Claire's Pov
-Lasati-o în pace,a zis una din catelusele Marthei.
-Da tu ce esti ma?Catea sau avocata?a intrebat Kate amuzată si am vazut-o pe fata aia,parca Bella cum se face rosie la fata.
-Ea nu se poate descurca singurica?Îmi da si o lacrimă,a zis Jess si toata lumea a inceput sa rada.
-Ba da.Dar nu ma cobor la mintea voastră.Sa mergem fetelor,a zis Martha sclifosita.
-Ce drăguță mea?Acum esti lasa?am intrebat eu si situatia asta deja începuse sa îmi placa.
-Ba tu ce vrei mai exact?a zis ea întorcându-se din drum.
M-am apropiat de ea si am luat-o de barbie.Nu prea intelegeam curajul asta al meu,mai ales ca e mult mai inalta ca mine.Si nu înțelegeam de ce Maria nu opreste aceasta ceartă.Din contra,se abtinea sa nu rada.
-Fii atenta la mine.In primul rand tu nu ma iei pe mine cu bă.Si ceea ce vreau este sa nu te mai bagi in relația mea,si sa iti accepti statutul.De ce nu accepti ceea ce esti?Nu vezi ca umbli cu 2 proaste care nu stiu ce le-ai facut de stau după curul tau si te mai si apara in fata noastra.Deci ca totul sa fie bine,STAY AWAY FROM MY BOY,am zis eu ultimele 5 cuvinte foarte tare,clar si răspicat.
Am zâmbit mândră când am observat ca tarfa si-a înghițit limba si a plecat cu cele 2.Daca maine nu va accepta ca a fost învinsă,cred ca ii lipesc una.Când m-am intors înapoi,am fost intampinata cu aplauze si un zâmbet mândru de la Colin.
-Asta e pisicuta mea,mi-a soptit el la ureche.
-Bravo fata.Nu am suportat-o pe aia e când i-am vazut fata,a zis Maria amuzată si toți colegii au inceput sa rada.
Restul serii a fost super ok si totul a decurs bine.A fost asa bine fara alea 3.Toți colegii sunt super de treabă.Ne-am jucat in continuare mima si am mai stat putin de vorba.
*****
-Claire trezeste-te,îmi spune Colin pentru a mia oară in aceasta dimineata.
-Nu e vina mea ca m-ai ținut azi noapte,zic eu asezandu-ma mai bine in pat.
-Nu e vina mea ca nu ma mai lasai sa ma opresc,zice el amuzat si eu ma ridic din pat mergând spre baie.
Încă o dimineata ca toate celelalte,obositoare.Mi-am facut un dus rapid si m-am îmbrăcat cu o pereche de pantaloni scurți verzui si un tricou albastru inchis.Ne-am dus la micul dejun unde directoarea a zis ca vrea sa ne facă un anunt.
-Ne-am gandit sa va facem o supriza...Pentru ca e sâmbătă,o sa mergem la plaja.Si nu faceti nici un curs,a zis ea si toata lumea a aplaudat-o si a tipat de fericire.La 9 jumatate vreau sa fiti toți la autocar.
După ce am terminat jegul ala de omletă,m-am dus cu Colin in camera si am inceput sa cotrobai după un costum de baie.Am gasit intr-un final unul perfect pentru un bronz minunat.Avea un sutien verde fara bretele si un slip negru tanga cu inimioare colorate.
Colin si-a muscat buza la vederea mea,si eu am ranjit mândră la cat de repede se excita.Doar din cauza mea.Mi-am luat o rochiță in dungi alb cu verde si o geanta de plaja bej in care am pus un ulei de bronzat.
-Esti gata?m-a intrebat el venind in spatele meu si sarutandu-mi gâtul.
-Da,am zis zâmbind si am iesit împreună pana la iesirea din campus unde ne-am întâlnit cu toții.
Am mers pe jos timp de 10-15 minute pana când am ajuns la o plaja frumoasa si foarte mare.Profesorii au facut o alegere buna,in sfarsit.Pe plaja era super multa lume,si atmosfera.Erau boxe prin mai multe colturi si muzica bubuia la maxim.Unii se băteau cu apa,altii se bronzau si altii jucau volei.Doamne,mi-a lipsit asta mult!Am observat ca Maria si directoarea au vorbit ceva cu un om de pe plaja si au rezervat seslonguri pentru fiecare.
-Acolo,au zis arătând spre un loc special amenajat pentru noi.
Eu cu Colin ne-am asezat pe 2 din putinele seslonguri de la soare.Trebuia neaparat sa ma bronzez mai ales ca nu merg foarte des la plaja vara asta.Mi-am asezat prosopul pe seslong si mi-am întins uleiul pe tot corpul,sub privirea încinsă a lui Colin.Ne-am dus amândoi in apa superba.Apa era una din cele mai frumoase pe care le-am vazut.Limpede,de un albastru superb si cu valuri destul de mari.Am încercat sa înot dar am fost oprita din miscarea mea de Colin care m-a tras la el in brate si eu mi-am incolacit picioarele in jurul lui.
-Hei eu voiam sa înot,am zis eu supărată iar el a chicotit scurt.
-E bine sa vrei iubito.Mai greu sa obtii,a zis ranjind iar eu mi-am dat ochii peste cap.
A inceput sa facă pasi cu mine in larg pana când am simtit frica in vene când nici el nu mai atingea jos.
-Ce faci?Hai inapoi,am zis eu speriată si el a ras de mine.
-Stai linistită iubito.Esti in siguranta,m-a asigurat el zâmbind.
-Întotdeauna sunt in siguranta când sunt cu tine,am aprobat eu si l-am sarutat pe buze.
-Vai ce as vrea sa ti-o trag aici,a zis el si a inchis ochii probabil având o fantezie in momentul acela.
-Nu cred ca ai vrea cu toți colegii nostri si profesorii aici,am zis eu zâmbind siret.
-Oh ba crede-ma ca e cea mai mare fantezie din momentul asta,a zis el închizând ochii si ranjind ca un pedofil.
-Ce ma fac eu cu tine,am zis eu râzând.
-Claire a venit cineva sa te vadă.Te cheamă directoarea,mi-a zis o colega care a venit langa noi in apa si am plecat din apa gînditoare.
Oh,nu!
Buna dragii mei!Imi pare nespus fe rau ca postez abia acum dar chiar nu am timp in excursie.Sper sa va placă capitolul!Va pup ❤
CITEȘTI
O vară ciudată
FanfictionTotul începe atunci cand 4 fete sunt adoptate de aceeasi familie.Anii trec,iar ei si formeaza o familie foarte frumoasa.Intr-o vara insa,pentru prima data de cand formeaza o familie, pleaca intr-o călătorie de afaceri,iar fetele sunt trimise intr-o...