08. Őrült buli az új "családommal"

3.5K 180 3
                                    

Miután Elijah összeszedte magát elindultunk végre valahára haza. Nem kocsival jöttünk szóval megint gyalog kellett megtennünk az utat. Mihelyst beértünk a házba egyenesen a fürdőbe mentem, mert meg akartam igazítani a sminkemet. Klaus is közetett és végre megmosta a véres kezeit.

- Elijah nem adott neked zsebkendőt? Ahogy megfigyeltem mindig van nála. - erre a kijelentésemre elnevette magát.

- Tudod ő nem pártolja azt, hogy csak úgy kinyírok valakit. - mondta nevetve.

- Baszki ez nem fér hisz egérdemelte végülis elrabolta nem igaz?

- Na ezt mond meg az értetlen tesómnak. - ezzel elindult a nappali fele ahol mar Rebekah is megjelent. Ahogy meglátta Niklaust letámadta, hogy hogy merészelte megölni élete egyetlen szerelmét, és zokogva ult le a földre. Én mint egy igazi barát leguggoltam hozzá és elkezdtem nyugtatgatni. Persze az én nyugtatásom egy vámpír felerősödött érzelmeihez képest semmit sem ért. Aztán jött egy remek ötletem, hogy csaphatnánk egy kisszebb bulit, hogy Bekah-t más gondolatokra tereljük, és elfelejtse a történteket. Mindenki beleegyezett és Elijah már hozta is az alkoholt. Még csak ma ismertem meg de totál szimpi ez a pasi. Mondhatni elég vonzó a külseje. De sajnos még ne volt időm vele beszélni, viszont neki már volt lehetősége megkóstolni véremet. Letette a piát az asztalra, én meg bevonszoltam Bex-et a fürdőbe ott egy csöpet megigazítottam elsírt külsejét, és idegileg felkészítettem egy fergeteges bulira.

Mindezután visszatessékeltem a nappaliba kezébe adtam egy üveget. Én is a kezembe vettem egyet és jó hosszan beleittam Bex követte példám oldódott a hangulat. Jött egy olyan ötlet, hogy táncolni fogunk. Kerestem valami jó parti zenét és mehet is a buli tovább. Bex Elijah-val táncolt mivelhogy még mindik haragudott Klausra úgyhogy nekem jutott az említett személy. Üveggel a kezemben ráztam magam a zene ritmusára a táncpartnerem meg le sem vette róllam tekintetét. Ezután jött egy érzelgős lassú szám. Klaus nyaka köré vetettem a kezeimet, de előtte még letettem az üveget és elhezdtünk a dallamra ringatózni. Klaus halványan elmosolyodott, de aztán hirtelen komolyak lettek arcvonásai, ellökött magától. és már csak azt vettem észre hogy nincs előttem. Bekah és Elijah értetlenül néztek rám én meg az üres helyre előttem. Hirtelen kapcsolt, hogy hova mehetett és amilyen gyorsan csak tudtam felszaladtam az erkélyre ami a szobájából nyílt. Igazam volt ott állt és nézte New Orleans fényeit. 

- Miért futottál el? - tettem fel egy egyszerű kérdést.

- Semmi közöd hozzá. - morogta idegesen.

- Hát közöm biztos van hozzá mivelhogy engem hagytál faképnél.

- A te érdekedben mondom menj el! - ordította, de én egy kicsit sem ijedtem meg és teljesen közel mentem hozzá mert eddig az ajtóban álltam.

- Mondd meg az indokot és talán elmegyek. - jelentettem ki neki magabiztosan.

- Akarod tudni? Hát akkor jó... Kicseszettül kiszívnám a véredet azért mentem el. - ezen csak elnevettem magam. Furán nézett rám és feltett egy elég érdekes kérdést - Te tényleg nem félsz?

- Megmondtam neked már egy ideje, hogy engem nem lehet könnyen megijeszteni.

Nem szólt semmit csak szorosan megölelt amivel teljesen meglepett. Nem vártam volna ezt egy hidegvérű gyilkostól.

Beleszerettem egy SZÖRNYETEGBEWhere stories live. Discover now