Beszélgetésünket anyám törte meg amikor újra feltámadva beballagott a nappaliba.
- Te normális vagy Kalus? Mi a faszért tekerted ki a nyakamat? Nem lehetett normálisan megbeszélni?
- Na tessék itt van a hisztis vámpíranyád, aki az agyamra megy... - szóllalt meg hozzám fordulva. - látod semmi baja.
- Te elmondtad neki??? Most már biztosan tudom, hogy nem vagy normális. 10 perc múlva mindenki tudni fogja, hogy mifajták vagyunk.
- Isobel te tényleg nem ismered őt. Nyugodj le, és tűnj el a házamból soha többé nem akarjak látni.
- Te most kidobsz minket innen? - kérdezte anyám mintha nem hallana.
- Nem Andy nyugodtan maradhat, ha akar, de téged meg ne lássalak itt, vagy már végleg végzek veled.
- Ugye ezt most nem mondod komolyan?
- De igen. Fél órát kapsz hogy összepakolj.
- Andy te jössz velem. - intett anyám.
- Nem, nem megyek veled sehova. Én inkább itt maradok Klaus-szal. Ő legalább kedves hozzám.
- Hát ez tökéletes. - csapta össze tenyereit Klaus
Anyám csak összepakolt és egy fél óra múlva remélhetőleg végleg eltűnt mellőllem. Épp érkezett bezárni maga után az ajtót, mikor az nagy hanggal kicsattant és valami szöszi jött be rajta ordítva.
- Niklaus Mikaelson. Nagy bajban vagyunk testvérkém.
- Ah, Rebekah. Milyen kellemes meglepetés. Mi szél hozott New Orleans-ba?
- Hol van Elijah? Tudom, hogy te tettél ki vele már megint valamit. Mehetek leellenőrizni a koporsókat a pincében, hogy véletlenül nincs-e az egyikben?
- Nyugodj meg hugica. Elijah nincs velem, és ha itt is lenne, akkor nagyobb hasznát venném élve. Biztos csak elege volt belőlled.
- Oh, nagyon vicces vagy Nik. Ez meg ki?
- Én...
- Várj. - szakított félbe. - Hadd találjam ki. Hmm... Te vagy a testvérem új játéka?
- Ugyan már Bekah. Tudod, hogy a játékokból már egy ideje kinőttem. - szóllalt meg még hamarabb mint én érkeztem volna.
- Andy vagyok, a volt nőjének a lánya.
- Várjunk te Isobel lánya vagy? Hogy a jó egbe kerülsz te ide? Jah, amúgy én Rebekah vagyok, de nyugodtan hívj Bekah-nak.
- Igen a lány vagyok és úgy kerültem ide, hogy apám vérfarkas általi halála után neki ítéltek, de Klaus Kidobta innen, és én nem voltam hajlandó vele menni, hát itt maradhattam.
- Értem. No testvérkém, megkeressuk Elijah-t?
- Ki az az Elijah?
- A testvérünk. - feleltek mindketten egyhangon.
- Ah, értem.
- Igen megkeressük. Megyek Davina-hoz. Ő a legerősebb boszi akit ismerek, biztos megtalálja. Andy te itt maradsz. - utasított Klaus.
- Na nem, ebből nem maradhatok ki. Megyek veletek, akár tetszik, akár nem.
- Na jó legyen, de nem mozdulsz mellőllem megértetted?
- Oké, na és hová megyünk?
- Kieran O'Connell atya templomának a padlására, ugyanis ott lakik a mi szuprerős tiniboszink Davina Claire.
- Indulhatunk már? Meg szeretném találni Elijah-t. - ordított felénk Bekah, így hát elindultunk.
YOU ARE READING
Beleszerettem egy SZÖRNYETEGBE
Vampire⭐⭐⭐⭐⭐ Andy Sax vámpírokkal, vérfarkasokkal és hybridekkel teli élete.