Την επόμενη μέρα το πρωί ξύπνησες μόνη σου στο κρεβάτι. Συκωθηκες και πηγές τουαλέτα. Δεν ήταν κανείς. Που ήταν όλοι; έφτιαξες καφέ και πηγές να κάτσεις στον καναπέ. Πήρες τηλέφωνο τον Σον αλλά δεν το σήκωσε. Πήρες και τους άλλους και την Ιωάννα αλλά κανείς δεν το σήκωσε και άρχισες να ανησυχείς. Πέρασε μια ώρα και άρχισες να τρελένεσαι όταν χτύπησε η πόρτα. Όταν άνοιξες την πόρτα το θέαμα σε άφησε άφωνη. Ήταν τα παιδιά που κρατούσαν μια τούρτα! Μα φυσικά! Ήταν τα γενέθλια σου! Το είχες ξέχασει μετά από όλα αυτά που έγιναν τις προηγούμενες μέρες. Μπήκαν μέσα και άρχισαν να σου τραγουδάνε το γενέθλιο τραγούδι.
<< ευχή ευχή!>> είπε η Ιωάννα χαζοχαρουμενα.
Τοτε εσυ έκλεισες τα μάτια σου και ευχήθηκες:
" ελπίζω αυτοί που είναι τώρα στη ζωή μου να μη φύγουν ποτέ".
Άνοιξες τα μάτια σου και φυσιξες τα πλέον 19 κεράκια. Όλοι άρχισαν να χειροκροτούν χαρούμενα. Ήρθαν και σε αγκάλιασαν όλοι. Τελευταίος ο Σον που κρατούσε ένα τεράστιο μπουκέτο τριαντάφυλλα κόκκινα. Αφού σε αγκάλιασε και σε φίλησε σου έδωσε τα τριαντάφυλλα που μέρα τους είχε ένα γράμμα.
Κάμερον: άνοιξε το άνοιξε το!
Τοτε εσυ πηγές και έκατσες στον καναπέ και γύρω σου όλοι αλλά δίπλα σου έκατσε ο Σον.
Πήρες το γράμμα από το μπουκέτο και το άνοιξες και άρχισες να διαβάζεις δυνατά:
Σε γνωρίζω από τόσο δα μικρό παιδακι. Από τη στιγμή που σε γνώρισα δεν έπαψα να Σαγαπω και να νοιάζομαι για σένα. Ακομα και τον Κίρο που ήμασταν χώρια δεν έπαψα να σε σκέφτομαι ούτε λεπτό ήθελα τόσο να μαθαίνω νέα σου αλλά δε μπορούσα... και όταν σε είδα να κλαις από συγκίνηση με την έκπληξη στο μολ ήθελα να σε πάρω αγκαλιά και να πέσουμε μαζί στο πάτωμα και να κλάψουμε μαζί από συγκίνηση. Κάθε φορά που κλαις είσαι τόσο όμορφη και τόσο γλυκιά αλλά κάθε φορά που γελάς σε ερωτεύομαι όλο και ποιο πολύ. Κάθε τραγούδι που έγραφα το αφιέρωνα σε σένα. Σε αγαπώ όσο τίποτα και θα είμαι πάντα δίπλα σου είτε με θες είτε όχι. Σε λατρεύω. Χρόνια σου πολλά λοιπόν ζωή μου να είσαι πολύχρονη και να έχεις μόνο ευχάριστα γεγονότα στη ζωή σου και να ξέρεις εγώ θα σε προστατεύω με κάθε τρόπο και θέλω να είμαι δίπλα σου μια ζωή. Σαγαπω πολύ πολύ. "
Έπεσες στην αγκαλιά του Σον κλαίγοντας. Ήταν ότι καλύτερο σου έχει γράψει- πει κανείς. Τα παιδιά είχαν βουρκώσει ενώ αλλά έλεγαν "Αωω". Ο Σον ήταν μακραν ότι καλύτερο σου έχει συμβεί. Σηκωθήκατε μετά και κόψετε την τούρτα. Αποφασίσατε να πάτε για μπάνιο μιας και είχε ζέστη. Τα παιδιά έφυγαν και πήγαν στα δωμάτια τους να αλλάξουν ( γιατί ήσασταν ακομα στο ξενοδοχείο στο Παρίσι). Εσυ πήρες το μαγιό σου από την ντουλάπα κι πηγές στο μπάνιο. Εκεί όμως που πηγές να κλείσεις την πόρτα κάποιος φάνηκε ότι σε εμπόδιζε. Ποιος άλλος άραγε;
Ε: ειιι άσε με να ντυθωω
Σ: θα αργήσουμε πολύ αν σε περιμένω 😏
Ε: εε θα κάνω γρήγορα έλα φύγε όσο με καθυστερείς τόσο θα αργωω
Σ: εγώ προτείνω μια άλλη ιδέα😌
Ε: δεν αλλάζω μπροστά σου
Σ: ωωω έλα λες και δεν σε έχω ξαναδει
Ε: Αχ καλά αλλά μη κοιτάς
Σ : νομίζεις 🙃
Έκανες πως δεν το άκουσες και έτσι άρχισες να γδύνεσαι.
Σ: άσε με να σε ντυσω εγώ.
Τοτε πήρε το πάνω μέρος του Μαγιου και στο έβαλε ενώ ταυτόχρονα σε φιλούσε στους ώμους. Μετά σου έβαλε και το κάτω μέρος του μαγιου.
Σ: σειρά σου
Τοτε αφού έβγαλε το μποξεράκι του έβαλες το μαγιό του. Εκείνος σε κόλλησε στον τοίχο κάθε άρχισε να σε φιλάει παθιασμένα. Σταματήσατε όμως όταν ακούσατε την πόρτα να βαράει. Ντυθηκατε γρήγορα και ανοίξατε την πόρτα.
YOU ARE READING
Friends...?
Teen FictionΤι θα γινει οταν δυο παιδια στο Δημοτικο συναντιθουν για πρωτη φορα; Θα συνεχισουν μαζι τη ζωη τους ή θα ακολουθησει ο καθενας διαφορετικους δρομους;