Part 25
Ξυπνησες απο την Ιωαννα να σε ταρακουναει.
Ε: τι παιχτηκε;
Ι: επιτελους ξυπνησες. Ρε! Δεν ξερεις τι εγινε χθες!
Ε: ξερω ξερω 😏
Ι: αληθεια; Πως;
Ε: σας ειδα.
Ι: ΕΙΔΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΦΙΛΗΣΕ Ο ΚΑΜ;
Ε: ΤΙ;
Ι: μισο.. Τι ειδες;
Ε: εε σας ειδα που ησασταν αγκαλια στον καναπε.
Ι: α καλα εχεις χασει.
Ε: θα χαρω πολυ να μαθω τι εχασα.
Ι: λοιπον ακου. Με πηρε ο υπνος στον καναπε . Με ξυπνησε ο Καμερον για να μου πει να παω πανω να ξαπλωσω λεει θα με επερνε εκεινος αλλα ειμαι πολυ ψυλη 😂 . Τελως παντων ανεβηκαμε πανω και οηγα και ξαπλωσα. Εκλεισα τα ματια μου αλλα δεν με επερνε υπνος. Μετα ενιωσα καποιον να μπαινει στο δωματιο αλλα δεν εδωσα σημασια. Τοτε ηταν αυτος. Και μου μιλησε. Βασικα μου ψυθηρισε ! Μου ειπε καληνυχτα και με φιλησε στο κεφαλι!
Ε: ομγ
Ειχες μινει με αυτα που ακουγες.
Ε: ειμαι τοσο χαρουμενη για σενα!!!
Ι: μετα που υπνος;;
Ε: ελα ελα θα ψησω τον Σον να μου πει τπτ παραπανω 😌. Αντε παμε κστω τωρα.
Κατεβηκατε και ειδατε τα αγορια να πινουν καφε και να μιλανε. Οταν σας ειδαν σταματησαν αμεσως.
Ε: καλημερα! Γιατι μιλαγατε;;
Σ: εε τιποτα! Καλημερα!
Κ: καλημερα!
Ι: εχει καφε;
Κ: ναι
Τοτε η ινες πηγε να παρει μια κουπα για να βαλει καφε αλλα τη σταματησε ο Καμ .
Κ: ασε θα σου βαλω εγω :)
Ι: οκκ
Εσυ με τον Σον κοιταχτηκατε με ενα πονηρο βλεμμα . Μετα καθησατε ολοι στο τραπεζι.
Κ: τι θα κανουμε σημερα;
Ε: ξεερω γω
Ι: εχει κανενα μολ εδω κοντα;
Σ: ναι λιγο ποιο περα .
Ε: παμε εκει;
Ολοι: ναι!
Ανεβηκατε πανω για να ετοιμαστειτε. Εβαλες ενα κοντο ασπρο σορτς με μια μαθρη μπλουζα. Επιασες τα μαλλια σου σε ψιλη αλογοουρα . Εβαλες μασκαρα! Μολυβι και ροζ λιπ γκλος. Εβαλες και τα μαυρα βανς σου και ησουν ετοιμη. Τοτε πηγες στο δωματιο της Ιωαννας να δεις τι εβαλε . Ηταν κουκλα. Ειχε βαλει ενα τζιν με σκισηματα , ενα μαυρο κοντο μπλουζακι και ειχε δεσει ενα μαυρο καρι πουκαμισο στη μεση.
Σ: ετοιμεες;
Ε: ναι ερχομαστε.
Ειπες και κατεβηκατε κατω. Πηρες σε ενα τσαντακι κλειδια , κινητο και χρηματα. Μπηκατε στο αυτοκινητο του Σον και ξεκινησατε. Ο Σον οδηγουσε ενω εσυ εκατσες στη θεση του συνοδηγου για ξα αφησεις τους αλλους μαζι 😌. Μετα απο 10 λεπτα φτασατε στο εμπορικο. Ηταν τεραστιο! Καμια σχεση με αυτα στην Ελλαδα! Θελατε να χωριστειτε... Βασικα εσυ και ο Σον να μινετε μαζι και να αφησετε τα παιδια μονα τους 😏.
Σ: λοιπον θα βρεθουμε εδω σε 2 ωρες για να παμε να φαμε.
Κ: οκ
Ε: να μου την προσεχεις ε;
Τοτε ειδες την Ιωαννα να κοκκινηζει 😂.
Κ: εννοειτε.
Ε: οκ τοτε καλα να περασετε!!
Αμεσως χωριστεικατε και πειρατε το καθενα ζευγαρι διαφορετικες κατευθηνσεις. Χαζευατε στα μαγαζια , μιλαγατε , γελαγατε και περνουσατε τελεια.
Ε: πως λες να τους φερουμε ποιο κοντα;
Σ: τα παιδια;
Ε: ναι
Σ: δεν ξερω...
Ε: σου εχει πει τιποτα ο Καμ;
Σ: οχι...
Ε: ελα που δεν σου εχει πει το ξερω
Σ: καλα αλλα μην της οεις τιποτα.
Ε: οχι ρε
Σ: μου ειπε εκεινο το βραδυ που ηρθε οτι την θεωρει ομορφη και πολυ καλη κοπελα.
Ε: ωω 😍 ελπιζω να κανει καμια κινηση . Τετοια ευκαιρια που να του δωθει .
Σ: ναιι..εγω ομως ειμαι πολυ τυχερος που εχω εσενα 😍.
Ε: εγω να δεις 😍
Τοτε σε πλησιασε και αρχισε να σε φιλαει. Σας διεκοψε ομως ο ηχος του κινητου σου.
Ε: ναι;
Ι: εε..ναι..εε.ελα βικυ εμεις τελειωσαμε θα παμε για φαγητο;
Ε: ε ναι τωρα ερχομαστε...εισαι καλα;
Ι: εε... Ναι θα σου πω απο κοντα..
Ε:οκ...
Το κλεισατε. Τι σκατα επαθε;
Σ: ποιος ηταν;
Ε: η Ιωαννα μου ειπε οτι τελειωσανε αλλα ειχε ενα περιεργο τροπο που μιλουσε...
Σ: δηλαδη;
Ε: την ακουσα λιγο ταραγμενη..
Σ: κοιτα να δεις που θα εκανε καμια μαλακια ο μαλακας.
Ε: καλα θα μου πει αξ ειναι παμε τωρα να φαμε.
Ανεβηκατε στον οανω οροφο που ειναι τα εστιατορια. Βρηκατε την Ιωαννα με τον Καμερον να σας περιμενουν . Ειδες λιγο τρομαγμενο το υφος της Ιωαννας. Μα τι της εκανε; Αχχ δεν μου αρεσουν αυτα...
Σ: τι εγινε πως περασατε;
Κ: ε καλα μωρε βολτες καναμε και μιλαγαμε
Ε: εμ παιδια δεν πατε να καθησετε σε ενα τραπεζι να φερουμε τα φαγητα;
Σ: οκ παμε.
Αφου πηγατε και περιμενατε σρη σειρα σε ενα εστιατοριο βρηκες την ευκαιρια να ρωτησεις την Ιωαννα τι εγινε.
Ι: λοιπον κοιτα... Μου αρεσει ο Καμ αλλα δεν.. Δεν εχω ξαναφιλησει κανενα...
Ε: τι εννοεις; Πηγε να σε φιλησει; 😱
Ι: κατα καποιο τροπο..
Ε: δηλαδη; Πες τα ολα
Ι: να εκει που ειχαμε κατσε σε ενα παγκακι να ξεκουραστουμε , μιλουσαμε και σε καποια φαση εσκυψε για να με φιλησε αλλα εγω συκωθηκα αποτομα . Με ρωτησε τι επαθα εγω ειχα ομως κοκαλωσει.., μετα απο πολυ προσπαθεια του εξηγησα οτι ειχαν περασει οι 2 ωρες και οτι θα μας περιμενατε...
Ε: ΕΙΣΑΙ ΧΑΖΗ; ΤΟΣΟ ΚΟΝΕ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ;
Ι: ρε εελαα καυελαβε με λιγο
Ε: κοιτα καποια στιγμη πρεπει να το ξεπερασεις. Εγω εμαθα και κατι παραπανω 😌
Ι: σαν τι;
Ε: μ ειπε ο Σον οτι του ειπε οτι σε θεωρει πολυ ομορφη και καλη κοπελα.
Ι: χμ..,καλα ισως κανω μια προσπαθεια
Ε: τελεια.
Πηρατε τα φαγητα και πηγατε να καθησετε.
STAI LEGGENDO
Friends...?
Teen FictionΤι θα γινει οταν δυο παιδια στο Δημοτικο συναντιθουν για πρωτη φορα; Θα συνεχισουν μαζι τη ζωη τους ή θα ακολουθησει ο καθενας διαφορετικους δρομους;