5 χρόνια αργότερα...
Βρίσκομαι πλέον πίσω στην Αμερική και συγκεκριμένα στην περιοχή της Βιρτζινια. Μένω προσωρινά στο σπίτι των θείων μου αλλά έχω βρει ένα πολύ ωραίο διαμέρισμα με θέα εκεί κοντα και σκοπεύω να μετακομίσω εκεί μέσα στον επόμενο μήνα. Είμαι πλέον πτυχιούχος ψυχολόγος και με πολύ μεγάλη βοήθεια του ξαδέλφου μου Γιώργου που είναι δυο χρόνια μικρότερος μου, κατάφερα να ανοιξω το δικό μου γραφείο και η δουλειά παει εξαιρετικά. Μιλάω ανα τακτά χρονικά διαστήματα με τα παιδιά από Ελλάδα αλλά λόγω διαφοράς ώρας έχουμε χαθεί. Έχω και ένα αγόρι τον Gabe. Είναι πολύ καλός και ευγενικός. Είναι ξανθός ψηλός με γαλάζια μάτια ακριβός το στυλ μου. Μάλιστα, λεμε να μετακομίσουμε μαζί στο διαμέρισμα. Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στο γραφείο μου περιμένοντας τον επόμενο πελάτη μου να έρθει. Είναι η Kenny. Είναι ένα πολύ γλυκό κοριτσι. Είναι 16 χρόνων και έχει περάσει πολλά. Οι γονείς της την παράτησαν όταν ήταν 3ων και από τοτε μεγάλωσε με τους γείτονες της και τα δυο τους παιδιά. Έχει περάσει και μπουλινγκ και μάλιστα πριν ένα μήνα την παράτησε και το αγόρι της που τόσο αγαπαγε και στηριζόταν σε εκεινον. Μου θυμηζει εμένα κατά κάποιον τρόπο. Τελως πάντων έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου ότι δε θα ασχολούμαι με το παρελθόν. Τοτε χτύπησε το κουδούνι και πήγα να ανοιξω.
« καλησπέρα Kenny τι κανείς;» Την ρώτησα καθώς η φιγούρα της πέρασε μέσα στο γραφείο μου.
« καλά είμαι κυρία Μελ».
Αφού καθήσαμε άρχισα να την ρωτάω πως ήταν η βδομάδα της και αν ήταν κάτι σημαντικό που θα ήθελε να μου πει. Πλέον αυτό το κοριτσι το έχω σαν αδελφή μου παρά σαν ασθενή. Κάνουμε συνεδρίες 4 χρόνια.
Αφού μου είπε όσα ήθελε να μου πει, τελείωσε και η μέρα μου στο γραφείο και γύρισα στο σπίτι των θείων μου. Μόλις μπήκα μέσα μύρισα αμέσως την μυρωδιά από τα μπισκότα που φτιάχνει η θεία μου. Είναι τόσο υπέροχα. Και έτσι κατευθείαν πήγα και έκατσα στην κουζίνα όπου βρισκόταν η θεία μου με την ξαδέλφη μου Βαλέρια.
« γεια σου Μελ πως ήταν η μέρα σου σήμερα;» Με ρώτησα με χαμόγελο καθώς έπλενε τα πιάτα.
« όπως και να ήταν σίγουρα μπορεί να φτιάξει όταν μπαίνω στο σπίτι και μυρίζω τα μπισκότα σου».
« τα έφτιαξα γιατί αύριο είναι τα γεννεθλια του Γιώργου.»
« ααα ναι σωστά. Σκοπεύει να κάνει τίποτα;» Είπα τρώγοντας ενα μπισκότο.
« ήθελε να βγάλει τους φίλους του στο Μπαρ εδώ κοντα και του είπα να πάρει και εσενα με τον Gabe.»
« όχι ρε θεία σιγά Αστον να παει να διασκεδάσει με τους φίλους του μόνος του»
« καλά σκέψου το πάντως είπα ότι δεν έχει θέμα»
« εντάξει θα δω και πως θα παει και η δουλειά» είπα και εφυγα από την κουζίνα πηγαίνοντας στο μπάνιο για να βγάλω τους φακούς επαφής μου γιατί με είχαν πεθάνει. Ύστερα έβαλα τα γυαλιά μου και πήγα στο δωμάτιο μου και έκατσα λίγο στο λαπτοπ μου. Ώσπου, εντελώς τυχαία μου εμφανίστηκε μια διαφήμιση στο facebook που ελεγε ότι ο Σον έχει συναυλία εδώ κοντα το Σάββατο. Λες και με νοιάζει. Αφού έκανα απόκρυψη της διαφήμισης συνέχιζα να χαζεύω ανενόχλητη.Λοιπόν συγγνώμη για τα έντονα γράμματα απλά κόλλησε το σύστημα και δεν τα βγάζει. Τελως πάντων σκέφτομαι σύντομα να τελειώσω το βιβλίο και να ξεκινήσω την συνέχεια του σε δεύτερο βιβλίο. Πείτε μου την γνώμη σας στα σχολεία και μη ξεχνάτε να κανετε vote ❤️
YOU ARE READING
Friends...?
Teen FictionΤι θα γινει οταν δυο παιδια στο Δημοτικο συναντιθουν για πρωτη φορα; Θα συνεχισουν μαζι τη ζωη τους ή θα ακολουθησει ο καθενας διαφορετικους δρομους;