Capitolul 35

63 6 0
                                    

Claire's Pov

-Nu le-am oferit nimic..Nu mituiesc lumea,a zis Martha si noi am izbucnit in ras.

-Cred ca si daca mi-ai spune ca esti încă virgină ar fi mai credibil decat asta,am zis eu amuzată si Martha s-a rosit la fata de nervi.

-Lasati-o in pace.Noi o iubim si nu o vom lasa singură,a zis Caroline.

-Te rog frumos sa nu mai vorbesti.Probabil data viitoare mi se vor zgaria urechile la propriu,a zis Jess masandu-si urechile.

-Se pare ca avem ceva rivale pe aici..Veti fi surprinse ce putem face noi 3,a zis Katherine sperând ca va reusi sa ne amenințe.

-Scumpo..Voi cred ca nu ati observat ca noi suntem 6.Si eu încă va zic pentru binele vostru sa va îndepărtați de aceasta sporpie.Noi nu am facut-o degeaba,a zis Bertha.

-Nici nu îmi doresc sa aud.Noi avem incredere in Martha,a zis din nou Caroline iar Martha a privit-o satisfacuta.

-Cine e prost,tot prost ramane.Este treaba voastră ce vreti sa credeti.Apropo,deja a inceput sa va faca sa pareti sclavele ei in ochii lumii,a zis Allysa.

Nu am mai comentat nimic,si cele 3 s-au retras.

-Numai eu am impresia ca aceste 2 fete ar putea fi la fel de simpatice ce voi 2?Doar ca si ele au fost mituite sau ceva,a presupus Kate.

-Nu numai tu.Imi pare chiar rau de ele..După isi vor da seama ca nu au facut cea mai inspirată alegere sa ii fie prietene Marthei.Asa am pățit si noi,a zis Kristen privind in jos.

-Hei!Capul sus!Numai contează ce s-a intamplat.Gândeste-te la prezent,i-am zis eu zambindu-i.

-Nu stiu ce ne-am fi facut daca nu va intalneam pe voi..Si oricum va vom ramane datoare pe viața pentru ca ne lăsați sa locuim la voi,a zis Bertha curgandu-i mici lacrimi pe obraji.

-Te rog nu mai plânge..Noi ne bucurăm ca va putem ajuta..Si nu suntem genul care daca face un bine,sa astepte ceva inapoi,i-a zis Kate si ne-am îmbrățișat toate 6.

-Ar trebui sa ne întâlnim deseară la mine in camera..Ca ma tot bate Colin la cap sa ii zic de ce nu mai am timp de el in ultima perioada si cu cine umblu,le-am zis eu fetelor.

-Colin este iubitul tau?m-a intrebat Kristen.

-Da...Voi aveti iubiti ceva?le-a intrebat Allysa pe cele doua.

-Neah...Din cauza Marthei ne-am facut o imagine proasta si sunt slabe sanse sa găsim pe cineva in tabără asta..Si nici prieteni nu avem..Decat pe voi acum,a zis Bertha zâmbind recunoscătoare.

După câteva momente,ne-am dat seama ca rămăsesem singurele din sala de mese.Ne prinsesem in discuție, si niciuna nu a realizat pe moment.

-Trebuie sa mergem la programul ala din fiecare seara, s-a plâns Jess in timp ce fiecare mergeam spre camerele noastre.

-Ma doare undeva de activitățile directoarei...O sa fiu prezenta si atat,am zis eu indiferenta.M-am despărțit de fete când am ajuns in fata usii mele,si a rămas sa ne întâlnim la programul de seara.

Colin statea tolanit pe pat,butonand telefonul.Era asa de sexy la bustul gol,cu blugii skinny si freza răvășită.Uneori ma întreb cum pot sa stea băieții in blugi in casa.Eu cum ajuns îmi iau colanti sau pantaloni scurți.Când mi-a observat prezența,a aruncat telefonul si a venit langa mine zâmbind.

-Te-ai gandit sa mai vii si tu pe aici?m-a intrebat el amuzat.

-Da..Iti promit ca de acum încolo nu voi mai fi asa ocupată si voi avea timp si de tine...i-am zis eu si el m-a privit pervers.

-Pai putem începe de acum,a zis si fara nici un anunt mi-a dat tricoul jos.Desi nu prea aveam chef,stiam ca nu il pot refuza.A si apropo..Azi nu primesc un refuz.

-Dar stii ca avem întâlnirea de seara,nu?l-am intrebat eu dar el era prea ocupat cu gâtul meu.

-Ma pis pe el..Mergem când putem.

*****

Evident ca am facut sex pana la urma,si dupa a trebuit sa îmi fac si dus,sa ma machiez.Si sa nu uităm de par,pentru ca daca nu il îndreptam arata ca o capita de fan.Si am întârziat cam o ora.

Încă de cand am iesit din camera,se auzea muzica foarte tare.Ma si gândeam ce naiba a apucat-o pe directoare.Ca era si muzica noua si buna.

Dar când am ajuns in fata spatiului amenajat,mi-am dat seama ca era o chestie cu karaoke.Am trecut neobservati prin mulțimea de adolescenti,si ne-am asezat langa grupul nostru.Fetele îmi aruncau niste priviri ucigătoare,si începuse sa îmi fie frica de ce îmi vor spune.

-AI ÎNTÂRZIAT O ORA,a zis Allysa nervoasă privindu-si ceasul.

-Da,stiu..Imi pare rău,am zis eu.Acum ziceti-mi si mie ce e rahatul asta.

-La rahatul asta trebuie sa cântăm toți,m-a anunțat Bertha.

-Poftim?am tipat eu asa de tare încât cativa si-au întors capul.

-Nici mie nu îmi convine,a zis Jess dându-si ochii peste cap.

-Deci eu nu ma urc acolo ori-....

-Colin,te rog sa vii aici,l-a strigat directoarea si el s-a dus pe scena..Dracusorul stia...

A ales piesa Let me love you a lui Justin Bieber si am rămas surprinsă de cat de bine a cântat.Nu il mai auzisem pana atunci.A venit inapoi la locul lui,făcându-mi cu ochiul.

-Claire este rândul tau,m-a strigat si pentru câteva secunde am rămas încremenită.

M-am ridicat încercând sa ascund emotiile,si i-am spus Dj-ul piesa aleasă:The weeknd-Shameless.Am luat microfonul in mana,iar muzica a inceput sa cânte in boxe.

O vară ciudată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum