Prológus

8.7K 263 7
                                    

Andy Sax vagyok, egy 17 éves középsulis lány. 

Miami-ban lakok az apámmal, mivel a szüleim elválltak és anyámat kis koromtól ki nem állhatom, de most muszáj lesz hozzá költöznöm, mert apám pár napja meghalt. Mindenki azt mondta hogy állat támadás volt, de valahogy nem stimmelt nekem ez az egész titkolózás a halála körül. Pár nap múlva költözöm New Orleans-ba. Nem mondhatom hogy repesek örömömben hogy anyámmal fogok lakni, de valahogy csak kibírom ha már nincs más lehetőségem.

Azt sajnálom legjobban, hogy itt kel hagynom Christine-t a legjobb barátnőmet, és mindent amit eddig ismertem. Új suliba megyek új emberekhez. Senkit sem ismerek ott.

Bevallom teljesen beparáztam az egész miatt. Jobban kivagyok attól, hogy anyámmal kell majd laknom, mint hogy apám meghalt. Attól félek, be kellene magam nyugtatóznom hogy túléljem.

Azt sem tudom, hol van az az átkozott város ahová menni készülök, de azt tudom hogy vagy egy millió természetfölötti sztori fűződik hozzá, amiben persze nem hiszek. Miért is hinnék? Hisz ez minden csak valami elmebeteg mese... Vagy mégsem? Fogalmam sincs, de kiráz a hideg már csak attól is hogyha belegondolok.

ELÉG... Nem fogok tovább parázni, inkább megyek és kiélvezem az utolsó két napomat itthon...


Beleszerettem egy SZÖRNYETEGBEWhere stories live. Discover now