Part 33

131 19 5
                                    

Την επομενη μερα ξύπνησες και δε βρηκες τον Σον διπλα σου. Ανησυχησες και αρχισες να τον αναζητείς. Ανακουφηστηκες οταν τον ακουσες να τραγουδαει με αυτη την υπεροχη φωνη μεσα απο το μπανιο. Προτού βγει πηγες να βρεις ρουχα να φορέσεις. Θα εβαζες κατι άνετο γιατι σημερα ηταν το meet and greet και θα ησασταν πολλες ωρες εξω. Εβγαλες απο την ντουλαπα ενα μπεζ παντελονι με καφε ζώνη και το συνδιασες με μια ασπρη κοντομανικη μπλουζα. Γδυνοσουν μπροστα απο τον καθρεπτη οταν ειδες τον Σον με μονο μια τυλιγμένη πετσέτα στο κατω μερος του σώματος του να σε κοιταει επίμονα. Τοτε γρηγορα πηγες να ντυθείς αλλα πρόλαβε να σε ριξει στο κρεβατι. Αρχισε να σε φιλαει παθιασμένα στα χείλη. Μετα προχώρησε προς το στηθος σου αφου εσυ ειχες μείνει μονο με το σουτιεν. Πηγε να σου βγαλει το σουτιεν αλλα χτυπησε η πορτα.
Σ: γαμω ποιος ειναι πρωινιατικο
Ειπε γριλιζοντας.
Τοτε εβαλε στα γρηγορα ενα μποξεράκι και ενα παντελονι και πηγε να ανοιξει. Εσυ σηκώθηκες και ντύθηκες βιάστηκα. Ακουσες τον Jack J να λεει στον Σον οτι θα μας περιμενουν στην τραπεζαρία για πρωινο. Τοτε κατευθυνθηκες στο μπανιο για να βαφτεις. Οταν τελείωσες εβαλες μπούκλες στις άκρες των μαλλιών σου εβαλες τα ασπρα all star σου. Ο Σον εβαλε μια μαυρη κοντομανικη μπλουζα. Εβαλες σε ενα τσαντάκι το κινητο σου, φορτηστη και χρηματα. Ψεκαστηκες με 2 τόνους αρωμα και πηγες στον Σον που σε περιμενε στην πορτα.
Σ: εισαι πανεμορφη μωρο μου οι αλλες θα σκάσουν απο τη ζήλεια τους σημερα 😏
Ε: μη μου το θυμηζεις οσο σκεφτομαι αυτες να σε αγκαλιάζουν...
Σ: δεν χρειαζεται να ανησυχεις
Ειπε και σε φιλησε στα χείλη. Σε πηρε απο το χερι και ανοιξε την πορτα για να πατε στην τραπεζαρία. Εκει σας περίμεναν τα παιδια. Αφου φάγατε, μπήκατε στο γνωστό βαν και ξεκινήσατε να πατε στο ξενοδοχειο που θα γινοταν το m&g. Οταν φτάσατε σας αφησαν εξω απο μια είσοδο στο πλαι του κτηρίου για να μη πεσουν πανω οι φαν. Απο τις τσιρίδες που ακουγες καταλαβες οτι ηταν πολλες. Οταν μπήκατε μεσα πηγατε σε εναν χωρο που αφήσατε τα πραγματα σας. Για λογους ασφαλείας εσυ και η Ιωάννα θα καθοσασταν στα παρασκήνια αλλα θα μπορούσατε να βλέπατε μέσω μιας κουρτίνας που θα υπηρχε.

1 ωρα αργοτερα
Cameron Dallas(CD): HELLOOO PARIIS.
*croud screaming*
Τοτε αρχησαν να βγαινουν ενας ενας. Φωνες, μουσικη και τσιρίδες κατεκλεισαν τον χωρο.

3 hours later.
Ηταν η ωρα που το m&g τελείωνε. Τα παιδια θα μπαίνανε σε σειρα για να μπορουν να φωτογραφιθουν και να μιλησουν με τις φαν. Ηταν η πιο κρίσιμη στιγμη για σενα. Παρολο που του ειχες εμπιστοσυνη δεν ηξερες γιατι ανχωνοσουν τοσο..  καθόσουν και περίμενες ενω η Ιωάννα κοιτουσε απο την κουρτίνα.
Ι: ΑΝΝ ΕΛΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ ΑΥΤΟ
Τοτε σηκώθηκες και πηγες προς την κουρτίνα. Το θέαμα σε εκανε να βαλεις τα κλαματα. Ο Σον γονάτιζε μπροστα απο μια κοπελα και κρατουσε ενα κουτάκι σα να της εκανε προταση γάμου. Προσπάθησες να το δικαιολογήσεις σα να ηταν μια απλη φωτογραφια αλλα μερα ειδες οτι.. ΤΗΝ ΦΙΛΗΣΕ;

Λεποον δεν εγραψα πολυ γιατι δεν ειχα χρονο λογο εξετάσεων. Hope you like it and don't forget to comment and vote ❤❤

Friends...? Where stories live. Discover now