Part 35 Α μερος

130 15 2
                                    

Μπήκατε σε γραμμες και αρχίζετε να βγαινετε σιγα σιγα στη σκηνη. Η Μπεθα σου ειχε πει να κανεις οτι κανουν οι αλλες αλλιως θα επεφτες παλι στα χερια του Brad. Δεν ηξερες ομως τι ηταν καλυτερο. Να ζεις ετσι ή να μη ζεις καθολου; οταν βγαινατε οι αλλες περπαταγαν με τσαχπινια κουνωντας τον κωλο τους. Δεν σου εβγαινε ομως να το κανεις και εσυ αυτο γιατι δεν ηταν στον χαρακτηρα σου. Σκεφτηκες την Μπεθα ομως. Τοτε περπάτησες και εσυ. Ολες κατευθύνθηκαν σε εναν στύλο. Χριστε μου τι ζω. Σκεφτηκες. Ηθελες τοσο να πηδήξεις απο κει πανω και να αρχίσεις να τρέχεις ομως με αυτες τις πολυκατοικίες που φορουσες για παπουτσια δε μποροσες ουτε να περπατήσεις καλα καλα. Κατευθυνθηκες και εσυ σε εναν στήλο που υπηρχε και ηταν άδικος. Δεν ηξερες τι να κανεις. Εβλεπες τις αλλες και απλα αντέγραφες τις κινησεις τους. Τι αεροπλανικά εκαναν αν τα εκανα εγω αυτα θα έσπαγα κανα κεφαλι σκεφτηκες. Αφου επεσες μερικες φορες μετα βρηκες τον ρυθμό σου. Τελικα δεν ηταν τοσο δυσκολο. Κατι κωλογεροι σε κοιτούσαν με ανοιχτο το στομα απο κατω απο τη σκηνη ενω αλλοι σου πετούσαν χρηματα. Λιγη ωρα αργοτερα και η "παρασταση " τελειωσε. Ολες πηγαιναν και άλλαζαν και ξεβαφονταν. Η Στέφι σου εδειξε που να αλλαξεις και να ξεβαφτεις. Οταν ομως πηγες να βγεις απο την πορτα εμφανίστηκε η Μπεθα.
Μ: Μελ καλη μου σε ζηταει πελάτης Κοιτα να του κανεις ολα τα χατήρια
Μισο τι;! Ειχες μείνει. Θα επρεπε να παω με καποιον που ουτε ξερω; Οχι Οχι με τιποτα.
Μ: ΤΕΛΕΙΩΝΕ ΤΣΟΥΛΑΚΙ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ
Φοβήθηκες αλλα δε μπορουσες να κανεις και κατι. Ετσι σε οδήγησε εξω απο ενα δωματιο.
Μ: Λοιπον αυτο που πρεπει να κανεις ειναι να υπακούσεις χωρις καμια αντίρρηση στον πελάτη και αυτος θα σε πληρώσει εγινα κατανοητή;
Ε: μ...Μαλιστα
Μ: μπρος. Τραβα μεσα.
Τοτε πηρες μια βαθια ανάσα και ανοιξες την πορτα. Στο κρεβατι καθοταν ενας τυπος που καπνιζε. Μυριζε απεσια εκει μεσα. Δεν φαινότανε καλα αυτος λογω της χαμηλής φωτεινότητας. Σε κοιταξε απο πανω μεχρι κατω. Τοτε εκανε μια γρήγορη κινηση και σε πεταξε στο κρεβατι. Κρατοντας το τσιγαρο στα δοντια του σου έσκισε τα ρουχα. Ειχες μείνει Εντελως γυμνή. Έσβησε το τσιγαρο πανω σου και εσυ τσιρίζες απο τον πονο.
?: σκασε πορνη μη μιλας απο εσενα θελω να ακουω μονο το ονομα μου οταν θα σε ξεσκιζω
Ειχες φρικαρει τη ζωη σου. Ηθελες τον Σον. Που να ειναι; να σε ψαχνει αραγε;

Friends...? Donde viven las historias. Descúbrelo ahora