Δεν το πιστευω αυτό που έκανε. Μα τι κακο της έκανα και μου φέρεται έτσι; Όχι, τίποτα δεν της έκανα απλά είναι μια σκυλα όπως οι περισσότερες εδώ μέσα. Απορώ πως στο διάολο σκέφτηκα να μείνω σε αδελφότητα και όχι σε δωμάτιο. Τελως πάντων αφού μπήκα στο χορό θα χορέψω. Πρέπει όμως να βρω μια λύση πως θα βγω έξω. Ευτυχώς υπήρχε μια πετσέτα ξεχασμένη πάνω από το πλυντηριο. Οποίας και να ταν δεν έχει σημασία τώρα των πήρα. Τυλίχτηκα με αυτή και πήγα στο δωμάτιο μου. Καθώς αλλαζα άκουγα τσιρίδες και φωνές από τον κάτω όροφο που ήταν το καθιστικό και η κουζίνα. Πιστευα ότι κάποια έχει γεννεθλια και της κανανε έκπληξη. Μα που να το φανταζόμουν. Όταν βγήκα από το δωμάτιο έβλεπα τα κορίτσια να ψυθιριζουν μεταξει τους και να τρέχουν προς τα κάτω. Κατέβηκα και εγω αλλά αυτό που αντίκρισα καθώς κατέβαινα δεν το περίμενα.
Ήταν ο Σον. Ο Σον έπαιζε την κιθάρα του και τραγουδούσε ενώ όταν με είδε σταμάτησε και με κοίταξε και όλες γύρισαν το βλέμμα τους σε μενα. Υπέροχα. Φανταστικά. Εξαίσια. Δε μας έλειπε τίποτα άλλο.
«Μελ;» Είπε διθεν έκπληκτος.
«Αυτοπροσωπος» είπα ειρωνικά.
«Τι κανείς εσυ εδώ;»
«Την ίδια ερώτηση θα σου έκανα και εγω»
«Εε.. να.. ηη..ήρθα.. γιατί μου πε η θεία σου που μένεις και ήθελα να σε δω»
Ακαλα αυτός ρε δεν έχει τον Θεό του.
«Μπορούμε σε παρακαλώ να πάμε έξω να μιλήσουμε ιδιαιτέρως;» Συμπλήρωσε. Ε βέβαια τώρα τον ένοιαξε που γίναμε το επίκεντρο.
« γιατί τι έχουμε να πούμε;»
«Βρε πάμε που σου λέω»
«Καλα» απάντησα μόνο και μόνο για να τη σπάσω σε μερικές που με είχαν υποτιμήσει.
Αμέσως βγήκαμε έξω.
«Μελ μου έχεις λείψει σε παρακαλώ μη μου το κανείς άλλο αυτό κατάλαβα τα λάθη μου σου ζητάω συγγνώμη σε παρακαλώ μη με τυραννάς άλλο δεν αντέχω άλλο μακρυά σου σε παρακαλώ Μελ» είπε με πρόσωπο γεματο θλίψη. Εντάξει η αλήθεια είναι ότι τον λυπάμαι αλλά μου είχε σκοτώσει την ψυχολογια. Όμως μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου βρέθηκε να με φιλάει. Τι έγινε μόλις τώρα; Τοτε τον εσπρωξα.
«Πας καλα αγόρι μου;»
«Μου χε λείψει να το κάνω αυτό» είπε και με ξαναπλησιασε αλλά τραβήχτηκα.
«Αν θες έστω να κερδίσεις ξανά τον σεβασμό μου προσπάθησε να διορθωθείς.» Είπα και μπήκα παλι μέσα στην κοινότητα.* να διευκρινήσω κάτι που δεν διευκρινησα, σπουδάζω για μεταπτυχιακό γι αυτό ξαναβρέθηκα στο πανεπιστήμιο*
Enjoy ❤️
YOU ARE READING
Friends...?
Teen FictionΤι θα γινει οταν δυο παιδια στο Δημοτικο συναντιθουν για πρωτη φορα; Θα συνεχισουν μαζι τη ζωη τους ή θα ακολουθησει ο καθενας διαφορετικους δρομους;