Capitolul 34

67 6 0
                                    

Claire's Pov

Am iesit rapid din camera si am apelat-o pe mama.După câteva tonuri a răspuns.

-Buna draga mea!Ce faceti?ma intreaba ea.

-Noi suntem bine mami.Voi ce mai faceti?am intrebat-o eu zâmbind la auzul vocii ei.

-Cu munca...Sa le saluți pe fete din partea noastra.

-Sigur..Voiam sa te rog ceva..Am cunoscut 2 fete minunate cu care ne-am împrietenit imediat.Ne-au povestit cate ceva despre ele si sunt foarte sărace..Locuiesc doar cu mama lor care si-a pierdut locul de munca sau cel putin si-l va pierde in curand.Doamna este disponibilă sa se angajeze la noi sa faca curat si sa gătească,am zis eu sperând din tot sufletul sa accepte.

-Sună bine scumpo...Poți sa ii spui ca e ca si angajata,a zis mama.

-Multumesc mami.A si încă ceva..Stii ca avem camera aia goală la etaj..Ar putea sa stea la noi?Inainte stăteau acasa la cei care lucra,am spus eu.

-Hmm...Nu cred ca este o problema.Voi discuta si cu Taylor..Dar in principiu da.

-Multumesc mult mami.Va iubesc,am zis si am inchis telefonul.

Am intrat in camera entuziasmată sa le anunt pe fete noutățile.

-Am 2 vesti foarte bune,am zis eu zâmbind fericita si ele mi-au facut semn sa continui.Pai mama voastră este oficial angajata la noi,si 90% aveti si locuinta asigurată.Tot la noi,am zis eu si cele 5 fete din fata mea ma priveau socate.

-Claire..Tu chiar ai facut asta?m-a intrebat Bertha lacrimand.

-Normal ca da.De ce sunt buni prietenii?

-Claire,iti multumim din suflet.Mama va fi extrem de fericita,a zis Kristen si amândouă m-au îmbrățișat,plângând de fericire.

-Hai nu mai plangeti ca nu aveti de ce si anuntati-o pe mama voastră ca nu trebuie sa isi faca griji ca a pierdut slujba,le-am zis eu batandu-le pe umăr.

-O sun eu,a zis Bertha luandu-si telefonul din buzunar.

Bertha's Pov

-Hei mama,am zis eu după ce ea a răspuns intr-un final.

-Cum ati putut sa îmi faceti asa ceva?m-a intrebat ea si am simtit ca plânge.

-Stai putin mama..Ce am facut?am intrebat eu confuză..Doar nu...

-Am fost concediata din cauza voastra,aparent,a zis ea.Stiu ca nu va plăcea de fata aia,dar macar aveam ce sa punem pe masa.

-De-asta te-am sunat mama..Este adevarat..Ai pierdut job-ul ala..Dar ai castigat altul,am zis eu fericita.

-Despre ce vorbesti?m-a intrebat ea simtindu-i uimirea din voce.

-Ne-am facut niste prietene aici..Si părinții lor te-au angajat ca sa faci curățenie si sa gatesti...Si te vor plăti foarte bine..Si in principiu o sa stam la ele acasa,am anunțat-o eu sperând sa ii surada ideea.

-Va multumesc mult mami!Nu stiu ce m-as face fara voi,mi-a zis ea plângând.De data asta de fericire.

-Nu,mama...Noi nu stim ce ne-am face fara tine...Din pacate nu poți începe din vacanță,insa imediat cum ne întoarcem noi vei putea începe,i-am zis eu bucuroasă ca in sfarsit mama nu mai este trista.

-Este in regula..Ma voi descurca eu cumva..Distractie plăcută in continuare!Sa ii spui si lui Kristen ca o iubesc si o salut.

-Sigur mama!Te iubesc,pa!Am zis eu si am inchis.

-Kristen mama pare din nou fericita..Si a zis sa iti transmit ca te iubeste,i-am zis eu surorii mele.

-Stiti ce cred eu?Eu zic ca ea este fericită daca va vede pe voi fericite.Adică orice mama simte asa,a zis Kate ca o filozoafa.

-Dar de unde esti draga tu asa bine informată?Te pregatesti intensiv sa devii mama si nu ne-ai spus?o intreaba Allysa cu o sprînceană ridicată iar Kate pufneste in ras.

-Oh Doamne nu...Adică nu acum..Normal ca pe viitor o sa vreau sa am copii..Dar acum nu,ne-a lămurit ea.

O bătaie in usa ne-a întrerupt conversația si Jess s-a dus sa deschidă.Efectiv nici nu a deschis-o bine,ca usa a fost trantita si Kate împinsă in perete.Mda directoarea.

-Voi 6...a zis calm.ATI INTARZIAT DIN NOU LA CINA,a zis ea de data asta iesind tigrul din ea.

-Ne scuzati doamna..Nu am urmarit ceasul,a zis Claire.

-Mda bine..Fara scuze.Miscati-va!a tipat la noi si am sărit din pat.

Directoarea ne-a scos aproape in suturi din clasa,continuând sa ne reproșeze ca nu avem pic de responsabilitate.Bla,bla,bla...

Claire's Pov

Am intrat in cantina,ne-am luat mâncare si de data asta am stat toate 6.Ma bucur ca surorile mele se înțeleg  bine cu Bertha si Kristen.Atenția mi-a fost atrasa de Martha...cu doua fete langa ea?Deci deja a gasit inlocuitoare..Ce nesimtita.
Ma asteptam ca privirile lui Bertha si Kristen sa exprime nervozitate sau supărare dar tot ce am putut observa a fost decat mirare si putina dezamăgire.

Martha si-a facut drumul ei de pitipoanca împreună cu noile marionete pana la masa noastra unde s-a oprit zâmbind fals.

-Salut.Voiam sa vi le prezint pe Caroline si Katherine.Ele sunt ca si surorile mele acum,a zis Martha imbratisandu-le pe cele 2.Parca acum ca le vad alaturi de Martha,mai exact in centrul atentiei,mi se par mult mai cunoscute decat inainte.

-A da?Ce onoare pe noi..Daca o sa te comporți cu ele la fel ca si cu noi nu pot decat sa le urez succes...Poate te părăsesc si ele la fel ca noi...Si rămâi iar singuratică,a zis Kristen ironică iar Martha s-a rosit la fata.

-Ele nu sunt ca voi..Noi suntem prietene pe viața..Nu o sa ma lase ele pe mine,a zis Martha sigura pe ea.

-De ce esti asa sigura?Le-ai oferit bani si o casa sau ce?a intrebat-o Bertha amuzată.

Heiii...Aici se incheie acest capitol.V-am pupat ❤

O vară ciudată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum