14. Tökéletes nap Elijah-val

3.1K 166 1
                                    

Elmondhatni nagyon "jól" indult a napom. Klaus berontott aszobámba és elkezdett valami után kutakodni.

- Mi a faszt keresel itt korán reggel? - kérdeztem felháborodva

- Nincs nállad a telefonom? - kapta felém tekintetét

- Még miért is kellene itt lennie? 

- Hat mert tegnap bent voltál mellettem.

- Na jó ha továbbra is gyanúsítgatni szeretnél el is mehetsz. Vagy elgondolkodhatnál és esetleg megkérhetnél, hogy segítsek. - mondtam egy kicsit ingerülten

- Hát segíthetnél végre megtalálni azt a vackot, mert valami fontosat el kell intéznem.

- Oké, veszem a obilom és rádcsörgök.

- Baszki, hogy ez miért nem jutott eszembe...

A mobil egész idő alatt az ágya alatt hevert. Mikor megtalálta köszönet nélkül lement a konyhába, de ez nála megszokott. Mentem utána, de nem azért mert követem, hanem azért mert éhes vagyok. Elkészítettem a kajámat és leültem Elijah-val szembe, akivel még alig beszéltem, mióta megismertem.

- Jó reggelt Elijah. - mosolyogtam kedvesen

- Jó reggelt önfeláldozó.

- Most komolyan ezzel fogtok szivatni? Inkább örülnétek, hogy rendbehoztam, de ti neeeem ti szivattok. - durciztam.

- Hidd el holnap azt fogod kívánni, bár ne hoztad volna rendbe.

- Oké tereljük a témát arról az öntelt baromról. - javasoltam - Elijah nem lenne kedved eljönni sétálni?

- Hmm, nem rossz ötlet. Ma úgy sincs semmi dolgom. Indulhatunk.

- Rendben, csak felszólok Bex-nek, hogy elmentünk.

Felszaladtam az emeletre és bekopogtam Bekah szobájába. Ajtót nyitott, de a tegnapiak után elég dühös volt rám.

- Bekah, légysz szólsz majd Niklaus-nak, hogy ne keressen? Elmegyünk Eliah-val sétálni.

- Uh oké, most már mind a kettő tesómmal akarsz flörtölni, hát legyen.

- Tessék? Én az egyikkel sem flörtölök. Nem értem, hogy jutott egyáltalán ilyen eszedbe. Kérem szólj neki. Szia. - ezzel leszaladtam a lépcsőn, és kirohantam az ajtón.

Elijah persze követett. Nem tudtam, hova megyek csak mentem. El sem tudom képzelni, hogy ezt gondolja róllam. Ennél jobban még senki se sértett meg. Gondolataimból az zökkentett ki, hogy valaki megfogta a kezemet.

-Elijah, ugye hallottad, mit mondott...

- Igen, és emiatt még fogok beszélni a fejével, de most gyere. Nem gondolj most rá élvezd a sétát.

- Rendben. - mosolyodtam el halványan

- Hova szeretnél menni?

- Oda ahol nem kell emberi gondokkal foglalkoznom.

- Tudom hova viszlek. - Ezzel kézen fogott. És én mentem utána. Kíváncsi vagyok hova visz. Megálltunk egy temető előtt.

- Itt vagyunk. - mondta Elijah

- Te ezt most komolyan gondolod, hogy egy temetőbe hoztál?

- Ha akarod elmehetünk.

- Nem, ne menjünk el, csak tudod nagyon fura.

- akarod hogy meséljek a helyről? - csak bólintottam.

Miközben sétáltunk a temetőben, Elijah elmesélte, hogy a boszik ide temetik az őseiket, és mindenféle rituálékat végeznek itt. Davinával együtt. Úgy érzem, nem tetszik a Mikaelsonoknak, hogy barátkozok vele, de engem ez egyáltalán nem érdekel. De aztán belekezdett abba hogy a boszik aratást szerveztek, hogy még több hatalmuk lehessen. Négy lányt kellett brutálisan meggyilkolniuk és visszahozniuk az élők közé. Köztük Davinát is, de D megszökött előttük. Viszont a három lányt feláldozták akkor is, de nem tudták, hogy akkoraz összes erő Davinára száll. Így lett ő a legerősebb.

Mikor már elegem lett a storykból és a sétából hazamentünk. Halálos csend volt a házban, így azt gondoltuk elmentek valahova inni, de amikor bementem a szobámba rájöttem, hogy tévedtem. Klaus ült az ágyamon, és rám várt.

Beleszerettem egy SZÖRNYETEGBEWhere stories live. Discover now