Claire's Pov
-Ce căutați aici?am intrebat eu nervoasă scrasnind din dinți.
-Uite,scumpo am venit sa vorbim,a răspuns mama si deja ma enerva calmul cu care vorbea,de parca nu s-a intamplat nimic.
-Poftim?V-am zis clar ca nu mai vreau sa aud de voi.Nu am fost înțeleasă?am intrebat eu si mă simteam de rahata ca toata lumea se uita la noi mai ceva ca la un spectacol...de circ normal.
-Te rugam frumos,a zis tata de data asta.
-Hai iubito..Merg si eu cu tine.Sa nu facem scandal aici,mi-a soptit Colin la ureche exact când îmi deschisesem gura sa ii refuz categoric.
-Bine..Va acord o jumatate de ora,am zis eu plictisită si părinții au fost bucurați de răspunsul meu.
Am mers pe jos la o cafenea din apropiere si ne-am asezat la o masa.Asteptam ca părinții mei sa zica ceva,dar era mai liniste decat are o profesoară pretenția sa fie la ora ei.
-Vreti sa vorbim sau o sa taceti mereu?Ca sa nu îmi pierd timpul degeaba nu de alta,am zis eu si parca i-am trezit din transa.
-Stiu ca am mai vorbit odată despre asta dar vrem sa întelegi ca ne pare foarte rau...Daca nu era tatăl...lui,a zis tata si am observat ca s-a abținut sa nu il jicneasca pe Colin.
-Voi chiar nu ati priceput ca e prea tarziu pentru scuzele astea de 2 lei?Poate daca aveați de gand sa vorbim când eram mai mica ma mai fraiereati,dar acum nu va merge,am zis eu si le-am vazut tristețea pe chip.Fratele meu unde este?am intrebat eu.
-In masina,doarme,au raspuns ei.
-Dati-mi cheia.Il iau si ma întorc,am zis eu iar ei mi-au înmânat o cheie a unui Mercedes.Au si bani javrele.
Am plecat de la masa si sperăm sa nu se omoare între ei pana ma întorc.La ce priviri isi aruncau...Masina era foarte aproape asa ca in câteva secunde am ajuns la ea.Din cauza geamurilor fumurii nu am putut sa vad prea bine ce e înăuntru.Eram mai mult ca sigura ca fratele meu are un scaun de bebeluș,asa ca am intrat in masina.Soc!Nici un frate nu era in masina,iar usa mea s-a inchis imediat fiind blocată rapid de soferul pe care nu il cunosteam.
-Ajutooor!Am tipat eu cat de tare am putut.
-Calmeaza-te!Nu o sa faci nimic asa!a zis el după care masina a pornit de pe loc.
-Ce ai de gand sa îmi faci?Unde ma duci?am intrebat eu speriată.
-Fac doar ce mi se cere domnisoara,a răspuns el.Daca asta are legătură cu părinții mei pot sa spun ca s-au dus dracu.
Colin's Pov
-Cum o mai duci băiete?Ce mai face tac-tu?a intrebat ironic tatăl lui Claire.
-Încetează pana nu te las fara dinti,am spus eu simtind cum nervii mi se instalează in corp.
Am vazut-o pe Claire intrând in Mertanul ala negru dar si usa care a fost închisă in urma ei.Am asteptat câteva secunde si pana sa realizez ce dracu se intampla masina a derapat de pe loc.
-Ce dracu?Cretinilor!Ce aveti de gand sa ii faceti?am intrebat eu nervos dar peste câteva momente mi-am dat seama ca vorbesc singur.
Plecaseră.Daca se ating cu un deget de ea ii omor cu mana mea.Am fugit rapid pana pe plaja si i-am cautat pe Kevin,Zayn si Louis.
-Băieți!Rapid!Trebuie sa plecăm!Am zis eu alarmat si ei împreună cu iubitele lor m-au privit nedumeriti.
-Ce e frate?a intrebat Louis.
-Bai idiotilor!E o poveste lunga!Stiu ca nu stiti dar Claire si-a gasit părinții naturali care sunt niste jeguri de oameni si au răpit-o chiar acum,am zis eu si am fugit de pe plaja cu ei in urma mea ignorând toate strigătele directorilor.
-Surioara mea!Nu!Am auzit strigătele disperate ale lui Kate din spate.Imi imaginez ce simte...
Am fugit cu cea mai mare viteza pana undeva de unde se inchiriau masini si fara sa il mai întreb pe idiot am luat o cheie si i-am aruncat bani sa închiriez masina probabil pentru 2-3 luni.
-Domnule e prea mult!a zis băiatul din spate.
-Taci ba dracu si multumeste-mi pentru bani!Am zis dar nu am mai asteptat un raspuns si am plecat rapid de pe loc.
-Kevin ia-mi telefonul si cauta programul de găsire a telefonul.Il am pe al lui Claire pe acolo pe undeva,am spus iar acesta l-a luat rapid butonand la el.
-Este la vreo 50 de km in fata noastra,a zis el după câteva secunde.
-Merg si repede javrele!Nu pentru mult timp,am zis si am dat la viteza a 5-a si sperăm in sinea mea sa nu dăm de poliție.
-Colin!Calmeaza-te!Nu rezolvi nimic asa!a strigat Jessica din spate si stiam ca si ei sunt la fel de disperați ca mine.
-Frate!S-a oprit undeva!Cel putin asa spune telefonul,ma anunță Kevin din spate si parca am încă o mica speranță.
-Cat mai avem?am intrebat eu strangand volanul in mâini.
-Nu mult.Vreo 20 de km,a zis el si am apăsat accelerația cu cea mai mare putere.
Desi mergeam cu o viteza de curse,am observat ca cei din spate au rămas tăcuți si nu mi-au mai zis nimic.Probabil s-au prins si ei ca am o stare de tot rahatul acum si nu e cazul sa intervină.Cred ca acesti 20 de kilometri au fost cei mai de cacat din toata viața mea.Am condus cu cea mai mare viteza,ma mir ca nu am distrus ceva pe strada si nu am facut accident.
-Este chiar in partea dreapta,pe străduță,a zis Zayn si am virat imediat pe unde mi-a arătat.
Heii...Aici este nextul.Imi pare rău daca am întârziat cu acest capitol si vreau sa va anunt ca nu stiu când vine nextul pentru ca duminică dimineața voi pleca intr-un cantonament cu program sportiv si antrenorii sunt foarte stricti si as putea sa scriu doar seara.Dar stiti bine ca atunci când am ocazia voi scrie!💜
CITEȘTI
O vară ciudată
FanfictionTotul începe atunci cand 4 fete sunt adoptate de aceeasi familie.Anii trec,iar ei si formeaza o familie foarte frumoasa.Intr-o vara insa,pentru prima data de cand formeaza o familie, pleaca intr-o călătorie de afaceri,iar fetele sunt trimise intr-o...