Claire's Pov
-Imi promiti ca vei veni repede la mine,da?l-am intrebat eu pe Colin pentru a zecea oară.
-Normal iubita.Nu pot sa stau mult timp departe de tine,mi-a raspuns el si eu m-am calmat.
Era ziua plecării din tabără.Cat de rau îmi pare ca s-a terminat.Si când te gândesti ca atunci când mama ne-a spus ca trebuie sa venim aici,eram toate ceva gen:ce dracu,de ce ne obligati sa facem asta?Si acum,tot ce îmi doresc este sa mai rămân.Aici s-au legat prietenii strânse,aici m-am cuplat cu Colin,aici mi-am petrecut ultimele 3 luni.Si acum,ma întorc acasa la o viata cu totul noua.Nu din punct de vedere al persoanelor din viața mea,pentru ca vor ramane aceleasi,ci fiindcă începe facultatea.De când sunt mica îmi doream sa fiu jurnalista,si in sfarsit mi s-a îndeplinit visul.Am aplicat si am fost evident acceptată.Aveam sa stau departe de casa,mai exact in Washington.Dar stiind ca ii am aproape pe toți prietenii mei,ma făcea sa ma simt mult mai bine.
-Haide iubito,mi-a zis Colin el fiind deja cu bagajele la usa.
Am privit pentru ultima data camera.Patul in care mi-am pierdut virginitatea,totul avea o mare semnificatie pentru mine.Totul va ramane o amintire plăcuta.Am iesit din camera si am mers cu bagajele pana la iesirea din campus.
-Vreau sa va vorbesc putin.Ma bucur enorm de mult ca ati venit in aceasta tabără si sper din tot sufletul ca v-ati simțit bine.Stiti,nu cred ca va imaginați cat de rau îmi pare ca totul s-a terminat aici.Faptul ca este probabil ultima data când va vad,îmi da o stare de tristețe.Încă o dată va multumesc,si vreau sa stiti ca desi de fiecare data când dadeati vreo petrecere va ziceam sa opriti totul si ca sunt supărată,niciodata nu am simtit asta.Din contra,in sinea mea m-am bucurat enorm ca sunteti cu toții împreună si va distrati,a zis directoarea cu câteva mici lacrimi.
-As vrea sa spun si eu câteva cuvinte.Cu cativa dintre voi am creat niste legaturi destul de speciale.Vreau sa stiti ca in aceasta tabără voi mi-ati adus aminte de când eram eu adolescentă.M-ati facut sa ma simt tânăra si in largul meu.Vreau si eu sa va multumesc pentru timpul minunat pe care l-am petrecut împreună.Sincer,va iubesc,a zis Maria si cu toții le-am aplaudat pe cele doua femei care au facut posibila aceasta tabără.
Ne-am luat la revedere de la tot personalul campusului,inclusiv de la bucătăreasă Molly a carei mâncare era când oribilă,când delicioasă.Am plecat nostalgică catre aeroport.Posibil singurul lucru care ma bucura era ca nu trebuia sa ii mai vad fata Marthei.Tot drumul,inclusiv cel cu avionul,am ascultat muzica si am dormit.Trebuia sa ma obisnuiesc cu fusul orar pentru ca la noi in Londra când am ajuns era 4 dimineata si eu doar ce dormisem.
-Mama!Am tipat eu alergând fericita spre mama.Toate am sărit pe mama si tata si ne-am îmbrățișat strâns timp de câteva secunde bine.
-Chiar as vrea sa stiu cine sunt acesti doi domnisori si aceste doua domnisoare,dar v-am pregătit masa la noi acasa.Voi toți rămâneți cat vreti la noi,a zis mama si ne-am îndreptat spre masini.
Doamne,ai nostri sunt pregatiti in orice situație.Parca se asteptau sa venim cu satra după noi acasa asa ca au luat 3 soferi cu ei.Si faptul ca ii lasa sa stea la noi e si mai bine.Toți s-au bucurat sa rămână la noi,mai ales Colin care mi-a zâmbit pervers.
-Imi pare rău pentru tine iubire dar eu stau cu Allysa,Jess si Kate in camera,i-am soptit eu la ureche amuzată iar el s-a bosumflat.
Am intrat cu toții in casa,lăsând bagajele in masini.
-Si acum vreau sa va stiu pe toți,a zis mama si mi-a facut semn sa zic eu.
-Pai mama,ele sunt Bertha si Kristen.Sunt fetele despre care ti-am zis ca va lucra mama lor la noi.El este Kevin, iubitul lui Kate si el este Colin,iubitul meu,am zis eu zâmbind sperând ca mamei o sa ii placa de Colin.
-Ma bucur enorm sa va cunosc.Bine ati venit in familie,a zis mama pe un ton cald si prietenos.Iar voi doua,anuntati-va mama sa vina aici oricand vrea ea.
-Va multumim din suflet,a zis Kristen si si-a apelat mama.
Ne-am asezat toți la masa bogată preparată de mama.
-E delicios mama.Apropo,cum a fost vara pentru voi?a intrebat-o Jess cu gura plina.
-Aoleu,nu va imaginați.Numai idioți pe acolo.A trebuit ca eu si tatăl tau sa facem munca pentru toti prostii,a zis mama dandu-si ochii peste cap.Dar la voi cum a fost?
-Pai a fost super..Si Maria e super simpatica...Mai greu cu sportul si cu trezitul devreme dar nu ma întorceam cu asa ceva acasa daca nu mergeam acolo,a zis Kate ironică arătând spre Kevin.
-Ironia sorții e ca Taylor era si el o bunaciune când l-am cunoscut,tot intr-o tabără de vara,a zis mama amuzată.
După ce le-am mai povestit cate ceva despre tabără alor mei,ne-am oferit sa ajutam la strângerea mesei,dar mama si tata nu ne-au lasat,pe motiv ca suntem obosiți.
Am urcat toți 10 in camera noastra,si toți au fost surprinsi sa vadă cat e de mare.
-Ce dracu aveti nevoie de atata spatiu?ne-a intrebat Colin analizând camera.
-Pai 1)suntem fete si 2(imprastiem totul si ar fi mult mai multe,a zis Allysa.
M-am aruncat pe patul meu si am încercat sa adorm.Era totusi 6-7 dimineata,încă câteva ore nu strică.
-Hai ma facem si noi ceva?ne-a intrebat Kristen.
-Nu vreti mai bine sa ne culcăm pana mai la prânz si după ne petrecem si seara urmatoare tot aici?Părinții nostri va lasa sa va si mutați daca vreti,a zis Jess.
-Bine...Hai sa ne culcăm,a zis Zayn.
Ne-am aruncat la grămadă prin paturi si pe jos,si am adormit fiecare foarte rapid.Totul era perfect.Eram cu prietenii mei si familia.Ce sa îmi doresc mai mult?
Heiii dragii mei!Asa cum v-am spus,am scris epilogul.Sper ca s-a ridicat la asteptările voastre,atat acest capitol,cât si restul cartii.Mie mi-a facut placere sa scriu,stiind ca voi citiți.Vreau sa stiti ca desi acesta este finalul cartii,voi mai face probabil un capitol bonus cu viitorul lor.Va iubesc si va multumesc pentru sustinere!❤😊
CITEȘTI
O vară ciudată
FanfictionTotul începe atunci cand 4 fete sunt adoptate de aceeasi familie.Anii trec,iar ei si formeaza o familie foarte frumoasa.Intr-o vara insa,pentru prima data de cand formeaza o familie, pleaca intr-o călătorie de afaceri,iar fetele sunt trimise intr-o...