Part 14

217 21 7
                                    

Το ξυπνητηρι χτυπησε. 5 η ωρα. Συκωθηκες τοτε και κατεβηκες προς την κουζινα. Αρπαξες ενα κουλουρι και εφαγες. Οταν τελειωσες πηγες στο μπανιο , πληθυκες και βαφτικες ελαφρα. Μετα πηγες στο δωματιο σου να ντυθεις. Εβαλες ανετα ρουχα γιατι θα ειχες 3ωρο ταξιδι μπροστα σου. Οταν ντυθηκες εβαλες τον φορτιστη, ακουστηκα, macbook και τον φορτιστη του στο σακιδιο σου . Τοτε σας φωναξε η μαμα.
Μ: κατεβειτε φευγουμε!!!
Τοτε κατεβηκατε μαζι με τον αδελφο σου. Μπηκατε στο αμαξι και ξεκινησατε για να πατε στο σπιτι του Σον . Σε 2 λεπτα ειχατε φτασει ενω εκεινος σας περιμενε απεξω καζι κε την μαμα του. Η μαμα του κλασσικα επιασε συζητηση μαζι κε τη δικη σου οση ωρα προσπαθουσατε να βαλετε τη βαλιτσα του Σον στο πορτπαγκαζ. Αφου τελικα τα καταφερατε ο Σον αποχερετησε την μαμα του και εσεις μοηκατε μεσα. Εσυ εκατσες στη μεσα ενω αριστερα σου καθοταν ο Σον και δεξια σου ο αδελφος σου. Στη διαδρομη δεν μιλουσατε πολυ. Ντσταζατε ολοι λογω της ωρας. Εσυ τοτε επειδη δεν βολευοσουν εβαλες τα ποδια σου πανω στου Σον ( you know αυτα που κανουν τα κοριτσια στα αγορια) ενω ακουμπησες το κεφαλι σου στο μπρατσι του.
Ε: σε ενοχλω;
Σ: οχι καθολου 😉
Τοτε περασε το χερι του στον ωμω σου δηλαδη σε πηρε αγκαλια και εσκυψε και εκεινος πανω σου . Τοτε σας πηρε και τους δυο σας ο υπνος.

....
Ξυπνησες μετα απο... Δεν ξερεις και εσυ ποση ωρα. Ο Σον κοιμοταν ακομα. Ηταν τοσο cute 😍. Τελως παντων δεν ηθελες να τον ξυπνησεις και ετσι οσο ποιο μαλακα γινοταν εβγαλες απο την τσαντα σου που ηταν στο ποδια σου κατω απο το καθησμα , τα ακουστηκα και το κινητο σου και αρχισες να ακους τα αγαπη,ενα σου τραγουδια. Ξαναεσκυψες στον Σον και εκλυσες τα ματια σου. Αρχισες να σκεφτεσαι . Σκεφτοσουν διαφορα με κυριοτερο πως θα περνουσατε φετος το καλοκαιρι. Λες να ηταν τοσο ωραιο οπως τοτε που πηγατε μαζι στον Καναδα; Ισως αφου θα ηταν και εκεινος... Γενικα οταν πηγαινες στο χωριο βαριοσουν γιατι δεν ειχες και πολυ καλη παρεα και παρακαλουσες τους γονεις σου να μην πατε για μια φορα φετος αλλα εκεινοι τα κλασσικα οτι οταν μεγαλωσεις δεν θα πηγαινεις καθολου και τετοια... Πφφ. Τελως παντων. Αρκετη ωρα αργοτερα ενιωθες τον Σον να κινειτε αρα υπεθεσες οτι ξυπνησε.
Ε: ξυπνησες επιτελους; 😂
Σ: και εσυ δεν κοιμωσουνα;
Ε: εδω και κατι ωρες ξυπνια ημουν απλα ακουγα μουσικη 😂
Σ: τελως παντων 😂
Εκανες μια κινηση τοτε για να τεντωθεις και καταλαθος χτυπησες τον κωσταντινο ο οποιος κοιμοταν 😂
J:τι κανεις μωρε μαλακισμενο;
Ε: καλα ντε σορρυ καταλαθος 😂
Σ: τι ευγενικος που ειναι
Ε: ειδες τι τραβαω;
J:εσυ τι τραβας η εγω;
Ε: τωρα να μιλησω ... Βασικα ασε δεν εχω ορεξη να ασχολουμε με εσενα 😒
Καθολη τη διαρκεια τσακωμου σας με τον αδελφο σου ο Σον ειχε ψωφισει στα γελια 😂. Δεν εχω ιδεα τι του φαινεται τοσο αστειο 😂.
3 hours later....
Ε: επιτελους φτασαμε !
Ειπες καθως φτασατε εξω απο την πορτα του σπιτιου σας. Δεν ηταν μεγαλο αλλα ειχε μεγαλη αυλη. Ειχατε και μια μπασκετα και 2 κουνιες τις οποιες ειχε φτιαξει ο παππους σας οταν ησασταν μικρα.
Ε: βλεπεις τι ωραια επαυλη που εχουμε; 😌
Σ: σε κατι τετοια μενει ο will smith
Ε: τι; 😂
Σ: αστο αστο 😂
Βγηκατε απο το αμαξι και ακεσως αρχισατε να τεντωνεσται ( βεβαια μετα απο 3 βασανιστηκες ωρες). Πηρατε τις βαλιτσες σας και πηγατε πανω να τακτοποιηθειτε. Στο δωματιο σας υπηρχαν 2 ημιδιπλα κραβατια και ενα μονο. Τα ημιδιπλα ηταν διπλα διπλα ενω το αλλο ηταν απεναντι. Στα ημιδιπλα θα κοιμωσασταν εσυ και ο Σον ενω στο μονο ο αδελφος σου.
Μ: τακτοποιηθειτε και μετα ντυθειτε να παμε για μπανιο!
Ε: τελεια εχει και τοση ζεστη.
Τοτε ανοιξατε τις βαλιτσες και πηγατε ο καθενας ξεχωριστα ( φυσικα 😂) στο μπανιο για να αλλαξετε. Εσυ εβαλες ενα μαγιο που το κατω μερος ηταν κοκκινο εμω το παμω κοκκινο πουα. Εβαλες ενα σορτς και μια αμανηκη μπλουζα και αρχισες να ετοιμαζεις την τσαντα σου. Εβαλες μεσα πετσετα αντιλιακο κινητο ακουστηκα και το βιβλιο σου. Ηταν το τριτο βιβλιο απο τη σειρα : Maze runner. Ηταν το αγαπημενο σου. Σου το ειχε κανει δωρο η γιαγια σου επειδη περασες το lower ( φυσικα ηταν στα αγγλικα) τελως παντων εβαλες τις havaiannas σου εβαλες τα γυαλια ηλιου σου και αφου ετοιμαστηκαν και οι αλλοι φυγατε.
Στο αυτοκινητο...
Σ: παντως φαινεται ωραιο χωριο... Πολυ ησυχο...
Ε: δεν εχεις δει τιποτα.. 😂😂 σε προϊδοποιω μην αρχισεις να βριζεις οταν σε ξυπνησουν οι κοκκορες ή τα κουδουνια αυριο 😂
Σ: what? 😂
Ε: τι νομιζες Σονουλι χωριο ειμαστε εδω 😂
Σ: τελως παντων θα παμε στο πανηγυρι σημερα;
Ε: αα ναι! Λοιπον ακου τι θα κανουμε θα παμε τρ στη θαλασσα θα κατσουμε μεχρι της 2 μετα θα γυρισουμε θα φαμε θα κανουμε μπανιο και μετα θα την πεσουμε για υπνο γιατι κας περιμενει ξενυχτι 😂. Μετα θα σηκωθουμε θα ετοιμαστουμε θα παμε στην εκκλησια οπου θα σε γκωρισω σε ολους 😌. Πως σου φαινεται το σημερινο προγραμμα;
Σ: κομπλε 😌.
Ε: τελεια

Friends...? Where stories live. Discover now