Ακουσες εναν κοκορα να κακαριζει και ξυπνισες. Τοτε θυμηθηκες τι ειχε γινει το προιγουμενο βραδυ. Πηγες να κλαψεις αλλα σταματησες. Οχι. Δεν θα εκλαιγες. Δεν ηθελε για καποιο ανεξηγητο λογο να σου μιλησει; Οκ προβλημα του. Συκωθηκες τοτε πηγες εφαγες πρωινο και κατεβηκες κατω στο χωρο σου... Την κουνια φτσικα.... Παντα εκει σκεφτοσουν διαφορα. Κατι ωρες μετα ( χωρις να το καταλαβεις ) σας φωναξε η μαμα για να πατε στη θαλασσα . Οταν ομως πηγες να βλεις το μαγιο σου συνηδητοποιησες οτι δεν μπορουσες να κανεις μπανιο ( για τον καλυτερο λογο) εβαλες λοιπον απλα ενα σορτς και το απο πανω του μαγιου σου. Στον αυτοκινητο δεν μιλαγατε ωσπου η μαμα εσοασε την ησυχια.
Μ: τι εχετε βρε παιδια γιατι τοση ησυχια;
Τοτε εση γυρισες και την κοιταξες με το υφος( αλλη στιγμη) και εκεινη γυρισε παλι μπροστα της. Φτασατε στην παραλια και εσυ απλα εκατσες στην ξαπλωστρα, εβαλες τα ακουστηκα και διαβασες το βιβλιο σου. Τοτε σε διεκοψε ο Γιαννης αφου οι αλλοι μοηκαν μεσα αυτος ηταν ο μονος που καθησε εξω μαζι σου για συντροφια.
Γ: τι παιχτηκε με τον Σον;
Ε: ρε δεν ξερω απο χθες που εγινε αυτο στο θαρρος η αληθεια δεν μου μιλαει. Εχω κανει καθε προσθαεια μιλαει σε ολους εκτος απο εμενα.
Τοτε ενα δακρυ σου ξεφυγε και αρχισες να κλες.
Γ: ελα μην στενοχωριεσαι ... Αποτι βλεπω ζηλευει
Ε: ζηλευει γιατι;
Γ: ελα μου ντε... Μηπως να σε γουσταρει λεω εγω τωρα.
Ε: ουτε καν απλα δεν ξερω τι τον πιανει ωρες ωρες. Μαλλον ετσι θα συνεχισουμε ολο το καλοκαιρι μεχρι ξα φυγει .
Και τοτε ηταν που σε επιασαν οι λιγμοι.
Γ: κατσε που να παει;
Ε: θα φυγει... Θα παει ακερικη να υπογραψει συμβολεο με μια δισκογραφικη 😭
Γ: α τελεια..
Τοτε σταματησατε την κουβεντα μολις ειδατε τον Σον να πλησιαζει.
Σ: γεια σου γιαννη.
Γ: γειαα...εμ λοιπον να σας αφησω εγω οαω μεσα
Ειπε και εφυγε. Τωρα επικρατει η γνωστη akward silence .
Ε: αληθεια δεν μπορω να καταλαβω τι εχεις παθει και δεν μου μιλας.
Περιμενες λιγο να δεις αν ξα πει κατι αλλα που...
Ε: οκ βλεπω δεν εχεις προθεση να μου μιλησεις.
Ειπες και αρπαξες το βιβλιο σου και συνεχισες να διαβαζεις ενω εκεινος χαζευε στη διπλανη ξαπλωστρα με το κινητο του.5 hours later...
Καθοσουν στην κουνια μεχρι που σε πλησιασε ο Σον. Τωρα... Ή τις φωνες θα μου βαλει ή ηρθε για να μου την σπασει.
Σ: μπορουμε να παμε καπου να μιλησουμε;
Ε: που δηλαδη;
Σ: δεν κερω καπου που να μην εχει κοσμο και να ειναι λιγο απομερα.
Τι στο καλο; Να με βιασει η να με σκοτωσει θα ηθελε.
Ε: οκ
Ηξερες που θα τον πηγαινες.Shawn's Pov
Αποφασησα επιτελους να της μιλησω. Μετα απο αυτα που εγιναν χθες.... Ημουν χαλια .. Αλλα που να ηξερε...
End Shawn's Pov5 λεπτα αργοτερα φτασατε στο ποιο απομακρυσμενο σημειο του χωριου. Ηταν ενα παλιο γηπεδο μπασκετ. Δεν υοηρχαν σπιτια τρυγυρο. Το τελειο μερος για να γινει ενας φονος. Πηγατε και κατσατε σε ενα παγκακι.
Ε : μπορεις τωρα να μου εξηγησεις τον γαμημενο λογο που δεν μου μιλας για μια ολοκληρη μερα και εγω ειμαι χαλια;
Σ: καταρχας ηρεμισε γιατι και εγω δεν ειμαι στα καλυτερα μου μετα απο τα χθεσινα.
Οσο οηγαινε και ανεβαινε ο τονος της φωνης σας.
Ε:Γιατι εγω ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ; ΔΕΝ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΜΕΡΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΕΧΩ ΣΠΑΣΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΙΠΟΤΑ. ΚΟΣΜΑΡΑ.
Σ: ΠΟΥ ΝΑ ΗΞΕΡΕΣ MEL, ΠΟΥ ΝΑ ΗΞΕΡΕΣ ΠΩΣ ΝΙΩΘΩ ΜΕΤΑ ΤΑ ΧΘΕΣΙΝΑ
Ε: ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ
Ειχατε φτασει σε σημειο που οριοσασταν. Ηταν ο πρωτος σας τσκωμος και ο χειροτερος. Δεν μπορουσες να ταλαβεις τι γινοταν. Μηπως ο γιαννης ειχε τελικα δικιο;
Σ: ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙΣ ΓΑΜΩΤΟ MEL ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΧΑΛΑΣΩ ΤΗΝ ΦΙΛΙΑ ΜΑΣ. ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΣΥΣΤΗΝΕΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΚΟΛΛΗΤΟ- ΑΔΕΛΦΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ; ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΧΘΕΣ... ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΑ ΠΗΡΑ ΚΑΙ.. Και απλα...
Τοτε ειχε αρχισει να ξεθυμενει και να βουρκωνει ενω εσυ εκλαιγες ποταμια με ολα του τα λογια ενω ταυτοχρονα προσπαθουσες να συγκρατησεις τα δακρυα σου.
Σ: και απλα δεν μπορουσα να το διαχειρηστω. Σε αγαπαω αυτο ειναι ολο και συγγνωμη ... Τωρα αν θες μην μου μιλησεις . Θα το καταλαβω.
Δακρυα αρχισαν να τρεχουν απο τα ματια του. Τοτε εσυ του επιασες το χερι προσπαθωντας τον να τον ηρεμισεις.
Ε: Σον ακου με. Σε αγαπαω και εγω παρα πολυ αληθεια. Καιι το γεγονος οτι δεν μου μιλουσες για μια μερα με σκοτωνε ωρα με την ωρα. Ολο το βραδυ εκλαιγα αθορυβα για να μην με κατακαβει κανεις. Σε αγαπω Σον και δεν θελω κα σε χασω .
Σ: απο φιλια ...
Ε: οχι Σον
Σ: τοτε ;
Ε: τοτε θα δεις.
Ειπες και τον φιλησες ! Τον αγαπουσες τοσο πολυ. Σου αρεσε και εσενα ολα αυτα τα χρονια. Συγκινηθηκες τοσο οταν ακουσες τα λογια του.
Σ: σε αγαπω πολυ. 😢❤️
Ε: και εγω βλακακο ❤️
Σ: αρα εμεις ..τα εχουμε;
Ε: εσυ θα μου πεις ❤️
Σ: ισως αυτο απαντησει..
Και εσκυψε και σε φιλησε. Απλα δεν μπορουσες να πιστεψεις ολα αυτα που γινοντουσαν. Τι στιγμη διεκοψε μαλλον σκοτωσε ο ηχος του κινητου σου. Φακ. Ηταν ο πατερας σου.
Μ: που ειστε;
Ε: αμ εε..εδω στην εκκλησια με τα παιδια.
Ε: οκ ερχομαστε να σας παρουμε να παμε για πιτσα .
Ε: οκ.
Το εκλεισες.
Σ: ποιος ηταν;
Ε: ο πατερας μου ερχεται να μας παρει απο την εκκλησια να παμε για πιτσα!
Σ: τελεια.
Ε: δεν θα τους πουμε τιποτα. Θα το παιξουμε χαλαρα οπως πριν.
Σ: εννοειτε.
Ε: παμε;
Σ: παμε
Σε φιλισε στο μαγουλο και οηγατε στην εκκλησια οπου βρηκατε τα παιδια. Δεν το ειχτε καταλαβει αλλα κρατιοσασταν χερι χερι.
Αντωνελλα: ωπ ωπ τι γινεται εδω; 😏
Ε: εε .. Τι .. Τι γινεται;
Ξεμπλεξατε τα χερια σας.ειχατε συμφωνησει να μην το λεγατε στα παιδια. Μονο ο κωσταντινος θα το ηξερε ,γιατι θα το καταλαβαινε,και ο γιαννης.
Α: νεο ζευγαρι στο χωριο;;
Ε: εε.. Οχι ουτε καν! Απλα... Ετσι κανουμ εμεις!
Τη σηζητηση διεκοψε ο μπαμπας σου. Πρωτη φορα χαιροσουν που ηρθε.
KAMU SEDANG MEMBACA
Friends...?
Fiksi RemajaΤι θα γινει οταν δυο παιδια στο Δημοτικο συναντιθουν για πρωτη φορα; Θα συνεχισουν μαζι τη ζωη τους ή θα ακολουθησει ο καθενας διαφορετικους δρομους;