Capitolul 29

80 8 0
                                    

Claire's Pov

-Va multumesc mult ca ati venit!Remarc ca v-ati aranjat,sunteti toți foarte frumosi.Sunt fericita ca v-ati descurcat singuri si propun sa începem.Sunteți 17 fete si 13 băieți.Întâi fetele,si apoi băieții veti veni aici in fata,spuneti câteva cuvinte si gata.Sa începem,spune directoarea si apoi se asează la masa juriului alaturi de domnul director si Maria.

-Jessica,te rog,o striga si sora mea merge imediat pe ring.

-Ma numesc Jessica,am 18 ani,sunt o persoana de treabă cu cine consider eu ca merita atenția mea.Cam atat,spune ea si se întoarce langa noi.

-Allysa.

-Ma numesc Allysa,nu sunt foarte prietenoasa de fel,am 7 prieteni si îmi ajung,a zis privindu-ne zâmbind.

-Kate.

-Eu sunt Kate,sunt destul de sociabilă,mai nebuna din când in când.Si daca cineva îmi raneste prietenii,ii sparg fata.

-Claire,esti urmatoarea.

-Ma numesc Claire,am un trecut destul de ciudat,cele mai minunate surori si cel mai frumos iubit.Despre mine,pot fi in multe feluri,totul depinde de persoana cu care am de-a face.

-Martha,zice directoarea si numai la auzul numelui mi s-a facut scârba.

Ok...Acum cand o vad îmi vine sa vomit la propriu.Poarta o rochie..Nu,o bucata de material galben,care ii strânge sânii in ultimul hal,pe fund aproape explodează si ii scoate coastele fara pic de grăsime pe ele in evidență.

-Buna eu sunt Martha,viitoarea câștigătoare a acestui concurs.Din cate puteti vedea, sunt absolut superba,urăsc persoanele care iau ceva care nu le apartine si singura persoana in care am incredere sunt eu,spune ea si după pleacă mândră ca un strut dar momentul ii este stricat atunci când se impiedica ca proasta.Se ridică imediat,isi aranjează rochia si pleaca ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.Too late,sweetie.Too late.Deja toata sala râdea in hohote.

După Martha au mai fost câteva fete,mare parte din ele drăguțe.Exceptandu-le evident pe marionetele ei care au arătat exact ca ea.Ceva de genul:Învățați de la curva supremă.Juriul a zis ca au nevoie de putin timp sa realizeze un clasament.Si după a fost rândul băieților care s-au prezentat remarcabil.

-Noi am luat o decizie.Premiul cuplului este castigat de Allysa si Zayn.Felicitări dragilor,suntem de părere ca va sta foarte bine împreună,le spune Maria zâmbind.

-Premiul pentru cel mai frumos băiat il castiga Colin,anunță Maria si eu il sărut rapid după care se duce pe scena.

-Si premiul pentru cea mai frumoasa fata este castigat de Martha.

Wtf?!Nu trebuia sa fiu eu neaparat dar Martha?

-Oh ne scuzati.S-a produs o greseala.Am citit eu prost.De fapt,premiul este câstigat de Claire,spune Maria si eu o privesc triumfător pe Martha.Apreciem la tine modul in care ai vorbit despre familia ta,iubitul tau,bunătatea si relaxarea.Felicitări încă odată.Ei sunt câștigătorii din luna iunie.

Am facut mai multe poze,alaturi de o îmbrătisare de grup.

-Felicitări!Acum hai sa bem ceva,spune Kevin si toți il aprobam.

Ne-am strâns cu toții in camera lui Kate si Kevin,evident după ce ne-am schimbat in ceva mai comod,ne-am demachiat si ne-am rearanjat parul.Imi place ca desi nu suntem de mult timp aici si Kate si cu mine nu suntem de mult împreună cu Kevin si Colin,si totusi deja ne comportăm ca o familie.Asta e tot ce mi-am dorit vreodată.Sper sa rămânem asa pe viitor,sa le povestim nepoților amintiri de-ale noastre.Da normal îmi doresc copii,si de asemenea îmi doresc ca Colin sa fie tatăl lor.

Mi-am luat o pereche de blugi albastri mulati dar extrem de comozi,o bluza alba cu umerii goi si niste tenesi albi.

Mi-am luat o pereche de blugi albastri mulati dar extrem de comozi,o bluza alba cu umerii goi si niste tenesi albi

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

*****

-Hai ba sa facem si altceva,am zis eu pe jumatate beată trantindu-ma pe pat.Deja de 2 ore tot ce facem e sa bem,sa vorbim si sa dansăm.

-Pai ce altceva ai putea face?intreaba Jessica confuză.

-Nu stiu,dracu...Hai sa ne jucam adevar sau provocare.Ma plictisii asa,m-am justificat eu.

-Adevar sau provocare sa fie.Zayn te provoc sa ii faci o declaratie de dragoste Allysei,zice Kevin si Zayn se ridica cu greu din pat punandu-se in genunchi in fata iubitei sale.Cred ca băutura nu il ajuta prea mult in acest moment.

-Iubito,ma stii prea bine ca nu sunt genul chestiilor astea romantice dar o sa incerc sa zic ceva pe aici.Esti o fata extraordinara,frumoasa,vesela si ma bucur enorm ca te-am cunoscut.M-am îndrăgostit de încăpățînarea ta,de vorbăria ta in exces,de felul tau de a fi,si evident de felul cum arăți.Noi doi suntem făcuți unul pentru altul,zice Zayn încheindu-si declarația care a fost Wow pentru el.

-Asta a fost Zayn al meu?Cred ca trebuie sa bea mai des,a zis Allysa amuzată.

-Rândul meu.Colin si Claire.Va provoc sa va asezati pe patul asta si sa imitati  un preludiu.Cu sărutări pe bune si cu atingeri senzuale,a zis Kate ranjind.

-Sora-mea te bat,am zis eu.Nu ma deranja ca fac asta cu Colin.Ma deranja faptul ca trebuia sa fac asta ci Colin acolo,de fata cu toți.

-Eu iti multumesc,a zis iubitul meu ranjind ca un prost.

M-am asezat pe spate pe pat si Colin peste mine.Simteam o rusine de nedescris,dar parca privirea lui ma mai încuraja putin.M-a sarutat asa cum numai el stie sa o facă,asa cum o sa o facă mereu si nu ma voi plictisi niciodata de buzele lui.Mâinile lui se ascundeau pe sub tricoul meu,mangaindu-mi abdomenul.Eu aveam mâinile in parul sau,trăgând timida de el,Colin gemand in sărut.

-Bravo sis.Sunt mândră de tine,mi-a zis Kate facandu-mi cu ochiul când noi am terminat acel preludiu care nu a facut decat sa ne excite mai mult decat ar fi fost cazul.

-Iubito am nevoie de tine acum,mi-a soptit Colin la ureche cu un ton senzual care ma inebunea la propriu.

-Stiu ce zici dar nu putem pleca asa pur si simplu,am zis eu la fel de soptit.

-Asta se rezolva.Dragilor,noi plecam.Suntem foarte obosiți si vrem sa ne culcăm,a zis Colin.

-Da da.Hai duceti-va.Dar sa va protejați,ne-a zis Louis râzând împreună cu restul.Of of,asa evidenti suntem?

Heii...Mda maine începe scoala.Vreau sa va urez tuturor succes in noul an,indiferent ce clasa sunteti.

Cu părere de rau va zic ca nu stiu cat de des voi posta pentru ca sunt clasa a 8-a si presupun ca o sa fie destul de greu si mult de munca.Dar când o sa am ocazia,o sa vin cu un nou capitol.💕

O vară ciudată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum