Part 4

291 22 1
                                    

Ξυμερωσε. Παλι δευτερα? Ποτε σκατα περασε ενα ολοκληρο σκ? Αρχησες να ανχωνεσαι μηπως τελικα βγει αληθινο αυτο που ειπα η Αννα... τελως παντων ετοιμαστηκες και πηγες στο σχολειο . Εκει σε βρηκε η Αγγελικη.
Α: δεν μου λες πηγες και ειπες στην Αννα οτι εγω την κουτσομπολευω?
Ε: γτφ? Ρεε οχιι ψεμματα σου λεει δεν θυμασαι αυτα που λεγαμε την παρασκευη??
Α: δεν με ενδιαφερουν με ενδιαφερουν αυτα που ειπες εσυ.
Ε: α και δηλαδη πιστευειες εκεινη αντι την κολλητη σου.
Α: ναι γιατι μ ελεγε κι αλλα.
Ε: καλα εγω σου λεω ειναι ολα ψεμματα αν θες πιστεψε με αν οχι προβλημα σου. Γυρισες τοτε και πηγες στο μπανιο . Κλειδωθηκες μεσα και αρχισες να κλαις με λυγμους οταν καποιος χτυπησε την πορτα.
?: Ann?
Ηταν ο Σον . Ανακουφηστηκες που ακουσες εκεινον γιατι ηταν η μονη σου συντροφια. Ξεκλειδωσες την πορτα και βγηκες αφου σκουπισες τα ματια σου.
Σ: τι επαθες?
Ειπε και σε αγκαλιασε. Σε παρηγορισε τοσο πολυ αυτη η αγκαλια .
Ε: που να σου λεω τωρα . Παντως εσυ εισαι η μονη μου συντροφια τωρα. 😢
Σ: μην ανησυχεις δεν φευγω απο διπλα σου 😉
Ε: σευχαριστω ευτυχως που σε εχω και εσενα
Σ: ναι ρε παντα διπλα σου .
Ειπε και σε φιλησε στο μαγουλο . Αχου τοον . Εσυ τοτε αισθανθηκες πολυ καλυτερα .
Ε: παμε πανω ?
Σ: ναι . Θες να καθησεις διπλα μου τωρα που μαλωσες με την Αγγελικη?
Ε: ναι αμε
.
.
.

Friends...? Where stories live. Discover now