Part 8 ( τραγουδι : kid in love )
Σ- καληνυχτα ❤️
Ε- καληνυχτα
Ειπες και του εδωσες ενα φιλη στο μαγουλο 😍. Το παρτυ ειχε τελειωσει και ο Σον σε επεστρεψε σπιτι σου . Με το που γυρισες οι γονεις σου σε περιμεναν στην πορτα.
Μ- πως ηταν; Περασες καλα;
Μπ- με ποιον χορεψες;
Ε- ουοου μισο περιμενετε . Πρωτων ηταν πολυ ωραια περασα τελεια. Δευτερον μπαμπα ηρεμισε με τα κοριτσια ημουν
Μπ- το καλο που σου θελω
Ε- καλα καλα
Φυσικα και δεν θα τους ελεγες το ειχε γινει 😂. Τελως παντων . Ησουν κομματια οπωτε ειπες να πας να ξεκουραστεις. Αλλαξες και επεσες για υπνο. Ηταν ολα τελεια. Μπορουσες ανετα να πεις οτι ζουσες ενα ονειρο. Ενα ονειρο που βγηκε αληθινο ❤️.
Ηταν καλοκαιρι οπωτε μπορουσες να κανεις οτι θες . Μπορουσες να πεσεις για υπνο οτι ωρα ηθελες χωρις να σε νιαξει τι ωρα θα ξυπνισεις το πρωι. Την επομενη μερα ξυπνησες . Ολα φυσιολογικα . Μεχρι που σε πηρε τηλεφωνο η μαμα του Σον . Συνηθως περνει οπωτε ειναι να κανονισετε κατι 😌. Το εδωσες κατευθειαν στην μαμα σου και εκατσες διπλα της για να ακουσεις τι λενε 😂. Οταν αρχησε η μαμα σου πηγε στο δωματιο. Ωχ. Οπωτε πηγαινει στο δωματιο και κλεινει και την πορτα εχει κατι σημαντικο να συζητησει . Λες να εμαθε για χθες; 😱 Κρυος ιδρωτας αρχισε να σε κοβει και νομιζες οτι θα λυποθυμισεις. Μετα απο 20' σοκ η μαμα τελειωσε το τηλεφωνημα. Φακ. Τοτε εσπευσες μα την ρωτησεις τι λεγανε.
Ε- τι εγινε;;
Μ- λοιπον ο Σον φευγει την αλλη εβδομαδα για τον Καναδα για διακοπες και μου προτεινε η μαμα του αν θελεις να πας και εσυ!!
Ε- ΝΑΙ ΚΑΛΑ 😱
Μ- ναι αλλα θα μινουν εκει για τουλαχιστον ενα μηνα
Ε- ΔΕΝ ΜΕ ΧΑΛΑΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ
Μ- 😏
Ε- εμ...ναι...γιατι...με τον Σον... Ειμαστε...πολυ καλοι φιλοι!!!
Μ- ετσι
Ε- ποτε φευγει ;
Μ- την τριτη
Ε- τελεια αρχιζουμε να ετοιμαζουμε βαλιτσες τωρα 😂
YOU ARE READING
Friends...?
Teen FictionΤι θα γινει οταν δυο παιδια στο Δημοτικο συναντιθουν για πρωτη φορα; Θα συνεχισουν μαζι τη ζωη τους ή θα ακολουθησει ο καθενας διαφορετικους δρομους;