Ειδες τον Καμ με την Ιωάννα να μαλώνουν. Η Ιωάννα εκλαιγε και φωναζε στον Καμ ενω εκεινος προσπαθουσε να την ηρεμισει. Τι να ειχε γινει;
Ε: Εε παιδια τι εγινε;
Κ: φρικαρε μολις της ειπα για την αρχη της καινουριας μας περιοδείας στην Ευρωπη. Ενταξει δεν το ειπα καο με το ποιο σωστ...
Ε: μισο της ποιας σας;
Τοτε ο Καμ με τον Σον κοιτάχτηκαν με εναν απειλητικό βλεμμα. Τοτε κοιταξες με ενα βουρκωμένο βλεμμα τον Σον και αρχισες να φωναζεις.
Ε: ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΠΟΤΕ ΕΙΧΕΣ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΕΙΣ ΕΜΑΣ; ΟΤΑΝ ΘΑ ΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΚΡΗ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΓΚΑΛΙΑΖΕΣ ΑΛΛΑ ΤΣΟΥΛΑΚΙΑ;
Σ: Εϊ εϊ ηρεμισε. Καταρχας οι φαν μου δεν ειναι τσουλακια. Θαυμάζουν το έργο μου και αυτο σημαινει πολλα για εμενα. Και δευτερον δε με άφησες μα σου δωσω καμια εξήγηση.
Τοτε εβγαλε απο την τσέπη του ενα κουτί και στο εδωσε. Το ανοιξες και ειδες οτι ειχε ενα αεροπορικό εισητηριο.
Σ: θα στο εδεινα σημερα αλλα με πρόλαβε ο βλακας και οι φωνες της Ιωάννας. Θα ερθεις μαζι μας;
Τοτε ο Καμ εδωσε και αυτος ενα ιδιο κουτί στην Ιωάννα που ειχε αλλο ενα εισητηριο. Τοτε αρχίσατε και οι δυο να τσιριζετε ενω πέσατε πανω στα αγορια σας.
Κ: φευγουμε αυριο και οι στασεις ειναι: Βαρκελωνη, Μαδρίτη, Στοκχόλμη, Αμστερνταμ, Παρισι..
Ε+Ι: ΠΑΡΙΣΙ;!
Χοροπηδουσατε απο τη χαρα σας μολις ακούσατε Παρισι. Δεν ειχε ξανα παει καμια σας και θελατε τοσο πολυ να πατε. Καθησατε μετα στον καναπε ολοι μαζι για να σας εξηγήσουν το αναλυτικό προγραμμα τα αγορια. Οταν τελειώσανε με την περιγραφή τους εσεις ανεβήκαμε πανω για να φτιαξετε τις βαλιτσες σας γιατι θα λειπατε αρκετο καιρο. Κατέβασες τον κοκκινη -σε απόχρωση του κερασιού- βαλιτσα σου και αρχισες να την γεμίσεις. Αρχικα εβαλες 1-2 πουλοβερ γιατι ποτε δεν ξερεις αν θα εχει κρυο ή ζεστη. Υστερα εβαλες μερικα φορέματα. Ακολούθησαν οι μπλουζες - κοντο μάνικες και μακριμανικες-, τα τζιν, τα σορτς και τελος οι πιτζάμες και τα εσωρουχα σου.Υστερα ετοιμασίες τα καλλυντικά σου αλλα άφησες μερικα απεξω για να εχεις να βαφτείς αυριο. Εβγαλες ενα σύνολο με τζιν καμπανα, κοντομανικη μπλουζα και δερμάτινο μαυρο μπουφαν για να φορέσεις αυριο. Στο σακίδιο πλάτης εβαλες τον υπολογιστη σου και διαφορα αλλα μικροπράγματα που θα χρειαζόσουν. Οταν πλεον τελειώσατε ολοι και αφου επικρατούσε μια ψυλο αναστάτωση στο σπιτι συμφωνήσατε να πατε εξω για φαι. Βγήκατε πολυ πρόχειρα ντυμένοι γιατι δε θελατε να λερώσετε τα ρουχα σας. Πήγατε και Καθησατε σε ενα μαγαζι που λεγόταν " Applebee's ". Αφου σκάσατε απο το πεντανόστιμο φαϊ και γυρίσατε- απογευμα προς βραδυ πλεον- σπιτι, ειπατε να βάλετε μια ταινια για να χαλαρώσετε αφου το αεροπλανο θα εφευγε αυριο στις 6 το χάραμα πραγμα που σημαινει οτι πρεπει να ειστε εκει απο τις 4:30-5:00. Βάλατε να δειτε το " love rose". Φυσικα εσυ και η Ιωάννα επιλέξατε αυτη την ταινια ενω τα αγορια δυσανασχετούσαν αλλα δεν ειπαν τιποτα. Μια ωρα αργοτερα αφου τους ειχε παρει ολους ο υπνος σηκωθηκα φίλησα τον Σον στο μέτωπο και πηγα προς το δωματιο μου. Εβαλα ξυπνητήρι στις 4:00, εβαλα το κινητο μου να φορτησει και επεσα για υπνο.So αυτο ηταν συγγνωμη που ειχα καιρο να γραψω απλα περνουσα πολλα και δεν ημουν καλα ψυχολογικα. Τωρα το καλοκαιρι υπόσχομαι να ανεβαζω περισσοτερα. Love you μη ξεχνάτε αν σας αρεσε να κανετε vote και comm για να υποστηρίξετε την δουλεια μου:)
YOU ARE READING
Friends...?
Teen FictionΤι θα γινει οταν δυο παιδια στο Δημοτικο συναντιθουν για πρωτη φορα; Θα συνεχισουν μαζι τη ζωη τους ή θα ακολουθησει ο καθενας διαφορετικους δρομους;