığım gibi bugün ki ne de katılmayacağım için telaşsız bir şekilde önümde ki işime veriyorum tüm dikkatimi.
Turan bey yaklaşık bir saat sonra ofise geldiğinde telaş yerini sükunete bıraktı.Gariptir benim yanımdan geçerken yine gözlerini benden ayırmadı ve oldukça rahatsız edici bir şekilde beni baştan aşağı bir süzdü.Karşımda duran Rasim "Hayırdır" der gibilerden bir bakış attı.Omuzlarımı silkerek yeniden işime eğildim.
Herkes toplantıya girip , odada yalnız kalınca düşüncelerimin dün geceye kaymasına engel olamıyorum.Her şey bir yana yaşadığım onca şeyden sonra , üstelik tedbirsiz bir şekilde yeni yetmeler gibi alelade bir banyoda Murat'a teslim olmak ağrıma gidiyor.Düşündükçe beni deli edecek ve kişiliğimden utanmama neden olacak bir sürü ayrıntı daha hücum ediyor beynime.Bunun daha başlangıç olduğunun da farkındayım.Bir de bunun Murat ile yüzleşme kısmı var ki bunu düşünmek bile istemiyorum.O'nun benim hakkımda ne düşündüğü zerre kadar umurumda değil ama kendimi sekse susamış bir kadın gibi ona verdiğimi bilmesini istemem.Ne garip bir tezat bu Ya Rabbim.İşin içinden bir türlü çıkamıyorum!!!
Toplantı odasının açıldığını duyunca kendimi toparlamaya çalışıyorum.Bütün dikkatimi elimde tuttuğum kağıda veriyorum.Sanki ölümsüzlüğün sırrını okuyormuşçasına dikkat kesilmiş durumdayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİNCİ BİR ŞANS
Roman d'amourGİRİŞ "Emin misin kızım.Sende boşanmakta kararlı mısın ?" Hakim neredeyse gözümün içine bakıyordu.O an anladım eğer biraz çekimser davranırsam bizi boşamayacağını.Ama bunu Murat'a yapmaya hakkım yoktu.O'nun bu isteğine nereye kadar direnebilirdim ki...