52. Bölüm

61.7K 2.9K 58
                                    

Evveetttt!!!!

Finalden önceki son bölümleri de yolladım. Yarın final bölümünü de ekleyeceğim ve Murat ve Begüm ile  olan masalımız son bulacak.

Burada yayımladığım ilk hikayem de yanımda olup destek olduğunuz için çok teşekkür ederim. Bu hikayeyi ilk eklediğimde ilk bölüm günlerce sadece 32 kişi tarafından okundu ve ben pes ettim. Sevgili @harelim sağ olsun peşimi bırakmadı ve beni hep destekledi ve bugünlere geldik. Giderek daha çok okundu ve bu beni çok mutlu etti. Ben hiç bir zaman okunma ya da yorum sayısına bakmadım. Ben hikaye yazmaya içimde ki yazma isteğini gidermek için başladım ve bu devam etti. Herkes için öyle olması gerektiğini düşünüyorum. Bu tip baskılar yüzünden okumayı bıraktığım o kadar çok hikaye var ki...

Neyse buralara nereden geldik bilmiyorum. Ama sizi seviyorum. İyi ki varsınız...


Sonsuz sevgiler

Özlem Açık

Doğum günü tam bir curcuna halinde geçiyor.Ev çocuk dolu.Tolga ve Şirin'in kızı Ayşe bizim ikizlerle yaşıt sayılır.Ayşe Ata'ya çok düşkün.Ayrılmıyor O'nun peşinden.Bu durum Ata için bazen bıktırıcı olsa da ses etmiyor Ayşe'ye.

Elçin ve Elvan birbiri ile yarış edercesine arka arkaya evlendiler ve aynı zamanlarda hamile kaldılar.Elçin'in kızı neredeyse iki buçuk yaşında.Bıcır bıcır bir güzellik İzel...Elvan'ın ise bizim gibi ikizleri oldu.Onunkiler erkek.Tan ve Tuna...

Bir de gecenin sürpriz konuğu var ki o tam evlere şenlik...Elçin'in eşi Yücel'in on iki yaşında ki kız kardeşine vurgunmuş bizim delikanlı O'nu da yeni öğrendik.Yücel'i ikna etmiş ve Yaren'in de gelmesini sağlamış.Ayrılmıyor kızın dibinden.Kız ise o kadar mahcup ki kafasını kaldırmıyor yerden. Bizimkisi ise etrafında pervane kızın...Bakışıyoruz arada Murat'la ve O da en az benim kadar eğleniyor bu durumdan.

Benim annemler , Murat'ın kiler ve eş dost derken neredeyse otuz kişiyiz evde.Herkes bir ağızdan konuşuyor belki ama kimsenin bu durumdan şikayeti olduğunu sanmıyorum.Oldukça güzel vakit geçiriyoruz ve gecenin sonunda herkesin pili bitmiş oluyor.

En son annemleri uğurluyorum ve Murat'ın yanına bırakıyorum tükenmiş bedenimi.İkizler çoktan uyudular zaten ve Ata ile Kerem de bizim zorumuzla yatağa yollandılar.Kerem'in ağzı hala kulaklarında farkındayım...

"Oh be bitti sonunda"

"Çok şükür" diyor Murat da benim gibi bitmiş durumda."Seneye hiçbir kuvvet bana evde doğum günü yaptıramaz.Gideriz şu çocuk kulüplerine yaparız adam gibi.Sen de yorulmazsın bu kadar"

Canım benim ne kadar da düşünceli.Aklının hep benimle dolu olduğunu bilmek o kadar güzel ki.Ama yine de itiraz ediyorum.

"Benim bir şikayetim yok ki hayatım.Severek yaptım"

Belime sarılıyor hemen."Biliyorum severek yaptığını ama yorulma bu kadar istiyorum"

Küçük bir öpücük konduruyorum dudaklarına ayağa kalkmadan önce.

"Tamam seneye bakarız"

"Sen nereye bu saatte"

Ortalığa bakıyorum.Her yer her yerde.Mutfak toparlandı gerçi kızlar sayesinde ama yine de etrafta çok iş var.

"Ortalığı toparlayacağım"

Bileğimden çekiyor beni de ayağa kalkarken

"Saçmalama.Gülçin toplar yarın.Yoruldun sen yatalım biz"

İKİNCİ BİR ŞANSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin