Claire's Pov
-Doamne băiete...am pufnit eu.De ce ai impresia ca sunt a ta?In primul rand nu sunt un obiect si in al doilea rand nu iti aparțin.De ce crezi ca întreaga lume e doar a ta?am intrebat nervoasă.
- Claire eu...Uite ce e,nu ma mai feresc.Cum poți fi asa indiferenta?Nu vezi atractia dintre noi?Nu vezi ca fiecare atingere dintre noi doi se simte ca un electrosoc?Sau mai degrabă le lasi neobservate?a intrebat acesta iar eu am înghițit in sec.Are dreptate.Chiar are.Dar nu o sa ii arat asta sub nici o formă.
-Nu contează asta...Oricum nu iti pasă si intre noi nu ar putea fi nimic.Uita-te la noi.Nu exista ora in care sa nu ne certam.Iar eu asa ceva nu vreau,am spus nervoasă ca mai apoi sa părăsesc camera.
M-am reîntors in sala de dans si mi-am ocupat locul.Am avut noroc si băieții nu au mai venit peste noi in sala.Chiar nu voiam sa il vad.După încă o ora jumatate,Eleanor a zis ca s-a simtit foarte bine alături de noi si o sa mai rămână ceva timp pe aici.Am vorbit câteva minute cu surorile mele si am stabilit ca ne vedem mai tarziu la cina si la chestia aia cu toți colegii.In timp ce mergeam catre camera mea,am fost impinsa brutal intr-un perete.Mi-am ridicat capul extrem de nervoasă doar pentru a-i vedea fata plina de "tencuiala" Marthei.
-Ce dracu vrei?am spus vrând sa plec mai repede.
-Ai grija cum vorbesti,a spus aceasta apropiindu-se sa îmi dea o palmă.
-Ca daca nu ce?am spus prinzandu-i mana si imobilizand-o.Uite ce e...Sunt scarbita de păpusi de plastic asa ca tine.Sunteți doar niste idioate care aveti impresia ca totul va apartine si va credeti superioare.Ca ce?Daca vreau sa fiu curvă pot sa fiu si eu.Ca nu e greu sa îmi iau hainele sa mi le tai si sa le decupez sa nu îmi acopere nici un sfert din corp.A fost prima si ultima data sper când îmi racesc gura pentru tine,am spus eu nervoasă.
-Un singur lucru iti zic.Stai departe de Colin,a spus aceasta dand sa plece.
-De ce scumpo?Te simti amenințată?am intrebat eu ironic.
-Niciodata,a spus infigandu-si mâinile in parul meu.
-Si atunci?De ce ma pui sa stau departe de el?Si mai mult,de ce crezi ca o sa te ascult?am întrebat eu râzând atât de prostia si cât si de faptul ca nu e în stare sa ma atingă nici cu un deget.
M-am uitat in jur si abia acum observasem ca se strînseseră o grămadă de persoane în jurul nostru.În acea mulțime l-am putut observa cu usurinta pe Colin.La inceput mi s-a părut ca avea o fata dezamăgită dar după i s-a asternut un zâmbet mândru pe fata.Intr-un moment de neatenție papusa Barbie s-a urcat pe mine si si-a băgat unghiile cat casa poporului în părul meu.Fără vreun pic de mila i-am tras mana din parul meu rupandu-i vreo 2-3 unghii.A inceput sa plângă de durere si toata lumea ma aplauda pe mine.M-am ridicat si m-am dus exact langa Colin,el tinandu-ma în brațe.
-Vezi?Asa patesti daca te iei de mine.Ups,si tot nu am respectat ce m-ai rugat,am spus mimând un pupic in aer si facandu-i cu ochiul.
Am plecat împreună cu Colin spre camera noastra pentru a ne pregăti de acea intalnire cu toți colegii.
-Ce te-a rugat Martha sa faci?a intrebat acesta când am ajuns in camera.
-Se pare ca papusii ii cam place de tine si e geloasă ca eu îmi petrec timpul si stau in camera cu tine.Pe scurt,mi-a zis sa stau departe de tine,am spus trantindu-ma pe pat.
-Hmm,păcat ca nu ii vei respecta dorinta,a spus Colin venind langa mine in pat.
-Pardon?Ce te face sa crezi asta?am spus eu iar el ma privea intens.
-Pai in primul rand nu te voi lăsa eu.Si in al doilea rand,nici tu nu iti doresti,a continuat el si intr-o fracțiune de secunda s-a pus pe mine si a inceput sa ma sărute flămând.
-De unde stii ca eu nu îmi doresc?am intrebat eu ranjind malefic si oprind sărutul.
-Iar avem discuția asta?Doar recunoaste ca noi suntem făcuți unul pentru altul si gata,a spus el zâmbind iar eu am înghițit in sec.
Nu stiu ce mi s-a intamplat sau ce impuls de moment am avut,dar ceva sigur am pățit.Nu de alta,dar după ce a terminat de vorbit,i-am prins ceafa cu mâinile si am inceput sa ne sarutam animalic.Mâinile mele erau in parul lui si il masau,iar ale lui se plimbau pe corpul meu fara pic de reținere.După câteva secunde,usa a fost trantita la perete pe ea intrând Jess.Am răsuflat usurata multumindu-i lui Dumnezeu ca nu este altcineva.
-Uuu porumbeilor,a zis aceasta ranjind iar eu m-am strambat la ea.Ce te strambi asa?Ce ar putea fi 2 persoane care se sărută animalic de parca nu ar mai fi ziua de mâine?a spus aceasta iar eu mi-am dat ochii peste cap.
-De ce ai venit?a intrebat Colin parca ofticat ca ne-a întrerupt momentul.
-Ca sa va anunt ca tot campusul asta va asteapta ca sa mergem cu totii la masa,a spus ea iar eu am sărit din pat si m-am dus spre usa.
Imediat a apărut si Colin langa mine,care mi-a luat mana in a lui si am mers spre cantină.Undeva in multimea de elevi era si Martha,care acum îmi arunca priviri de foc.Probabil daca privirile ar putea ucide,eu as fi moartă acum.Am zâmbit mândră,si m-am limitat la a-i face dulce cu ochiul.
Haha răzbunarea e dulce 😂
Va place cuplul Colin-Claire(Colaire)
App vreau sa stiti ca daca Gigi are aici un rol negativ,nu are legătură cu parerea mea despre ea in general.Chiar o iubesc insa am vrut sa o bag si pe ea in aceasta carte.💋
CITEȘTI
O vară ciudată
FanfictionTotul începe atunci cand 4 fete sunt adoptate de aceeasi familie.Anii trec,iar ei si formeaza o familie foarte frumoasa.Intr-o vara insa,pentru prima data de cand formeaza o familie, pleaca intr-o călătorie de afaceri,iar fetele sunt trimise intr-o...