Claire's Pov
După ce am luat prânzul si i-am convins pe băieți sa ne lase sa stam la masa cu ei,evident cu condiția sa nu vorbim despre sex,ne-am îndreptat catre una din sălile de sport pentru ca directoarea avea de facut un anunt.
-Acum ca v-ati strâns toți cred ca as putea sa va anunt.Stiu ca nu ne aflam decat de câteva săptămâni aici,insa as vrea sa organizez un bal.Unul pentru luna iunie,altul pe iulie si altul si ultimul in august.Petrecerea va avea loc maine seară.Stiu ca este cam din scurt dar asta a fost intenția mea.Nu vreau sa vă vad cu cine stie ce coafuri sau rochii.Vreau sa va pregatiti voi singuri.Cu rochiile si fustele care le aveti in garderoba si cu parul aranjat de voi insiva.Evident,va castiga o fata,un băiat si un cuplu.Toate lumea participa,ne anunță directoarea si apoi pleaca din sala.
-Bagami-as picioarele..In ce as putea sa ma îmbrac?am zis eu exasperata.
-Doamne nici eu nu stiu..Nu mai am rochii,a zis si Jess supărată.
-Ar trebui sa mergem la cumpărături,au zis Allysa si Kate.
-Ba voi va bateti joc de mine?Fiecare din voi aveti mai multe haine decat avem nou băieții la un loc si va plangeti?Si iubito,ai dulapul plin de rochii.Nu te mai plânge,spune Louis aprobat de toți băieții.
-Voi sunteti baieti.Nu o sa înțelegeți niciodată,am zis eu dandu-mi ochii peste cap.
-Ai dreptate..Niciodata nu o sa intelegem noi asemenea persoane dificile,a zis Zayn ironic.
Ziua urmatoare
-Colin eu ma duc la Allysa.O sa il trimit pe Zayn la tine,il anunt eu după care îmi iau rochia si pantofii si plec.Nici nu aveam de gand sa ma pregătesc singura.Întotdeauna la o petrecere sau nunta ne pregătim toate 4.
-Intra,strigă Allysa din camera.
-Zayn tu acum la Colin,i-am zis dar el nici nu s-a clintit din pat.
-Nu am fost clară?am tipat eu si el a tresărit.
-Ho femeie.Esti pe ciclu?intreaba el buimac.
-Nu,in schimb fata ta o sa fie plina de sînge daca nu iti misti curul ala puturos in camera lui Colin,am zis eu nervoasă si el s-a ridicat si a plecat imediat.
După ce a iesit din camera toate 3 au inceput sa rada si eu m-am alaturat lor.
-Ok cum facem?întreb eu asezandu-ma pe pat.
-Pai facem asa.Începem cu Kate.Eu o machiez,Jess o coafeaza si tu ii pregatesti rochia si accesoriile,spune Allysa.
-Ok perfect.
Am continuat cu pregătirile,facand cu rândul fiecare activitate,pana când toate am fost machiate,coafate si îmbrăcate.
-Ba da-o dracu dar frumoase suntem,am exclamat eu privindu-ne in oglindă.
-Ca întotdeauna,a zis Jess amuzată.
Eu eram îmbrăcată intr-o rochie albă din paiete,fara bretele scurta si mulata.In picioare o pereche de sandale argintii si ca accesorii o geanta neagra.
CITEȘTI
O vară ciudată
FanfictionTotul începe atunci cand 4 fete sunt adoptate de aceeasi familie.Anii trec,iar ei si formeaza o familie foarte frumoasa.Intr-o vara insa,pentru prima data de cand formeaza o familie, pleaca intr-o călătorie de afaceri,iar fetele sunt trimise intr-o...