Part 41

130 17 4
                                    

Φτάσαμε επιτέλους στο ξενοδοχείο και μπήκαμε στο δωμάτιο. Ο Σον πήγε να κάνει πρώτος μπάνιο μιας και εγώ κάνω περισσότερη ώρα. Περίμενα να ακούσω τον ήχο από το κλειδί της πόρτας για να ψάξω αυτό το τετράδιο και να ψάξω τι στο καλό έγραφε γιατί με έχει φάει η περιέργεια. Όταν επιτέλους το άκουσα, πήγα στην τσάντα του να ψάξω. Δεν έβρισκα τίποτα όμως. Μα που στο καλό το είχε βάλει; έψαξα την βαλίτσα του. Τίποτα. Έψαχνα από δω και από κει οταν άκουσα τον ήχο από την πόρτα του μπάνιου να ξεκλειδώνει. Τοτε εγώ πήγα και έκατσα στον καναπέ που βρισκόταν στο σαλόνι της σουίτας παίζοντας το άνετη και ότι δεν έγινε τίποτα.
" Σειρά σου" είπε.
Τουε εγώ πήρα ένα τζιν με σκισιματα στα γωνατα, μια άσπρη απλή μπλούζα και εσώρουχα και μπήκα στο μπάνιο. Αφού κλείδωσα, έβγαλα το μαγιό και τα ρούχα μου και μπήκα στο μπάνιο. Αφού τελείωσα το χαλαρωτικό μου ντουζ, ντύθηκα, τύλιξα μια πετσέτα στα μαλλιά μου και βγήκα. Πήγα να μη στην κρεβατοκαμαρα για να στέγνωσα τα μαλλιά μου , αφού εκεί ήταν το σεσουαρ, άκουγα τον Σον να σιγοτραγουδάει ένα άγνωστο για μενα τραγούδι. Στάθηκα στην άκρη και παρακολουθούσα χωρίς να θέλω να με δει τον Σον μα γράφει πάλι στο τετράδιο.
Τοτε, σήκωσε ξαφνικά το κεφάλι του και με είδε.
"Τι γράφεις;" ρώτησα.
"Εμ.. τι.. τίποτα. Για πες τι θες να κάνουμε;"
"Έλεγα να μέναμε στο δωμάτιο με τα παιδιά μιας και ήμασταν όλη μέρα στη θάλασσα και αύριο φεύγουμε πάλι για ταξίδι" πρότεινα.
"Χμμ εντάξει καλή ιδέα απλά εγώ θα λείψω για λίγες ώρες έχω μια δουλειά να κάνω με τον μανατζερ μου".
" καλά εντάξει"
Τοτε πήρε την τσάντα του με φίλησε στο κεφάλι κι έφυγε.

Friends...? Where stories live. Discover now