Part 23
Ξυπνισες αλλα δεν βρηκες τον Σον διπλα σου. Συκωθηκες και κατεβηκες κατω. Ειδες τοτε το τραπεζι να ειναι γεματο φαγητα!
Ε: εσυ τα εκανες;
Σ: σαρεσουν;
Ε: δεν χρειαζοταν ξερεις...
Σ: τα καλυτερα για σενα ❤️
Τοτε πηγες και τον αγκαλιασες και του εδωσες ενα φιλι στο μαγουλο.
Σ: τι θα κανουμε σημερα;
Ε: εγω ελεγα να αραξουμε και να δουμε καμια ταινια 😌.
Σ: α! Ξεχασα να σου πω! Εχει ερθει ενας φιλος μου μαζι μου απο την Αμερικη και ελεγε να περασει απο εδω σημερα να του πω και εκεινου να ερθει;
Ε: ναι δεν εχω προβλημα.
Σ: οκ θα του πω 😌.
Πηγατε τοτε να νοικιασετε μια ταινια. Πηρατε το Dead Silence. Σας αρεσαν τα θριλερ αρα ειπατε να παρετε αυτο αφου κανεις σας δεν το εχει δει .
Η ωρα ηταν 7:30 και στις 8 θα ερχοταν ο φιλος του Σον. Δεν ηξερες ποιος ηταν και οταν τον ρωταγες δεν σου ελεγε. Τελως παντων πηγες εκανες ενα γρηγορα ντους και βγηκες. Εβαλες μια ανετη γκρι φορμα και μια μπορντο κοντομανικη μπλουζα. Το κουδουνι χτυπησε και πηγες να δεις ανοιξεις αφου θα ηταν ο φιλος του Σον. Παγωσες ομως οταν ειδες ποιος ηταν.
Ε: ΚΑΜΕΡΟΝ;
Κ: εσυ πρεπει να εισαι η Melanie
Ε: ε..ναι ε..εγω ειμαι! Περνα μεσα!
Εκανες λιγο ποιο κει για να περασει. Τοτε κατεβηκε και ο Σον
Σ: που σαι bro. Βλεπω γνωριστηκατε.
Ε: βασικα εγω τον ηξερα 😂
Σ: σοβαρα; Απο που;
Ε: τοσα χρονια σε παρακολουθω απο το διαδυκτιο τι νομιζες; 😂
Σ: χαχα σωστα. Λοιπον κατσε Καμ να βάω την ταινια.
Τοτε πηγε ο Σον μεσα για να βαλει τα πατατακια και τον ακολουθησε και ο Καμ.
Εσυ καθοσουν μονη σου στον καναπε και τους περιμενες.Shawn's Pov
Κ: της αρεσε η εκπληξη;
Σ: ναι ενθουσιαστηκε πολυ! Συμφωνησε να ερθει και μαζι μου στην Αμερικη!
Κ: αληθεια; Τελεια συνχαρητηρια 😌
Σ: thanx bro αντε παμε μεσα.End Shawn's Pov
Βαλατε την ταινια. Εσυ καθοσουν στην αγκαλια του Σον εμω ο Καμ ειχε βολεφτει σε μια πολυθρονα μονος του. Στα πρωτα 5 λεπτα της ταινιας χτυπησε το κινητο σου . Ηταν η Ινες . Τοτε πηγες λιγο ποιο κει για να μιλησετε.
Ε: ελα τι εγινε;
Ι: τιποτα απλα βαριεμαι..
Ε: θες να περασεις απο εδω βλεπω ταινια κε τον Σον και ειναι και εξας φιλος του.
Ι: ποιος;
Ε: ελα απο εδω για να το μαθεις.
Ι: σε 5 ειμαι εκει.
Τοτε το εκλεισες.
Σ: ποιος ηταν;
Ε: η Ιωαννα πειραζει να ερθει απο εδω ειναι μονη της.
Σ: οχι ισα ισα να κανει παρεα στον Καμ.
Ειπε και του εκλεισε το ματι . 5 λεπτα αργοτερα χτυπησε το κουδουνι. Ανοιξες τοτε και ειδες την Ιωαννα .
Ε: σε παρακαλω μην τσιριξεις αυτο σου λεω μονο ( το ειπες ψηθυριστα για να μην σε ακουσουν). Ελα Ιωαννα περασε.
Τοτε η Ιωαννα προχωροε προς το σαλονι αλλα κοκκαλωσε μολις ειδε και εκεινη τον Καμ😂.
Ε: μην
Ι:ο...κ....
Ε: ελα καλε.
Εκεινη ειχε παθει σοκ 😂.
Ε: λοιπον Καμ αυτη ειναι η κολλητη μου η Ιωαννα.Εσενα σε ξερει αποτι καταλαβες.
Κ: χαρηκα.
Της ειπε ενω της εδωσε το χερι του και της εσκασε ενα μεγαλο χαμογελο.
Ι: κκ..αι..εγω..
Ειπε και ανταπεδωσε στη χειραψια.
Ε: λοιπον αντε καθηστε στον καναπε να αρχισουμε επιτελους.
Καθησαν τοτε στον καναπε ενω μπορουσες να διακρινεις την αβολη κατασταση στην οποια ηταν . Συνεχισατε την ταινια. Υπηρχαν πολλες στιγμες στις οποιες πεταγοσουν απο τον φοβο αλλα ο Σον σε καθησυχαζε 😍. Σε καποια φαση κατι εγινε στην ταινια και ο Καμ τρομαξε τοσο που λρυφτηκε πισω απο την Ιωαννα.😂. Εκεινη δεν φοβαται τα θριλες αλλα ειχες σκασει στα γελια 😂. Λιγο αργοτερα ειδες την Ιωαννα να εχει ξαπλωσει πανω στον Καμ και μαλλον τους ειχε μισοπαει ο υπνος. Η ταινια ειχε τελειωσει και δεν ηθλες να τους ξυπνησεις αρα αποφασησες να κοιμηθουν εδω το βραδυ. Συκωθηκες ( ο Σον κοιμωταν) και εφερες σε ολους κουβερτες. Επεσες τοτε και εσυ παλι στην αγκαλια του Σον και κοιμηθηκατε.
YOU ARE READING
Friends...?
Teen FictionΤι θα γινει οταν δυο παιδια στο Δημοτικο συναντιθουν για πρωτη φορα; Θα συνεχισουν μαζι τη ζωη τους ή θα ακολουθησει ο καθενας διαφορετικους δρομους;