Capitolul 5

208 12 0
                                    

Claire's Pov

-Ce dracu se aude?intreaba Jessica nervoasă.

-Alarma ce rahat ar putea fi?intreaba Kate oprind melodia care deja îmi făcea pe creier.

-Dar ce e cu ora asta?E 6:30 dimineata,spune Allysa arătându-ne degetul mijlociu.

- Scumpo cred ca ai uitat ca azi plecam in tabără si la 8 trebuie sa fim la aeroport,spun eu ridicandu-ma prima din pat.

-Ai dracu ei ca au pus plecarea asa devreme,spune Jess nervoasă.

Mi-am facut rutina de dimineata si mi-am mai completat bagajul cu lucrurile de igiena personala pe care nu le-am pus in seara precedentă.Ieri am scos toate 4 toate hainele din dulap si le-am aruncat in mijlocul camerei punând pe rand in geamantan.Majoritatea hainelor mi le-am luat subtiri deoarece in Miami e cald aproape pe tot parcursul anului.M-am îmbrăcat cu un body negru decoltat,o pereche de blugi albastri cu talie inalta,peste body am luat un pulover gri si o pereche de sandale de aceeasi culoare.Ca accesorii mi-am luat o mică gentuta neagra si o pereche de ochelari de soare.

Părul mi l-am pieptănat si l-am aranjat astfel încât sa aibă o forma.La machiaj nu m-am chinuit prea tare,si am pus doar putin fond de ten,rimel si ruj nude.

Când eu am fost aproape gata,surorile mele se îmbrăcau,se spalau si isi completau bagajele.Între timp am coborât jos si am umplut o geanta de voiaj cu apa,suc si multe chestii de rontait pentru drum.Am urcat înapoi si in sfarsit erau si ele aproape gata.Ceasul era 7:20 asa ca am zis ca trebuie sa plecam.Am luat fiecare trolerul in mana,dar erau aproape imposibil de cărat.Stand o perioadă de 3 luni,ne-am pus aproape tot dulapul.După aproximativ 5 minute am reusit sa ne coboram bagajele cu mâinile făcute praf dar am reusit.Când ne-am asigurat ca am luat tot,ne-am luat la revedere de la părinții nostri si am plecat spre aeroport cu taxiul.

-Uff sper ca va fi frumos,am spus eu bătând nervoasă din picior.

-Daca nu va fi le luam banii din conturi lu mama si tata si ii cheltuim pe toți intr-o zi,spune Jessica ranjind.

-Stai putin.Cum sa le luam banii?a intrebat Kate privindu-ma intrebatoare.

-Scumpo stii ca eu sunt mai smechera,a spus Jess facandu-ne cu ochiul.

-O Doamne?Le stii pin-ul?întreb eu cu o fericire si speranța in glas.

-Exact,a spus Allysa,bătând palma cu sora mea .

-Spre binele lor sper sa ne placa ca altfel..spune Kate ranjind si ea.

Am mai discutat una alta si pana la urma am ajuns la aeroportul care era plin de oameni.In mulțime i-am zărit pe o parte din colegi si directorii.Cred ca va fi misto si din pricina directorilor.Doamne oamenii aia sunt super de treabă.Domnul are in jur de 30 de ani si e super de gasca.La fiecare petrecere ia băutura si ne da si noua.Directoarea e ceva mai bătrână,insa nu prea se omoară si nu ii prea pasă de noi.Ne-am îndreptat usor spre locul cu pricina unde am mai zărit o femeie necunoscută mie destul de frumoasa de vârstă mijlocie dar care arată extraordinar de bine atât la corp cat si la fata.Exact când intenționăm sa salutăm lumea femeia cu parul blond a sărit efectiv pe noi si ne-a îmbrățișat.

-Voi sunteți fetele lui Taylor si Elena,nu?intreaba ea fericita.Deci ea e cea care ne va tortura viața.

-Da noi suntem,am spus zâmbind cat de fals se poate.Eu sunt Claire,ea e Kate,ea e Allysa si ea e Jessica.

-Oh Doamne îmi pare bine!a spus cu un zâmbet larg pe fata.Eu sunt Maria Morgan,a continuat prezentandu-se.

Am zâmbit tot fals si am dat mana cu ea.Exact când voiam sa îmi fac din nou o impresie proasta despre ea,a vorbit si m-a surprins...Extrem de placut.

-Probabil ca ma injurati si credeti ca daca sunt prietena cu ai vostri sunt de cacat.Ei bine dragelor,sunt aici sa ma distrez,sa ma simt tânăra din nou.Ce se intampla aici ramane între noi.Oricum am multa băutura si va pot cupla pe aici cu cine vreti,a spus ultima parte soptind.

Toate am deschis gura in forma de O si asa am rămas pana ea a inceput sa rada de noi si a vorbit încă o data.

-Nu va mai socati atâta si miscati-va fundurile alea lenese.Mergem la distractie,a spus sărind fericita,tot aeroportul privind-o socati iar ea le-a arătat tuturor intr-un mod deloc subtil degetul mijlociu.Toți elevii am ras la gestul ei,iar lumea care o privea era acum nervoasă,încruntată sau rusinata.

-Doamna Morg-...incep eu sa zic dar femeia se întoarce brusc strambandu-se la mine apoi izbucnind in ras.

-Tocmai ce ti-am spus ca eu vreau sa fiu tânăra din nou si tu îmi spui doamna?Sa nu te mai prind!Nici pe tine nici pe nimeni,a spus amenintandu-ne elevii apropand din cap.

Adevarul este ca desi Maria este cu 20-30 de ani mai mare ca noi,se mentine extrem de bine pentru vârstă sa.Doar micile riduri de pe fata o fac sa arate putin mai mare ca noi,dar nicidecum nu arată ca o femeie de 40 si ceva de ani.Stilul ei este de asemenea unul tineresc,purtând o pereche de blugi albastri mulati,o bluză gri si o pereche de sandale impreuna cu o geanta bej pe mana.


In ultimele minute,inainte sa ne imbarcam,ne asezam pe scaunele de asteptare fiecare dintre noi făcând cate ceva.Unii mănâncă,altii citesc si vorbesc între ei iar ceilalti printre care si eu,postam pe facebook o poza inainte de plecare.Peste câteva minute ne strângem toți in jurul directorilor si Mariei si ne sunt date biletele.Sunt surprinsă sa vad ca nu stau langa surorile mele si locurile noastre nu au absolut nicio legătură.

-Cine sta pe locul 33?întreb eu sperând sa nu fie vreun cretin tocilar.

-Eu,răspunde acea voce cunoscuta si îmi întorc capul mirată.

Hmmm..Suspans 😂
Si se pare ca tabără a inceput...Voi încerca sa fac aceasta "tabara" cat mai frumoasa si amuzantă si pe placul vostru.💋

P.S. La media este Colin ❤

O vară ciudată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum