Colin's Pov
Am privit-o pe fata din bratele mele câteva minute după ce ea a adormit.Nu îmi puteam stăpâni zâmbetul,cum de altfel nu puteam sa adorm stiind-o pe ea în bratele mele.După încă câteva zeci de minute,am adormit si eu Doamne Ajuta.
*****
Am deschis buimac ochii si am privit ceasul telefonului lui Claire.E 3 a.m.Ce dracu?M-am întors ca sa vad ca fata mea lipseste dar m-am linistit când am auzit apa de la baie.M-am pus pe spate dând impresia ca dorm.Când a venit înapoi in camera,trebuia sa treacă usor peste mine ca sa ajungă la locul ei.A nimerit partea cu peretele.Mare ghinion.
A pus primul picior in pat,dar când sa-l pună pe al doilea am tras-o brusc in bratele mele,ea stând acum lipită de mine.
-Sfinte Dumnezeule m-ai speriat,a spus ea dar după si-a lipit capul de pieptul meu.
-Si tu m-ai speriat când nu te-am vazut langa mine in pat,am spus ridicandu-i bărbia pentru a o putea privi in ochi.
In secunda urmatore,m-am năpustit asupra buzelor ei,devorandu-le cu pofta.Cred ca si ea isi dorea acelasi lucru,după modul flămând in care a răspuns sarutului.Fiindcă eram in pat cu ea peste mine si ne sarutam,anumite mișcări erau involuntare.Ca de exemplu,modul super pervers in care a inceput sa se miste in poala mea.Cu siguranta ea nu si-a dat seama ca micul ei twerk o sa ma facă sa îmi dau drumul.Am mai lasat-o câteva secunde pana am simtit ca nu mai pot.
-Iubito,ori te opresti acum,ori de dimineata,am zis eu oprind sărutul,ea privindu-ma confuza.Cu siguranta nu ai realizat ca faci un dans extrem de erotic la mine in poala,care m-a excitat grav,am zis eu ranjind iar ea si-a coborât privirea spre masculinitatea mea,devenind imediat rosie in obraji.
-Ok cred ca prefer sa ma opresc,spune ea punandu-se la locul ei in pat facandu-ma sa oftez trist.
-Probabil preferam alt raspuns dar sa zicem ca e ok,zic eu iar ea chicoteste la reacția mea.
Mi-a ignorat cu desăvârsire dezamăgirea,si s-a întors cu spatele la mine încercând sa adoarmă.Am lipit-o de mine si mi-am băgat capul in scobitura gâtului ei.
****
M-am trezit pentru a doua oară în noaptea asta fara ceas.Am privit din nou langa mine,dar de data asta Claire era in stânga mea stand pe telefon probabil.
-Ce faci iubito?întreb eu buimac cu ochii intredeschisi.
-Nu am mai putut sa dorm,zice ea cu o voce dulce si cu fata aceea de copilaș pe care pur si simplu o ador.
-Pai si de ce nu m-ai trezit?Stai asa singura?am spus eu ridicandu-ma in fund langa ea.
- Dormeai prea frumos ca sa te trezesc.Te-am postat chiar si pe snap,a zis ea aratandu-mi apoi poza.
-Ce om!Tu nu vezi ce fata de prost am?am intrebat eu nevenindu-mi ca cred ca am fata aia.
-Nu ai fata de prost iubire, a zis ea sarutandu-ma scurt pe buze.
M-am uitat la ceas si era 8 a.m.Cu fata asta in camera nu cred ca o sa dorm prea mult vara asta.
-Iubito,am zis eu venindu-mi o idee drăguță.
-Da?a zis ea continuând sa isi privească telefonul.
-Daca tot ne-am trezit mai devreme ma gândeam sa ne cunoastem mai bine,spun eu iar ea zâmbete fericita.
-Ce idee buna!a spus lăsându-si telefonul pe noptieră.
-Girls first.Povesteste-mi despre tine si surorile tale,spun eu.
-Am ceva de povestit.De fapt,noi nu suntem chiar surori,începe ea si o privesc putin socat dar o las sa continue.Toate 4 am fost date la orfelinat pentru ca ne-au murit părinții.Ne-am cunoscut acolo la 3-4 ani,si de atunci am creat o prietenie strânsă.Am fost egoiste intr-adevăr,nu am primit pe altcineva in grupul nostru.Eram doar noi 4 dar ne era perfect asa.2 oameni minunați,Elena si Taylor,părinții nostri de acum,au venit la orfelinat acum 10 ani,cu gândul de a adopta 2 copii.Unuia i-a placut de Jessica si celuilalt de Allysa.Insa noi fiind foarte apropiate,am inceput sa plângem si spuneam ca nu vrem sa ne despărțim.Cei doi au observat iubirea si apropierea dintre noi,si s-au hotărât sa ne ia pe toate 4.
-Wow ce oameni minunați,am exclamat eu iar ea a aprobat cu o miscare scurtă a capului.
-Stiu sunt excepționali.Cred ca nu isi regretă deloc alegerea,deoarece,cu exceptia a mici certuri,ne intelegem si ne iubim super mult.Ma rog...Povesteste-mi si tu despre tine,spune ea iar eu oftez scurt.
Nu am cum sa ii povestesc din prima de activitățile tatălui meu si ale mele pentru ca cel mai probabil o sa țipe si o sa fuga.
-Pai...Eu locuiesc cu tatăl meu acum.Este singurul om pe care il mai am in viata asta.Asta pana când te-am cunoscut pe tine,spun eu iar pe fata ei apare un zâmbet.Mama mea este o imbecilă.Desi in majoritatea relațiilor,bărbatul părăseste femeia,la noi a fost invers insa fara motive.M-a lasat tatălui meu iar el m-a crescut cum a stiut el mai bine.Am fost si încă sunt fericit alaturi de el,iar de mama a fost suficient sa aflu asta ca nu am mai vrut sa stiu nimic.Mi se pare teribil sa iti părăsești familia si mai ales copilul.
M-am oprit din vorbit când am observat in ochii ei căprui mici lacrimi pe care se străduia cu greu sa nu le lase sa iasă.
-Ce se intampla iubito?am intrebat eu speriat.
-Mi-am amintit de ai mei.Domnul si doamna Fitz...Cei ma buni judecători din oras,a zis ea iar mie mi s-a format un nod in gât la auzirea numelui.
-Ai spus cumva Fitz?am spus eu sperând sa fii auzit prost.
-Da.
Buna copilași.Ma bucur ca am reusit sa termin acest capitol din perspectiva lui Colin.Va trimit mulți pupici de la mare si va promit ca atunci când voi avea posibilitatea,voi scrie!💗
CITEȘTI
O vară ciudată
FanfictionTotul începe atunci cand 4 fete sunt adoptate de aceeasi familie.Anii trec,iar ei si formeaza o familie foarte frumoasa.Intr-o vara insa,pentru prima data de cand formeaza o familie, pleaca intr-o călătorie de afaceri,iar fetele sunt trimise intr-o...