Part 26

189 19 0
                                    

Part 26

5 hours later...

Ησασταν σπιτι και μιλαγατε με την Ιωαννα στο δωματιο σου . Τοτε σας διεκοψε ο Καμ.
Κ: θελετε να παλε σε κανενα μπαρακι εδω κοντα;
Ε: ναι δενε χω θεμα ουτε και η Ιωαννα
Τοτε σε κοιταξε με ενα απειλητηκο βλεμμα 😂
Κ: οκ κατα τις 10 θα φυγουμε.
Τοτε εσεις συκωθηκατε για να ετοιμαστειτε. Βοηθησες την Ιωαννα να διαλεξει τι θα βαλει. Θα εβαζε ενα κολλητο ασπρο τζιν ( δεν της αρεσουν τα φορεματα) με μια κολλητη μαυρη κοντη μπλουζα. Εσυ θα εβαζες ενα μαυρο στενο φορεμα μια παλαμι πανω απο το γονατο και τα μαυρα τακουνια σου. Εβαλες μασκαρα, μολυβι και απαλο ροζ κραγιον. Ισιοσες τα μαλλια σου, εβαλες κλειδια και κινητο στο τσαντακι σου και κατεβηκες με την Ιωαννα κατω οπου σας περιμεναν τα αγορια. Ειχαν μινει με ανοιχτο το στομα.
Ε: κλειστε τα στοματα σας θα σας μπει καμια μηγα 😂
Σ: παμε;
Ειπε και σου εδωσε το χερι
Ε: παμε
Το ιδιο εκανε και ο Καμ.
Μπηκατε στο αμαξι. Μετα απο λιγο φτασατε σε ενα παραλιακο μπαρ μιας και ηταν καλοκαιρι. Μπηκατε μεσα και εσυ με τον Σον αρχισατε μα χορευετε ενω η Ιωαννα με τον Καμ καθοντουσαν στον καναπε και μιλαγανε. Χορευατε με το ρυθμο της μουσικης οταν ξαφνηκα καποιος σε πλησιασε.
; Επ θες να χορεψουμε;
Ε: συγγνωμη εχω συνοδο.
;: οτι πεις κουκλα .
Ειπε καις ου εκλεισε το ματι. Δεν εδωσες σημασια και γυρισες στον Σον ο οποιος σε κοιτουσε περιεργα.
Σ: παω στο μπαρ να πιω κατι. Θες τιποτα;
Ε: οχι ευχαριστω.
Δεν ηθελες τιποτα γιατι δεν σου αρεσε να πινεις. Εμεινες απλα μονη σου να περιμενεις τον Σον. Περιμενες και περιμενες αλλα πουθενα. Μα που στο καλο πηγε; Τοτε αποφασησες να πας να τον βρεις. Κατευθηνθηκες προς το μπαρ. Σου κοπηκαν ομως τα ποδια μολις ειδες το θεαμα. Ο Σον φασωνοταν με μια τσουλιτσα. Ενιωθες τοτε τα δακρυα να σε απειλουνε. Πηγες να βρεις τα παιδια. Τους ειδες ομως να φασωνονται και εκεινοι. Δεν ηθελες να διακοψεις και ετσι βγηκες εξω. Καθοσουν σε μια γωνια λιγο ποιο κατω απο το μπαρ και και εκλεγες. Εκλαιγες τοσο πολυ. Ωσπου ηρθε παλι ο τηπος που ηθελε να χωρεψετε στο μπαρ.
;: σε παρατησε ο μαλακας ε;
Ε: μπορεις να φυγεις σε παρακαλω;
;: συγγνωμη κοπελα μου να βοηθησω θελω.
Ε: δε χρειαζομαι τη βοηθεια σου. Φυγε πριν βαλω τις φωνες.
Αρχισε να ανεβαινει ο τονος της φωνης σου.
;: ακου να δεις εγω δεν δεχομαι απειλες οκ;
Ειπε και σε κολλησε στον τοιχο . Σε ειχε εγκλωβισει κε τα χερια του και ολο και σε πλησιαζε για να σε φιλησει. Εσυ προσπαθουσες να απεγκλωβιστεις και αρχιζες να φωναζεις . Ξαφνηκα ακουστηκε μια φωνη αοο πισω του. Σου ηταν γνωριμη η φωνη... Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ. ΗΤΑΝ Ο ΝΑΣ! Ο ΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ MAGCON!
Ν: ασε την ησυχη.
;: αλλιως τι;
Ν: αλλιως θα δεις ρε.
Ειπε και του εχωσε μια μπουνια στο προσωπο . Η μυτη του ειχε ανοιξει. Τοτε εκεινος εγριεψε. Οι μπουνιες οδηγησαν γρηγορα στο ξυλο. Εσυ τοτε προσπαθησες να τραβηκεις τον Νας.
Ν: εισαι καλα;
Ειπε ενω κρατουσε το ματι του το οποιο ειχε μαυρησει.
Ε: χειροτερα φαινεσαι εσυ απο εμενα.
Ν: καλα ειμαι .
Ειπε και σου εσκασε ενα χαμογελο. Αχ ηταν τοσο υπεροχο... ΜΑ ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ; ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΤΟΝ ΝΑΣ ΓΚΡΙΕΡ.
Ν: δεν μου ειπες πως σε λενε
Ε: εε..Ann...
Ν: καπου το εχω ξαναακουσει αυτο το ονομα...
Ε: μηπως τυχαινει να σου το εχει αναφαιρει ο Σον;
Ν: α ναι! Εισαι η κοπελα του σωστα;
Ε: εε. Δεν ξερω για ποσο θα παραμινω ...
Ειπες και εβαλες τα κλαματα. Οσο θυμωσουν την εικονα του Σον να φιλαει αυτη την ξανθοψυρα τρελενοσουν.
Ν: εει ηρεμισε.
Ειπε και σε αγκαλιασε.
Ν: μπορεις να μου τα εξηγησεις ολα.
Τοτε εσυ του εξηγησες τι ειχε γινει.
Ν: καλα ποσο μαλακας ειναι; Ελα θα σε λαω σπιτι σου και θα τον κανονισω εγω αυτον.
Κανενα δεκαλεπτο μετα φτασατε εξω απο το σπιτι σου.
Ε: σε ευχαροστω παρα πολυ για ολα
Ν: τι ευχαριστεις καλε; Α και μην στενοχωριεσαι :)
Ε: οκ :)
Καυεβηκες απο το αμαξι και μπηκες σπιτι σου. Εκει δεν ηταν κανεις. Ησουν μονη σου. Παλι καλα δεν ειχες ορεξη να σε ρωτανε τι εγινε και τετοια. Πηγες , ξεβαφτηκες, εβαλες τις πιτζαμες σου και επεσες για υπνο.

Friends...? Where stories live. Discover now