Part 22

221 23 1
                                    

Part 22.

Ξυπνησες χαρουμενη. Ειχες παρα πολυ καιρο να ξυπνησεις ετσι . Πηγες στο μπανιο πληθυκες και κατεβηκες για φαϊ.
Ε: καλημερα μαμα!
Μ: πως κι ετσι χαρουμενη;
Ε: δεν μπορω ξα ειμαι χαρουμενη;
Μ: οχι ισα ισα απλ εχω καιρο ξα σε δω ετσι.
Ε: ισως ειναι επειδη γυρησε ο Σον!!!!!
Μ: αληθεια;;
Ε: ναι μαμα! Χθες ! Χθες μου εκανε εκπληξη στο μολ και μου ζητησε να παμε καζι στο χορο σημερα! Κρατησε την υποσχεση του δεν το πιστευω !!
Μ: ωραια!! Αρα θα πακε κομμωτηριο σημερα να βαψεις και εκεινη την τουφα , θα φτιαξεις τα νυχια σου θα γινεις κουκλα!
Θα εβαφα παλι την κοκκινη τουφα μου γιατι την ειχα βαρεθει ενω θα εβγαζα το σκουλαρικι στη μυτη.
Ε: ωραια! Παω να κανω μπανιο!
Αφου η ωρα ηταν 11:30 πηγες για μπανιο. Εκαλες μουσικη και εκατσες εκει για τουλαχιστον μια ωρα 😂. Ξυριστηκες κινολα αυτα και βγηκες ανανεωμενη. Κατεβηκες να πας μεσημεριανο και κετα επεσες για υπνο ωστε να εχεις δυναμη για το βραδυ. Σε ξυπνησε υστερα απο ωρες η μαμα σου για να πατε κομμωτηριο . Ειχες γερη προτετοιμασια μπροστα σου . Η μαμα σου ηθελε ξα σε κανει κουκλα αφου ηταν ο τελευταιος σου χωρος . Η ωρα ηταν 4. Απο το κομμωτηριο βγηκες στις 7 😂. Τοτε πηγες σπιτι σου εβαλες προσεκτικα το φορεμα σου και πηγες να βαφτεις. Ετοιμαστηκες και τοτε χτυπησε το κουδουνι. Ηταν ο Σον . Πηρες κλειδια και κινητο και τα εβαλες στο τσαντακι σου και υστερα βγηκες εξω. Ο Σον ηταν πραγματικα ΚΟΥΚΛΟΣ.
Σ: εισαι υπεροχη αληθεια 😍
Ε: να προσεχεις μην μου σε κλεψουνε 😘
Ειπες και τον φιλησες πεταχτα στο στομα.
Σ: παμε;
Ειπε και σου εδωσε το χερι του.
Ε: παμε
Μπηκατε στο αυτοκινητο. Μετα απο 10 λεπτα φτασατε στο παραλιακο μπαρ που θα γινοταν ο χορος. Ολοι ηταν τοσο ομορφα ντυμενοι! Σας κοιτουσαν ολοι! Ε βεβαια αφου ο Σον ηταν πασιγνωστος. Πολλα κοριτσια ψιθυριζαν διαφορα μεταξυ τους ενω μιλαγανε αλλα εσυ δεν εδινες σημασια. Πολλα αγορια σε κοιτουσαν με ανοιχτο το στομα και ετσι ο Σον σου εσβυγκε ποιο πολυ το χερι. Ηθελε να κανει φανερο το γεγονος οτι ησασταν μαζι. Ολοι μετα απο καποια στιγμη γυρισανε στο χωρο τους. Αρχισε να παιζει μπλουζ. Οτι καλυτερο. Ο Σον σε κρατησε απο τη μεση ενα εσυ απο τον σβερκο του.
Σ: ποιος ξαντο ελεγε οτι μετα απο τοσα χρονια θα ημασταν ακομα μαζι 😍
Ε: ελα ντε ... Πανε 3 χρονια που χορευουμε μαζι στα και στα 3 παρτυ αποφοιτησεων μας ❤️ σαπαγω πολυ ❤️
Σ: εγω να δεις. ❤️
Εσκυψε και σε φιλισε. Ηταν τοσο γλυκος οταν το εκανε αυτο. Πραγματικα ησουν τοσο σιγουρι οτι με αυτο το ατομο ηθελες να περασεις την υπολοιποη ζωη σου !

1 hour later...
Χορευατε εδω και μια ωρα ωσπου διψασες και ηθελες να πιεις κατι. Πηγες στο μπαρ να πιεις κατι ωσπου σε πλησιασε ενα παιδι. Ηταν Μιχαλης απο το Γ1 . Ο μεγαλητερος μαλακας του σχολειου.
Ν: τι κανει μονη της μια πανεμορφη σαν και εσενα;
Ε: ε δεν ειναι μονη της εχει φιλο.
Ν: α ναι αθτον τον μαλακα.
Ε: ξαναπες τον ετσι και θα δεις τι θα παθεις.
Ν: πρεπει να σε φοβηθουμε εδω;
Τοτε σε πλησιασε και σε κολλησε στον τοιχο. Προσπαθησε να σε φιλισει αλλα εβαζες τα χερια σου στο στηθος του για να προσπαθησεις αν φυγεις. Σε κατι κλασματα δευτερολεπτου ειδες τον Μιχαλη αναισθητο στο πατωμα και απο πισω του τον Σον.

Shawn's Pov

Μ:παω ξα παρω κατι να πιω και ερχομαι
Σ: οκκ.
Την περιμενα αρκετη ωρα. Μα που ειναι. Πηγα να την ψαξω . Οταν ομως την ειδα μου αναψαν τα λαμπακια. Ενα τυπος ηταν μπροστα της και προσπαθουσε να την φιλησει αλλα εκεινη αντιστεκοταν. Εσφυγα τοτε τα χερια μου και του εδωσα μια στο πισω ,ερος του κεφαλιου. Οκ μαλλιν το παρακανα γιατι τον αφησα αναισθητη αλλα δεν δεχομαι κανενα να την αγκιζει.

End Shawn's Pov

Ετρεξες τοτε στην αγκαλια του Σον .
Σ: παμε να φυγουμε;
Ε: ναι
Σε πηρε και πηγατε εξω απο το σπιτι του.
Ε: τι κανουμε εδω;
Σ: εδω θα κοιμηθεις σημερα,
Ε: οι γονεις σου;
Σ: λοιπουν ολη την εβδομαδα.
Ε: οκ μισο να παρω τους γονεις μου να πω οτι θα κοιμηθω στην Ιωαννα.
Μπηκατε μεσα στο σπιτι και πηγατε στο δωματιο του. Ηθελες να βγαλεις το φορεμα σου αλλα δεν ειχες τι να βαλεις. Τοτε ο ο Σον σου περαξε ενα φουτερ του.
Σ: βαλε αυτο 😉
Ε: ευχαριστω ❤️
Πηγες να πας στο μπανιο να αλλαξεις αλλα σε διεκοψε εκεινος.
Σ: που πας;
Ε: να αλλαξω στο μπανιο;
Σ: οχι εδω θα αλλαξεις
Ε: οχι ο ξεχνας 😂
Σ: δεν δεχομαι οχι 😌
Ε: καλα αλλα θα γυρισεις απο την αλλη
Σ: οπως θες .
Ησουν σιγουρη οτι δεν θα γυρνουσε οπβτε γυρισες εσυ . Κατεβασες το φορεμα ενω μπορουσες να διακρυνεις απο τον καθρεφτη τον Σον να δαγκωνει το κατω χειλος του. Πηγες να γελασεις αλλα σε διεκοψε εκεινος οταν σε κολλησε στην ντουλαπα και αρχισε ξα σε φιλαει.
Ε: σταματα ασε με να βαλω τουλαχιστον το φουτερ.
Σ: οτι θες εσυ.
Εβαλες τοτε το φουτερ και τιποτα απο κατω ( αφου τι φουτερ εφτανε λιγο ποιο οανω απο τα γονατα σου ) και καθησες στο κρεββατι. Ηρθε τοτε εκεινος σε πηρε αγκλια και σε ερειξε στο κρεββατι. Ησουν με την πλατη σε εκεινον οταν ενιωθες δυο χερια ξα σε αγκλιαζουν και ξα σε φερνουν κοντα του. Εκλεισες τα ματια σου και σε πειρε ο υπνος.  ❤️

Friends...? Where stories live. Discover now