Part 36

127 19 4
                                    

Ann
Φώναζα. Τσιριζα. Δε μπορει κανεις να φανταστεί τον πονο που ενιωθα εκεινη την ωρα. Ημουν αδύναμη πλεον δεν εκανα τιποτα και σχεδον ειχα μείνει αναίσθητη. Εκεινος με βαρούσε ολη την ωρα και ασελγούσε ις βαρος μου με πολυ ασχημο τροπο. Θεε μου Μακαρι να μην ειχα φυγει ποτε απο το ξενοδοχειο ισως και απο την αμερικη. Εκλεισα τα ματια μου. Λιγη ωρα αργοτερα ακουγα φωνες. Νομιζω ακουγα και περιπολικά απεξω. Δεν μπορουσα να καταλαβω γιατι ζαλιζομουν. Μα τι διαολο μου ειχε κανει; Εκεινος συνέχιζε τοση ωρα. Δε μπορω να καταλαβω πως το ευχαριστιόταν τοσο πολυ εφοσον εγω δεν εκανα τιποτα. Ξαφνικα ανοιξε η πορτα και ακουσα τη φωνη του. Χριστε μου ηταν Οντως αυτος;
Σ: ΦΥΓΕ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΗΣ
ειπε και του έριξε μια μπουνιά. Αμεσως αυτο εξελίχθηκε σε ξυλο. Εγω δε μπορουσα να κουνηθώ ηταν σα να με ειχαν ναρκώσει και απλα μπορουσα να ακουσω. Ακουσα τοτε την Ιωάννα να τσιρίζει ενω δυο ανθρωποι που αμεσως καταλαβες οτι ηταν ο Jack Gilinski και ο Carter με σήκωσαν και ο Τζακ με πηρε σε στυλ νύφης και με εβγαλε εξω. Μετα ολα σκοταδι.

Φωτα. Πολλα φωτα. Φωνες. Δεν καταλαβαινες τι ελεγαν. Ηταν θολή η ακοή και η όραση σου. Έκλεισες τα ματια σου σφυχτα και τα ξανα ανοιξες . Κοιταξες αριστερά σου. Ο Σον ηταν μισοκοιμησμενος σε μια καρεκλα διπλα σου ενω σου κρατουσε το χερι. Γυρισες απο την αλλη και ειδες την Ιωάννα με τον Καμ. Ο Καμ ηταν ο μονος ξύπνιος εκει μεσα. Οταν σε ειδε γουρλωσε τα ματια του και Πεταχτηκε απο την καρεκλα που κρατουσε την Ιωάννα αγκαλια ενω κοιμόταν.
Κ: ΜΕΛ
ειπε και ταυτοχρονα ο Σον με την Ιωάννα πετάχτηκαν.
Σ: τι εγινε τι επαθες; τι σου εκανε αυτος; πως βρέθηκες εκει;
Εσυ δε μπορουσες να μιλησεις απλα κοιταγες.
Σ: ΦΩΝΑΞΤΕ ΕΝΑΝ ΓΙΑΤΡΟ.
Η Ιωάννα βγηκε τρεχοντας απο το δωματιο και μετα απο ενα λεπτο γυρισε με εναν γιατρο.
Γ: φαινεται οτι δε μπορει να μιλησει λογω του σοκ που υπεστει. Θα παρει λιγο χρονο.
Αμεσως μετα κοιταξε τα χερια σου που ειχαν γεμισει εγκαύματα απο τα τσιγάρα που έσβηνε πανω σου.
Γ: οσο για αυτα.. πολυ φοβαμαι οτι θα ειναι μόνιμα .
Η Ιωάννα εβαλε τα κλαματα.
Γ: θα της κανουμε μερικες εξετασεις και αν πανε καλα το απογευμα θα ειναι ετοιμη να φυγει.
Ειπα και σε πηραν για μερικες εξετασεις. Οταν Γυρισες στο δωματιο σε περιμενε ο Σον μονο. Ηρθε και εκατσε διπλα σου στο κρεβατι ενω εσυ ανα σηκώθηκες και σου κράτησε το χερι αφου πρωτα στο φιλησε.
Σ: τα παιδια πηγαν στο ξενοδοχειο να ξεκουραστούν γιατι ηταν εδω ολο το βραδυ μαζι μου. Μπορεις να μιλησεις καθολου;
Ανοιξες το στομα σου αλλα δε σου εβγαινε φωνη. Τοτε δακρυσες και αρχισες να κλαις.
Σ: Ελα μωρο μου μην ανησυχεις ολα καλα θα πανε ειμαι εγω εδω.
Ειπα και σε εβαλε μεσα στην υπεροχη αγκαλια σου.
Σ: δε θελω να σε ζορίζω θα μιλησες οπωτε θες εσυ Ενταξει;
Τοτε εσυ κουνήσεις καταφατικά το κεφαλι σου. Λιγη ωρα μετα μαζέψατε τα πραγματα σου και φυγατε.

Friends...? Where stories live. Discover now