Claire's Pov
-Eu,a spus vocea bărbătească iar eu mi-am întors capul rămânând socata.Ochii sai căprui ma priveau cu intensitate,iar gura lui forma un zâmbet larg cu gropitele de rigoare.
-Chiar trebuia?am zis eu printre dinti dar se pare ca el m-a auzit deoarece s-a incruntat amuzat după care mi-a facut cu ochiul.
M-am asezat pe locul de langa fereastra,in nici un minut fiind însoțită de nimeni altul decat Colin.Am încercat din răsputeri sa nu il privesc dar era aproape imposibil.Ma uitasem doar cu coada ochiului pentru câteva secunde si îl văzusem cât e de perfect.Felul in care i se mulează blugii si tricoul pe corp,acea freza superba,acel....Ahhh opreste-te Claire!Am stat fiecare fara sa zicem ceva până când avionul a decolat.Multe țipete de fericire si extaz s-au auzit din avionul nostru.Stewardesa ne-a facut acel instructaj de cacat pe care nu e ca si cum il avem prezentat pe revista din fața.Sincer chiar imi pare rău de femeile astea.Mi se pare super job-ul dar sa faci ceva si să nu te urmărească nimeni cred ca e cam nasol.Mi-am pus castile in urechi si am inchis ochii în încercarea de a adormi,dar a fost imposibil cu domnul de langa mine care m-a strigat.
-Da?am spus nervoasă scoțând o cască din ureche.
-De ce ma ignori?intreaba el cu un glas răgușit iar eu pufnesc in ras.
-De ce ar trebui sa iti acord atentie?întreb eu ridicând o sprînceană.
-Hmm domnisoara e arogantă azi.O dar vai ce decolteu,a soptit a doua fraza trecandu-si mana pe linia dintre sanii mei iar mie mi-a trebuit toata tăria din lume sa ii dau mâna la o parte si sa nu gem de placere.
-Cine te crezi?am spus încercând sa par nervoasă.
-Colegul tau de avion,a spus el confuz.
-Ei bine eu cred ca un coleg de avion nu are voie sa atingă asta,am spus arătând spre sanii mei.
-Da dar poate are voie sa facă asta,a spus ciupindu-ma rapid de fund.M-am rezumat prin a-i arata degetul mijlociu după care mi-am pus castile in urechi si am privit prin avion.Nici bine nu mi-am intors privirea ca am observat o domnisoara blonda care nu îmi părea cunoscuta.Ma privea cu ură si părea nervoasă.Ce dracu are cu mine când nici nu ne cunoastem?A dar stai..După privirea sa incep sa cred ca este gelozie din cauza lui Colin.Ma priveste superior parca vrând sa imi demonstreze că e al ei sau ceva de genul.Desi mă bate gândul sa ii arăt ca e exact contrariul,decid sa las asta pe mai tarziu si doar ii zâmbesc fals.
-Putina atentie vă rog!strigă directoarea pozitionandu-se in mijlocul coridorului dintre scaune.Vreau sa va anunt cum si cu cine stati in camere.Poate nu credeti insa nu vreau ca aceasta tabără sa fie ceva clasic si sa fiti cuminți.Îmi doresc sa va distrati si de aceea veti sta exact cum voi spune eu in camere,a spus aceasta zâmbind malefic.Probabil ne va pune tocilar-tocilar sau nebun-nebun sau tocilar-nebun.Super ce pot sa spun!
-.....Martha cu Ariana,spune directoarea iar blonda de mai devreme sare fericită ca a picat cu una din prietenele ei.Allysa cu Zayn,Jessica cu Louis continua femeia iar surorile mele se îmbrătisează iar băieții bat palma facandu-le cu ochiul fetelor........Kate cu Kevin spune femeia iar eu incerc sa gasesc cu privirea al cărui nume nu il stiu.Se pare ca si sora mea e in aceeasi situatie,pana când băiatul se ridica pentru a-si vedea colega.Zâmbește larg la vederea ei iar sora mea roseste.Ahh blond si ochi albastrii...E clar!In toata gândirea mea îmi aduc aminte ca sunt singura care nu am fost strigata si îmi îndrept atenția spre femeia ce încă citeste de pe o listă.....Si Claire si Colin,spune aceasta in final iar eu rămân blocată sperând sa am defecte de auz.
-Poftiți?am intrebat nevenindu-mi sa cred iar Colin chicotea de reacția mea.
-Eu nu poftesc nimic.Nu auzi bine?intreaba directoarea arogantă iar eu zâmbesc fals si îmi iau privirea de la ea.
Il privesc încă odată pe băiatul cu care urmează sa îmi petrec cam 3 luni din viața mea prețioasă si oftez.Cât de rău ar putea sa fie?
-Nu o sa fie deloc rău scumpo,sopteste acesta exact in urechea mea facandu-mi pielea de găină.
-Eu cred ca o sa fie rău de tine daca te mai apropi mult de mine,spun eu departandu-ma de el.
Îmi iau privirea de la el si ma uit la surorile mele.Jessica si Allysa sunt in culmea fericirii,cred si eu,sa fii cu iubitul in camera e misto.Kate pare de asemenea bucuroasă si îndrăgostită in timp ce băiatul acela pare foarte interesat de ea.Numai eu nu sunt ok cu ideea.Nu numai ca nu mi se pare ok sa stau cu un băiat,dar faptul ca el e acel băiat ma îngrijorează si mai tare.Sper ca baia sa aibă incuietoare ca altfel montez canapele si fotolii la usa ca sa fiu sigura ca nu intră peste mine.
In continuare drumul a fost destul de linistit,doar cu mici tachinari din partea lui Colin,dar adevarul e ca daca dura mai mult probabil ma apucau dracii.Când avionul a aterizat,organizatorii au asteptat sa ne luam cu toții bagajele de cala după care am pornit cu autocarul spre locul care avea sa ne fie casa pentru urmatoarele 3 luni.
Trebuie sa recunosc ca arata mai bine decat ma asteptam.Nu este nici un hotel dar nici o pensiune.Mai degrabă arata ca un campus.Este chiar perfect...Perfect pentru o tabără.
-Sper sa va placă acest loc!Doamna Maria s-a ocupat,spune arătând spre organizatoare iar noi o aplaudam fericiți.
-Cred ca este timpul sa vă luati bagajele si sa va ocupati camerele!Sedere plăcută!spune directoarea fiecare plecând spre camera lui.
Îmi aduc aminte ca directoarea mi-a zis ca eu si Colin avem camera 309.Mergeam prin campus căutând camera,cu Colin in spatele meu.Am ocolit tot pe acolo pana am gasit camera noastra la etajul 3.
Bunaaa!Acesta este nextul!De urmatorul capitol nu va zic nimic deoarece eu sâmbătă am un examen si nu stiu când pot sa scriu.💋
CITEȘTI
O vară ciudată
Fiksi PenggemarTotul începe atunci cand 4 fete sunt adoptate de aceeasi familie.Anii trec,iar ei si formeaza o familie foarte frumoasa.Intr-o vara insa,pentru prima data de cand formeaza o familie, pleaca intr-o călătorie de afaceri,iar fetele sunt trimise intr-o...