Acum 10 ani
-Uita-te la cea blonda Taylor!Este superba,spune Elena neputând sa isi ia ochii de pe micuța Jessica.
-Intr-adevăr este foarte drăguță!Dar mie îmi place mai mult de aceasta,a spus Taylor arătând spre Allysa.Uita-te la buclele sale maronii,a continuat acesta.
-Hai sa le luam pe amândouă,a propus Elena fericita.
-De acord,a confirmat Taylor.
Cand femeia de la orfelinat le-a ridicat pe cele doua micute de langa celelalte 2 prietene ale lor,Kate si Claire,toate cele 4 au inceput sa plângă si sa se strângă de mâini.
-Nu vreau sa ne părăsiți,a strigat Claire cu ochii in lacrimi.
-Nici noi nu vrem,a spus Jessica privindu-si prietenele parca pentru ultima data.
Cele 4 fetite s-au îmbrățișat pana ca Elena sa le dea cea mai buna veste.
-Taylor...Nu ma intereseaza cat de multa gălăgie si aglomerație va fi la noi in casa,dar eu nu plec de aici pana nu le iau pe toate 4,a spus femeia autoritară.
Desi bărbatul era pregătit sa dea un raspuns negativ,cele 4 prietene si-au intors capul catre el si păreau extrem de fericite.Bărbatul a fost influentat de latura sa sensibilă,întrucât nu a putut sa le despartă pe cele 4.
-Bine!Le adoptăm pe toate 4!a strigat acesta iar femeia i-a răspuns cu un zambet imens.
-Dragele mele,eu voi fi mămică voastra de acum încolo.Ma numesc Elena.Iar el e taticul vostru,Taylor,a rostit Elena cu o bucurie de nedescris.
-Buna mami si tati!Eu sunt Allysa,iar ele sunt Claire,Jessica si Kate,a spus cea care părea cea mai mare dintre toate.
Tatăl deja părea copleșit de emoție si nu mai putea spune nimic.In sfarsit familia sa era intreaga.
-Sa facem o poza!Vom fi cea mai frumoasa familie,a spus acesta intr-un final dandu-i telefonul uneia din femeile de la orfelinat.
Buna dragii mei!Aceasta este cea de-a doua mea carte.Stiu ca am inceput-o brusc si nu stiu câți ati inteles de la inceput,insa sper ca pana la finalul capitolului sa fii inteles toți despre ce este vorba.Abia din capitolul următor va începe actiunea din prezent.Astept parerile voastre!Va pup 💋💋
CITEȘTI
O vară ciudată
FanfictionTotul începe atunci cand 4 fete sunt adoptate de aceeasi familie.Anii trec,iar ei si formeaza o familie foarte frumoasa.Intr-o vara insa,pentru prima data de cand formeaza o familie, pleaca intr-o călătorie de afaceri,iar fetele sunt trimise intr-o...