Allysa's Pov
-Ma voi ati inteles ce face Claire cu alea doua?le întreb eu pe surorile mele.
-Nu..Ma gândeam ca sunt eu proasta si surdă,a zis Kate.
-Nimeni nu stie..Nici macar Colin,a zis Jess.Eu cred ca ar trebui sa vorbim cu ea.Uite-o ca vine.
-Claire.Vino putin,a strigat-o Kate si ea a venit catre noi.Ai câteva minute?
-E urgent?As cam avea putina treabă acum,a zis ea privind in spate catre cele doua fete.
-Si când termini treaba?am intrebat-o eu.
-Nu stiu exact..Va anunt când termin,a zis ea si a plecat rapid.
-Ceva se intampla..Ea nu e asa,a zis Jess si noi am aprobat-o.
****
Am asteptat câteva ore vreun apel,un SMS,un semn ceva..Dar nimic de la ea..Acum erau orele de odihna dar ea nu dormea.Am verificat in camera ei si Colin ne-a zis ca nici el nu stie unde s-a dus mai exact.Prima data am sunat-o eu si nu mi-a răspuns.A sunat-o Jess,si la fel.Ultima data a sunat-o Kate si de aceasta data a răspuns,iar Kate a dat pe difuzor.
-Ce vreti fetelor?a zis ea pe un ton plictisitor.
-Ce se întâmplă cu tine?Ce tot ai?am intrebat-o eu nervoasă.
-Ce tot am?V-am zis ca am puțină treabă,zice ea.
-Putina?Daca aceasta treabă a ajuns sa fie mai importanta decat surorile tale,atunci e destul de grav.
-Haideți fetelor..Vorbim mai pe seara când sunt disponibila,a zis ea si a inchis.
-Clar nu e in regulă,a zis Kate si noi am aprobat.
****
Orele au trecut,si a venit timpul pentru activitatea de dupa-amiaza.Asteptam sa ne întâlnim cu Claire la Zumba,dar ea nu a venit nici la primul antrenament,nici la am doilea,spre surprinderea noastra.Nu se întâmplă prea des sa facă ea asta.Am decis împreună cu fetele sa nu o mai stresam noi si sa o lăsăm pe ea sa aleagă ce crede ca e bine pentru ea.Intr-un final,cu putin timp inainte de masa de seara,m-a apelat pe mine.
-Ce faceti?Unde sunteti?m-a intrebat ea prin telefon.
-La mine in camera.
-Bine.Vin si eu acum.
-A zis ca vine acum, le-am transmis eu fetelor.
După 5 minute,usa s-a deschis si Claire a intrat in camera mea.
-Ce s-a intamplat de aveti fetele astea?ne-a intrebat ea.
-Pe bune?Tu ne întrebi ce s-a intamplat?E uite soro,s-a intamplat sa cam uiți de noi in ultimele zile..Si ca detaliu...Ce cauti tu cu alea doua?a intrebat-o Jess nervoasă.
-Uitati...Nu am vrut sa se întâmple asa..Dar fetele alea nu mai sunt acum prietene cu Martha..Ci cu mine..Si vrem sa găsim un plan de răzbunare,a zis Claire.
-Si mai bine..Inainte daca aveai nevoie de ceva apelai la noi mereu..Si plus ca tu nu ai fost niciodata genul de persoana cu răzbunări si chestii...Te-ai schimbat mult,a zis Kate.
- Stiti ceva?Am vrut sa discutăm frumos si civilizat.Dar voi va dati seama ca practic îmi impuneti sa vorbesc doar cu voi si nimeni altcineva?Ce inseamna asta?Nu exagerati putin?intreaba Claire nervoasă.
-Ne pare rău ca vrem doar sa te stim bine..Si noi nu credem ca 2 fete care au fost cele mai bune prietene ale dusmancei tale pentru o perioada de timp,sunt tocmai o companie ok,am zis eu.
-Credeti-ma ca stiu ce fac..As fi stiut daca îmi întind o cursa sau ceva,ne-a asigurat Claire.
-As vrea sa fie cum spui tu,a zis Jess.
-Tocmai de asta o sa le chem aici si ne vom gândi împreună,a zis ea si le-a apelat pe fete,iar ele au zis ca sosesc imediat.
După câteva minute,au intrat in camera 2 fete.Una bruneta,si una roscata.Acum privindu-le mai bine,nu păreau tocmai genul de persoane fitoase.
-Hei..Eu sunt Bertha iar ea e Kristen,a zis cea bruneta arătând apoi spre cealalta.
-Buna...Eu sunt Allysa iar ele sunt Jess si Kate,am zis eu prezentându-mi si surorile.
-Ne bucurăm sa va cunoastem.Stim ca poate nu aveti tocmai cea mai buna impresie despre noi,dar va putem povesti de ce am fost asa apropiate de Martha in tot acest timp.Evident,doar daca vreti,a zis Kristen.
-Sigur.Spuneti-ne,a zis Kate zâmbind.
-Ok..Este destul de complicat.Deci in primul rand noi suntem surori.Gemene mai exact.Tatăl nostru se imbata aproape zilnic,si evident cea care suferea din asta era mama care ajungea bătută seara de seara.Pe atunci mama era femeie de servici la o gradinita si noi trăiam din salariul ei.Pana la urma,tata si-a gasit o alta femeie si a plecat cu ea in strainatate.Desi era tatăl nostru,nu am simtit niciun fel de tristete ca me-a părăsit.Mama a continuat sa lucreze acolo,pana acum 6 luni când am realizat ca nu ne mai putem permite asa.Salariul era unul extrem de mic pentru 3 persoane.Mama si-a cautat un nou job si a gasit.Ceea ce atunci era perfect.Trebuia sa faca curat si sa gătească intr-o casa de oameni foarte bogati si evident era plătită extrem de bine.Dar casa era tocmai a părinților Marthei.Si asta nu e tot.Oamenii care sunt extraordinari fata de fiica lor,ne-au vazut mai sărace si ne-au oferit un loc la ei in casa.Si de aceea,am fost nevoite sa fim prietene cu Martha,a zis Bertha lasandu-ne pe toate cu gura căscată.
-Dumnezeule..Si acum ce veti face?am intrebat eu putin limitată.
-Asta nu stiu..Probabil ca mama va fi supărată pe noi,insa ii vom explica cum stau lucrurile si sperăm ca vom gasi o cale,a zis Kristen.
-Asteptati 5 minute.Am eu o idee,a zis Claire iesind din camera cu un zâmbet larg imprimat pe buze.
Buna dragii mei..Imi pare rău ca am întârziat putin,dar nu am mai avut deloc idei..Sper ca v-a placut acest capitol,si daca da,va astept voturile si parerile.💟
CITEȘTI
O vară ciudată
FanfictionTotul începe atunci cand 4 fete sunt adoptate de aceeasi familie.Anii trec,iar ei si formeaza o familie foarte frumoasa.Intr-o vara insa,pentru prima data de cand formeaza o familie, pleaca intr-o călătorie de afaceri,iar fetele sunt trimise intr-o...