Part 52

108 12 2
                                    

Όταν γύρισα σπίτι με περίμενε η θεία μου. Είχα φρικάρει πραγματικά και δεν την κατηγορω. Της εξήγησα τι έγινε όμως και ηρέμησε. Αμέσως πήρα τηλέφωνο τον Gabe και του ζήτησα να βρεθούμε.
10 λεπτά αργότερα βρισκόμασταν στο πάρκο κοντα στο σπιτι.
« μπορείς να μου πεις που διάολο ήσουν;» Είπε αγανακτισμένος. Δεν τον κατηγορώ όμως.
« πρέπει να σου μιλήσω γι αυτό. Χθες όταν καθόμασταν στο Μπαρ είδα τον Σον. Νόμιζα ότι είχα πιει πολύ και είχα παραισθήσεις έτσι ήθελα να βγω λίγο έξω να πάρω αερα. Μετά όμως όλα σκοτείνιασαν και το πρωί που ξύπνησα βρέθηκα στο δωμάτιο του μαζί του. Δεν ξέρω πως συνέβησε αυτό πραγματικά.»
« μάλιστα»
« έχει κι άλλο»
« δε μαρεσει που το πας»
« άκου με. Μου είπα ότι του έλειψα και ότι ήθελε να τα ξαναβρουμε. Εγώ όμως αρνήθηκα και εκείνος όμως προσπάθησε να με φιλήσει. Τον εσπρωξα όμως, μάζεψα τα πράγματα κου παι εφυγα».
« και τώρα τι θες να σου πω συγχαρητήρια;»
« ρε συ πραγματικά σου μιλάω δεν σημαίνει τίποτα για μενα πλέον. Μόνο εσυ υπάρχεις για μενα, μόνο εσενα θέλω.»
« εντάξει τι να σου πω»
Τοτε έπιασα το κεφάλι του και ένωσα τα χείλια του με τα δικά μου.
« Σαγαπαω πίστεψε με».
Η μέρα μας βρήκε μαζί στο δωμάτιο του να κοιμόμαστε αγκαλιά. Τοτε ντύθηκα, τον φίλησα και εφυγα. Γύρισα σπίτι γιατί είχα υποσχεθεί στην ξαδέλφη μου να την βοηθήσω με τα μαθήματα της. Όταν έφτασα όμως στο σπίτι, με περίμενε ένα περίεργο νέο.
« Μελ έλα λίγο στην κουζίνα που σε θέλω» φώναξε η θεία μου.
Τοτε πήγα στην κουζίνα.
« χθες όσο ελειπες πέρασε κάποιος από το σπίτι και σε ζήταγε.»
«Ποιος;»
« Ο Σον γλυκιά μου»
« μου κανείς πλάκα;»
« όχι. Του είπα ότι ελειπες και ότι δεν ηξερα ποτέ θα γυρίσεις.»
« δεν το πιστευω. Πως με βρήκε; Χριστέ μου σε ησυχία δε με αφήνει.»
« ένα είναι το σίγουρο: μην πεις λέξη στον Gabe. Μπορεί να αποβεί μοιραίο»
« εντάξει δεν θα πω τίποτα...πφφ»
« άντε πήγαινε στην ξαδέλφη σου τώρα Σα περιμένει»
« εντάξει πάω» είπα και ανέβηκα στο δωμάτιο της ξαδέλφια μου.

Χευυυ συγγνώμη για το μικρό κεφάλαιο απλά δεν είχα έμπνευση και έπρεπε να ανεβάσω. Btw ανέβασα καινουρια ιστορία αν θέλετε να της ρίξετε μια μάτια. Love youu❤️❤️

Friends...? Where stories live. Discover now