Part 46

131 14 1
                                    

Στη διαδρομή μέσα στο τραμ ήμουν πολύ ήσυχη. Ο Σον μου μιλούσε μου ελεγε διαφορά αλλά εγώ δε τον άκουγα.
" θα μου πεις Τελως πάντων τι έχεις πάθει;" μου είπε.
" πραγματικά Σον δεν έχω διάθεση να το αναλύσω αυτή τη στιγμή" του είπα ξερα.
" ναι ρε Μελ όμως μου λες να βγούμε με τους παλιούς σου φίλους σου λέω εντάξει και εκεί που καθόμαστε ξαφνικά κατεβάζεις τα μούτρα σου Ε δεν έχω το δικαίωμα να μάθω τι έχεις; ανησυχώ πραγματικά".
" Πφ καλά θα σου πω. Με τον Νίκο τα είχαμε παλιά για λίγο καιρό όμως και μετά δεν μπορούσε να ξεκολλήσει. Ακομα είναι κολλημένος δηλαδή και στο μπάνιο δεν με ρώταγε πως είναι η Αμερική αλλά αν θέλω να ξανακάνουμε μια προσπάθεια".
" Ε και που το πρόβλημα; δεν πιστευω να θες να.."
"Όχι όχι." Τον διέκοψα. " απλά... δεν ξέρω με εκνεύρισε που παρόλο που ξερει ότι έχω αγόρι καθετε και μου κολλάει."
" έλα ρε Μελ και γι αυτό σκας; κόψε τις μαλακιες χαμόγελα κάθεσαι και σκας για έναν Μαλακα. Στο κάτω κάτω ζεις στην άλλη άκρη της γης δεν θα τον ξαναδείς".
"Ναι έχεις δίκιο..."
"Έλα εδώ" είπε και μου έκανε χώρο για να χοθω στην αγκαλιά του. Η αγκαλιά του είναι πάντα η καλύτερη γιατρια για μενα.

Λίγη ώρα αργότερα ήμασταν επιτέλους στο σπίτι.
"Νυσταζωω" είπα γκρινιαζοντας και σήκωσα τα χέρια μου στον Σον για να με πάρει αγκαλιά και να με παει στο κρεβάτι. Ναι ξέρω κακομαθημένο αλλά μου αρεσε😂. Anyway αφού με σήκωσε με άφησε στο κρεβάτι όμως δεν με άφησε να πέσω για ύπνο. Την ώρα που σηκώθηκα για να γδυθώ δεν έφευγε από το δωμάτιο. Εντάξει λέω θα γδυθώ μπροστά του μιας και δεν είναι η πρώτη φορά. Όμως όταν έβγαλα το παντελόνι με πέταξε πάλι στο κρεβάτι και άρχισε να με φιλάει σε όλο το σώμα βγάζοντας μου αρχικά την μπλούζα.
" ελαα θέλω να κοιμηθωω"
" ξέρεις ότι δεν πρόκειται να σε αφήσω" είπε με το πονειρο του βλέμμα. Αχ αυτό το βλέμμα.
Ύστερα, με γύρισε με αποτέλεσμα εκείνος να είναι ξαπλωμένος και εγώ να κάθομαι πάνω του. Τον κοιταγα Μες τα μάτια και με κοίταζε με ένα τόσο γλυκό βλεμα. Τοτε έσκυψα και τον φίλησα αλλά εκείνος τοτε με ξαναγύρισε με αποτέλεσμα να είναι από πάνω μου. Τοτε μου αφαίρεσε το σουτιέν και ύστερα το εσώρουχο μου. Τοτε άρχισε να με φιλάει σε όλο μου το σώμα και να μου αφήνει πιπιλιες παντού. Αφού έφτασε στα σημείο των μοιρών μου, άρχισε να με χαϊδεύει στην ευαίσθητη περιοχή με αποτέλεσμα να τρέμουν τα πόδια μου και να αρχίσω να υγραινομαι. Μετά από λίγο μπήκε μέσα μου.

    Αφού τελειώσαμε κοιμηθήκαμε εξουθενωμένοι ο ένας πάνω στον άλλο.

Λοιποον ξέρω είχα καιρό να γραψω. Ελπίζω να σας άρεσε προσπάθησα να γραψω λίγο dirty γιατί μου είναι λίγο awkward 😂 enjoyy❤️❤️

Friends...? Where stories live. Discover now