Part 51

106 12 4
                                    

Είναι Σάββατο βράδυ και ετοιμάζομαι να πάω με τον ξάδελφο μου και την παρέα του στο κλαμπ για τα γεννεθλια του. Όχι που δε θα με έπειθε. Ήταν η στιγμή που ανέβαζα το φερμουάρ του φορέματος μου όταν με πήρε τηλέφωνο ο Gabe για να μου πει ότι θα με βρει έξω από το κέντρο.Φορούσα ένα κοντό κολλητό μαύρο φόρεμα με μακρυες ως το γόνατο μπότες. Αφού βάφτηκα και ετοιμάστηκα μπήκα στο αμάξι του ξαδέλφου μου και φύγαμε. Φτάσαμε στο κέντρο και απέξω βρήκαμε τους φίλους του και τον Gabe.
Τοτε μπήκαμε μέσα και ξεκινήσαμε να χορέψουμε στους ρυθμούς της μουσικής. Ήταν πολύ μικρός χωρίς και πέφταμε ο ένας πάνω στον άλλο με αποτέλεσμα να κουραστώ εύκολα και να θέλω να κάτσω λίγο στο μπαρ. Έτσι, με ακολούθησε ο Gabe και καθήσαμε μαζί. Άρχισα να πίνω το ένα ποτό μετά το άλλο. Παρά τις προειδοποιήσεις που μου εδεινε ο Gabe εγώ συνέχιζα. Συνέχιζα μέχρι που άρχισα να ζαλίζομαι. Τοτε τον είδα. Τον είδα να με κοιτάει μέσα στο πλήθος. Ευχόμουν να ήταν επίδραση του αλκοόλ αλλά όχι. Είμαι σίγουρη πως είναι αυτός. Ναι μιλάω για τον Σον. Άρπαξα την τσάντα μου και βγήκα έξω τρέχοντας. Ζαλιζομουν τόσο πολύ που δεν καταλάβαινα που πήγαινα, τι έκανα ή σε ποιον μιλούσα. Το μόνο που κατάλαβα ήταν τον παγωμένο αερα που με χτύπησε και με επανέφερε λίγο στην πραγματικότητα μόλις βγήκα έξω. Μετά; Μετά όλα μαύρα.
[...]
    Οι ακτίνες του ηλίου που κε χτύπαγαν στο πρόσωπο είχαν ως αποτέλεσμα να με ξυπνήσουν. Το πρώτο πράγμα που αντίκρισα ήταν το ταβάνι. Όταν σηκώθηκα από το κρεβάτι που βρισκόμουν ένιωθα το κεφάλι μου βαρύ. Δεν ηξερα που βρισκόμουν ή με ποιον. Φορούσα απλά ένα πουκάμισο που η μυρωδιά του και μόνο μου έλεγε που βρισκόμουν.
Σ: ξύπνησες;
Ε: εσυ; Πως... εγώ... γιατί είμαι εδώ;
Σ: σε βρήκα καταχαμα χθες έξω από το μπαρ. Τι να έκανα να σε άφηνα στα χαλια που ήσουν;
Ε: δε θα ήταν και η πρώτη φορά που με άφηνες όμως.
Σ: ναι έχεις δίκιο. Και νομίζω πως σου οφείλω μια εξήγηση γι αυτό.
Ε: δεν με νοιάζει πλέον. Έχω μια υπέροχη ζωή με ένα υπέροχο αγόρι και δεν σκοπεύω να κοιτάξω πάλι το μέλλον. Όποτε πες μου που είναι τα ρούχα μου για ξα ντυθώ να φύγω από δω.. όπου και να είμαι..
Σ: γιατί απλά δε με αφήνεις να σου μιλήσω; Δε σου ζήτησα να τα ξαναβρούμε να σου εξηγησω τι είχε γίνει σου πρότεινα.
Ε: πολύ καλά πες
Σ: κοιτά έχω να σου πω κάτι πολύ σημαντικό. Λοιπόν. Εκείνη την περίοδο ναι η αλήθεια είναι μου άρεσε αυτή η κοπέλα και εσυ.. δεν ξέρω Σα να σε είχα βαρεθεί. Ήθελα να δοκιμάσω κάτι καινούριο. Δεν ηξερα όμως πως θα αντιδρούσες αν στο έλεγα γι αυτό προτειμησα να στο δείξω. Γι αυτό και δεν σε κυνήγησα καν.
Ε: τέλεια, μπραβο , συγχαρητήρια τελείωσες τώρα;
Σ: μη θυμώνεις
Ε: είναι δυνατών; Εγώ να θυμώσω σε εσενα; Σε εσενα που μυ φέρθηκες τόσο ωραία; Όχι όχι ποτέ τι λες μη το συζητάς καν.
Σ: Μελ εγώ..
Ε: Αστα αυτά. Τώρα Γαμω δώσε μου τα ρούχα μου να φυγ από δω μέσα να μη σε ξαναδώ ποτέ .
Σηκώθηκα τοτε και κατευθύνθηκα στην ντουλάπα ψάχνοντας.
Σ: ξέρεις.. είσαι πολύ ωραία και με αυτό που φοράς.
Ε: άντε γαμησου δώσε μου τα πράγματα μου.
Σ: και μου έκαψαν εκείνες οι καλές μέρες...
Είπε και σηκώθηκε από το κρεβάτι και με πλησίασε. Είχαμε φτάσει πλέον σε απόσταση αναπνοής.
Σ: Μελ... δεν ξέρεις ποσό το μετάνιωσα που σε άφησα. Ποσό μαλακας ήμουν; Ανν σε θέλω πίσω γυρνά πίσω έλα να ξαναφτιάξουμε τη ζωή μας όπως ήταν πριν.
Ε: όχι όχι Σον δε θα σε αφήσω να με ξανα καταστρέψεις έτσι. Υπέφερα πολύ μετά από αυτό όχι όμως πάλι.
Σ: δε θα σε αφήσω πάλι.
Είπε και με φίλησε αφού με κόλλησε πάνω στην ντουλάπα. Στη συνέχεια εγώ, υπό την επιρρια του αλκοόλ σίγουρα, τύλιξα τα πόδια μου γύρω του και εκείνος με μετέφερε στο κρεβάτι βγάζοντας μου ότι φορούσα. Την σκηνή όμως διέκοψε το κινητό μου που χτυπούσε πάνω στο κρεβάτι και το όνομα του Gabe εμφανίστηκε στην οθόνη. Αμέσως το σήκωσα.
Ε: ναι;
G: που είσαι; Σε ψάχνουμε από χθες το βράδυ η θεία σου κοντεύει να τρελαθεί από την αγωνία της.
Ε: Εε ναι ξέρεις δεν αισθανόμουν πολύ καλά και έμεινα σε κάποιο μοτέλ. Έρχομαι σε λίγο.
Τοτε χωρίς να πω τίποτα πήρα τα πράγματα μου και εφυγα. Το μόνο που κατάφερα να του πω είναι: μη μου ξαναμιλησεις....

Friends...? Where stories live. Discover now