Part 34

131 16 6
                                    

Δεν μπορουσες να το πιστέψεις. Δεν ηθελες να μείνεις αλλο σε αυτο τον χωρο αλλιως θα μαλλιοτραβιωσουν με αυτο το τσουλακι. Χωρις δευτερη σκεψη αρχισες να αναζητάς εξόδους απο την πισω πλευρα του κτηρίου. Ακουσες την Ιωάννα να δε φωναζει και να τρεχει πισω σου ομως εσυ έτρεχες πολυ ποιο γρηγορα. Δακρυα αρχισαν να γεμίζουν τα ματια σου και σιγα σιγα ξεφυγε ενα ενα. Τελικα βρηκες μια έξοδο και αρχισες να τρέχεις σα να μην υπαρχει αυριο. Δεν ηξερες που πηγαινες. Απλα περπατούσες με το κεφαλι σκυμμένο. Περπαταγες στα στενά ενω ψυχαλες αρχισαν να πεφτουν. Α τελεια. Σκεφτηκες. Βρηκες ενα παλιο κτήριο με μια τέντα και έκατσες απο κατω μεχρι να σταματησει η μπόρα. Γωνατησες και κουλουριαστηκες φέρνοντας τα ποδια σου στο στήθους σου αγκαλιάζοντας τα. Χαθηκες στις σκεψεις σου. Ποια μπορει να ηταν αυτη; αν ηταν απλα μια φαν και ηθελα να βγάλουν φωτογραφια σαν τις αλλες που κυκλοφορούν; γιατι ομως τη φιλησε; δεν εχει εμενα; τοσα εχουμε περασει μαζι τον ξερω περισσοτερο απο τον καθενα. Αρχισες να κλαις με λιγμους. Πεταχτηκες ομως οταν ακουσες την παλια πορτα απο διπλα σου να ανοιγει. Τοτε ενας ψυλος γεροδεμένος τυπος βγηκε και σε κοιταξε. Φορούσε μαυρη κοντομανικη μπλουζα και μαυρο παντελονι ενω ηταν καραφλός με λιγα γενιά. Ηταν γυρω στα 45-50 στην ηλικια.
?: τι γυρεύεις εσυ εδω;
Ε: Εμ Α.. απλα εχω χαθει
Ειπες σκουπίζοντας τα δακρυα σου.
?: με λενε Brad
Ειπα και σου εδωσε το χερι του για ξα σηκωθείς. Αφου σηκώθηκες του συστηθηκες.
Ε: με..με λενε Μελανι
Β: χαιρομαι που σε γνωριζω Μελανι. Μια κοπελα σαν εσενα δεν πρεπει να βρίσκετε μονη της στη βροχη. Τι λες θα περασεις μεσα στο μαγαζι μου ξα ζεσταθείς να πιεις και τιποτα;
Ε: Εμ.. δεν .. δεν ξερω οι φιλοι μου θα με περιμενουν..
Β: δεν νομιζω να σε περιμενουν αφου δε σε ψάχνουν καν..
Τοτε το σκεφτηκες. Ο Σον. Η κοπελα. Φοβόσουν ομως να μπεις καπου ξένα. Δεν ηξερες το ηταν εκει. Ξανα σκεφτηκες ομως τη σκηνη με τον Σον και την κοπελα.
Ε: Ενταξει ομως μεχρι να περασει η μπόρα.
Β: σύμφωνοι.
Τοτε σε οδήγησε μεσα σε εναν χωρο με ελάχιστα φωτα. Σε εβαλε να κατσεις σε εναν χωρο με πολλα τραπέζια και ενα μπαρ. Φαινοταν πως ο χωρις ειχε βαθος αλλα δεν υπηρχαν αλλα φωτα σε εκεινο το σημειο. Κατι μεσα σου σε εκανε να φοβασαι. Τοτε ο τυπος σου εφερε ενα ποτιρι με ενα ποτό και παγάκια.
Ε: τι ειναι;
Β: μην ανησυχεις λιγο ουΐσκι ειναι κε πάγο
Ε: Α Ενταξει.
Το σκεφτηκες πριν το πιεις. Οι γονεις σου απο μικρη σου ελεγαν να μην πίνεις οτι σου δινουν. Δε σε ενοιαζε ομως ηθελες να ξεχαστείς. Κατεβας μονορούφι ολο το ποτό. Ο Brad που καθοταν διπλα σου, σου πρόσφερε κι αλλο, κι αλλο, κι αλλο. Ώσπου ξαφνικα ολα μαυρισαν.

Ξύπνησες και βρισκόσουν δεμένη σε μια καρεκλα σε ενα δωματιο δίχως φωτα, διχως παράθυρα, δίχως τιποτα. Που διαολο ησουν; αρχισες να φωναζεις και να χτυπιέσαι ώσπου ο γεροδεμένος άνδρας μπηκε στο δωματιο και άναψε το φως.
Β: βγάλε τον σκασμό αλλιως θα σε σκοτωσω.
Ειπε και σου εδειξε ενα μαχαίρι που ειχε στην πισω τσέπη.
Ε: γιατι με εδεσες; τι γυρεύω εδω; τι θες απο μενα;
Ειπες ενω εκλαιγες με λιγμους.
Β: ακου με. Το μαγαζάκι ειναι στριπτιζάδικο και σε λιγη ωρα εχεις παράταση θα σε λυσω και θα σε αναλάβει η Μπεθα.
Ειπε ενω μια γυναικα ξεπρόβαλε απο την πορτα. Ηταν ψυλη ξανθιά αδυνατη με τεραστιο κωλο και στηθος. Σιγουρα ψεύτικα. Τα παντα πανω της φαινοντουσαν ψεύτικα.
Β: ακου με καλα. Θα κανεις οτι θελουν οι πελάτες αλλιως ξερεις την μοίρα σου.
Ειπε και ξανα εδειξε το μαχαίρι. Υστερα σε έλυσε και η Μπεθα σε πηρε απο το χερι και σε τράβαγε. Εψαξες να βρεις το κινητο σου αλλα δεν το έβρισκες. Η Μπεθα σε οδήγησε σε ενα δωματιο με καθρέπτες και κοριτσια να φοράνε περιεργα κοστούμια και να βάφονται σα πορνες. Ε βεβαια πως θα βάφοντας εδω που βρίσκονταν. Σε εβαλε να κατσεις σε μια καρεκλα. Μετα πηγε σε μια κρεμάστρα, πηρε ενα κοστούμι και το πεταξε πανω σου.
Μ: Λοιπον αθωω κοριτσακι βαλε αυτο και μετα βρες βάφτηκα και βάψου. Η παρασταση θα αρχισει σε 10 λεπτα. Εγινα σαφής;
Εσυ κοιταξες τον χωρο γυρω γυρω. Ολες σε κοιτούσαν με μια έκφραση αηδίας στο προσωπο τους. Ολες εκτος απο μια. Τα ματια της φαινοντουσαν αρκετα πονεμένα και εδειχνε να σε καταλαβαινε.
Μ: ΕΓΙΝΑ ΣΑΦΗΣ ΕΙΠΑ;
Ε: μ.. Μαλιστα
Μ: περίφημα. Μπρος Τραβα ντυσου τωρα.
Τοτε εσυ πηγες στο δωματιο που αλλαζουν για να ντυθείς. Εβγαλες τα ρουχα σου και εβαλες μια μοβ αηδια που ηταν σα κορμάκι. Ηταν φρικτό. Τόνιζε παρα πολυ το στηθος και τον κωλο σου. Μετα πηγες παλι πισω στο αλλο δωματιο. Σε ανέλαβε να σε βάψει η κοπελα με τα πονεμένα ματια.
?: με λενε Στεφι λυπαμαι που κατέληξες εδω.
Ειπε σιγανά
Ε: ειμαι η Ανν..
Σ: ελπιζω να μην περασεις πολλα απο την πρωτη μερα..
Κατσε τι εννοει "απο την πρωτη μερα;"
Ειδε που την κοίταζες με απορριμμένος υφος.
Σ: δε νομιζω να εχεις καταλαβει τη σημασια του μπορδελου. Εδω με μενουμε εδω τρώμε και περναμε το χρονο μας μεχρι να ανοιξει και να κανουμε τα προγράμματα μας.
Ε: οριστε;!
Σ: λυπαμαι πραγματικα.
Οταν τελειωσε το βάψιμο ειδες την αντανάκλαση σου στον καθρεπτη. Αηδιάσες τοσο πολυ με αυτο που εβλεπες. Δε φανταστικές ποτε τον εαυτο σου ετσι. Το μακιγιάζ παρα ηταν έντονο και το κορμάκι απλα αισχρό. Μετα απι λιγη ωρα η Μπεθα χτυπησε την πορτα και αρχησε να φωναζει.
Μ: ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ

Friends...? Where stories live. Discover now