Capitolul 32

82 5 0
                                    

Claire's Pov

M-am tot gandit la propunerea celor doua fete din fata mea si nu stiam ce sa fac.O parte din mine îmi spunea ca ar trebui sa lucram împreună,iar o parte ca ele sigur ma mint si sunt trimise de spiridusul ala roz.

Am aruncat o privire catre Colin dar evident el nu era atent la discutie si mintea ii stătea prin alte parti.Asa ca am ales sa merg după instinct.

-Ok fetelor...Va dau o sansa..Dar daca aflu ca m-ati mințit sau ceva,jur ca o sa regretati ca v-ati pus cu mine,am zis eu foarte serioasa.

-Nu o sa facem asa ceva Claire.Am venit aici cu scopuri serioase,mi-a zis fata roscata.

-Apropo sa facem cunostinta.Eu sunt Claire,am zis întinzînd mana.

-Noi suntem Bertha si Kristen,s-au prezentat ele zâmbind.

-A si încă ceva...Nu am de gand sa ma considerati superioara voua si nici sa fiti cunoscute drept păpușile mele.Suntem prietene,ok?le-am intrebat eu si ele au aprobat zâmbind.

Doamne in ce hal si-a batut Martha joc de ele...Se comporta ca doi copii care asculta tot ce zic părinții lor.Dar am o presimțire ca in câteva săptămâni situatia nu va mai fi la fel.

-Si ce ati avea voi de gand sa facem mai exact?le-am intrebat eu curioasă.

-Pai nu stim exact...Stim doar ca Martha a facut mult rau multor oameni si cred ca merita sa primească si ea cu vârf si îndesat.Noi stim multe lucruri despre ea si planurile ei deci...a zis Bertha.

-De obicei nu as face asa ceva dar in aceasta situație,exact asa cum spuneti si voi,fata asta merita sa primească cu vârf si îndesat tot răul pe care l-a facut,am zis eu.

-Pai eu zic sa concepem fiecare câteva idei si chestii si vorbim mai târziu,a zis Kristen.

-Ok.Mulțumesc de ajutor.Nu ati facut o alegere rea,sa stiti,am zis eu zâmbind.

-Noi iti multumim.Pa!au zis ele si au părăsit camera.

M-am asezat din nou pe pat langa Colin si de data aceasta si-a mutat atenția catre mine.

-Ai fost si tu atent la conversatie?l-am intrebat eu.

-Trebuia?a zis el cu o fata de copil care astepta sa fie bătut de părinte.

-Of of ce ma fac eu cu tine,am zis râzând mangaindu-l pe crestetul capului.

Cum antrenamentul de sport s-a dus dracu odată cu fata Marthei 😂,mai aveam o ora la dispozitie pana la masa de prânz.Am citit câteva pagini din cartea mea preferată:Me before you,iar după câteva minute am adormit cu ea in mana.

****

Am deschis ochii incet,privindu-l pe Colin cum doarme ca un ingeras.Am luat telefonul sa intru pe facebook dar am tipat când am vazut ca intarziasem deja 20 de minute la masa.Colin s-a speriat asa de tare încât a cazut din pat cu tot pătura,dar acum nici sa rad nu mai aveam timp.

-Ce dracu ma iubito?m-a intrebat el dezmeticindu-se.

-Am adormit amândoi ca niste vaci si tot ce stiu e ca am întârziat si directoarea asta tine foarte mult la punctualitate,am zis eu aruncând primele haine pe mine.

-Of voi femeile...Daca ati fi mai putin agitate,a zis el luandu-si o pereche de pantaloni cu viteza melcului.

-Ma scuzi ca nu suntem toate asa perfecte ca voi bărbații,am zis eu ironică dandu-mi ochii peste cap.Si misca-ti curul ala odată.

-De scuz.Doar de data asta,a zis el ironic si îmi venea sa il pocnesc.

-Dragule glumeam.Uneori ma întreb cum poți fi asa de idiot,am zis eu zâmbind.

-Idiot,prost,nu contează cum sunt daca tu ma iubesti,mi-a zis el afisansu-si zâmbetul perfect.

-Ce bine iti iese chestia asta cu lingusirea,am zis eu ofticata.Cu un singur zâmbet băiatul asta ma face sa uit de toate si sa îmi pierd mințile.

-Stiu iubito..La asta sunt cel mai bun,a zis el ranjind.

-Mai stiu eu ceva,am zis fara sa îmi dau seama ce am zis defapt.Mi-am pus mana la gura dar era prea tarziu.Colin ma auzise si deja ranjea la mine ca un dobitoc in călduri.

-Iubire nu te mai uita asa la mine..Acum mergem sa mâncăm,l-am avertizat eu.

-Agh ce te-as mânca eu pe tine,a zis lingandu-si buzele.

-Întâi mâncarea..După...mai vedem noi,am zis amuzată.

-Argh ce iti place sa ma provoci.Iti dai seama ca acum o sa mananc cu viteza luminii,nu?a zis el muscandu-si buza intr-un mod excitant.

-Degeaba daca eu nu ma voi grăbi,i-am zis eu amuzată si inainte sa mai apuce sa zică ceva am intrat in sala de mese.

Le-am vazut pe Bertha si Kristen la o masa si mi-au facut semn sa merg la ele.Mi-am anunțat surorile ca azi nu voi sta cu ele.Abia astept sa ii vad fata Marthei.După ce mi-am luat o salata cu pui si o cola m-am asezat langa fete.

-Hei fetelor..Ce faceti?le-am intrebat eu.

-Hei...Te asteptam..au zis ele si am observat ca multa lume deja terminase de mâncat.

-Mda scuze..Iubitul meu a dormit ceva mai mult decat trebuia,am zis eu amuzată.

-Stai linistită..Nu e problema,mi-a zis Bertha zâmbind.

-Stai stai...Ce căutați voi aici cu ea?Am nevoie de voi acum,a zis Martha nervoasă apărând langa masa noastra.

-Nu draga mea...Ele sunt prietenele mele acum..Aa da..Prietene nu sclave apropo..Poți sa te retragi,i-am zis zâmbind fals.

-Haha buna gluma..A venit 1 aprilie mai repede se pare,a zis Martha.Acum serios,veniti odată.

-Nu Martha..Tu nu ai inteles bine..Ne-am saturat sa iti fim tie sclave si sa ai impresia ca totul ti se cuvine..Ne-am saturat sa fim complice la planurile tale diabolice..Am terminat-o cu tine,a zis Kristen serioasa.

-Pai bine..Va urez succes cu noua voastră prietena,a zis blonda zâmbind fals si plecând.

Heii..Ce mai faceti?La scoala deja începe sa fie greu..Cel putin la mine 😢😢

In legătură cu capitolul,va astept ca de obicei voturile si parerile.💋

O vară ciudată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum