Capitolul 1

454 21 14
                                    

Claire's Pov

-Kate da-mi fondul de ten inapoi,tip eu spre sora mea.

-Nici gand.De acum e al meu, a spus ea ranjind malefic.

-Mama,tata,ati putea sa le luati la fiecare fond de ten ca sa nu se mai certe?a intrebat Allysa care încerca sa doarmă la fel ca Jess.

-In primul rand voi doua nu va mai certați,a spus mama apărând dintr-o data in pragul usii camerei noastre.Iar voi,treziti-va naiba odata!Inteleg ca e aproape finalul scolii,dar mai sunt câteva zile asa ca miscati-va fundurile,a continuat mama plecând intr-un final din camera noastra.

Hmm..Cate ceva despre noi...Sa vedem,suntem o familie mai ciudată si nebună dar intr-un sens bun.Noi suntem surori dar nu prea.Am fost adoptate la vârsta de 7-8 ani iar acum avem 17-18.Desi nu suntem sânge din sângele alteia,de cand ne-am cunoscut în orfelinat am fost foarte apropiate si ne-am comportat ca niste surori.Avem cei mai tari părinți din lume.Sunt extrem de înțelegători,iubitori si tot ce iti poți dori.Desi avem o casa super spatioasa,eu si surorile mele ne-am dorit sa stam toate 4 in aceeasi camera.Asadar avem 2 paturi duble si doua 2 toate intr-o singura camera.Desi la inceput ne asteptam sa ne certam pe băi,s-a dovedit ca nu este asa.Ca si acum,cele matinale suntem eu si Kate,celelalte surori ale noastre preferând ca întotdeauna sa doarmă mai mult si sa sa pregătească cu totul in doar 20 de minute.

Revenind în prezent,in sfarsit sună si alarma celor 2 lenese,ce le face pe amândouă sa tresara si sa înjure scoala.

-Jess priveste partea cea buna!Mai sunt doar câteva zile in care trebuie sa ne trezim asa devreme!Dupa vine vacanta si dormim pana la 1 la prânz,a spus Allysa somnoroasa mergând spre baie urmată de Jess.

Desi este abia iunie,afara este deja caniculă.Am fost saptamana trecută prin mall,si ne-am luat toate cate 5 fuste si 5 perechi de pantaloni scurți,sa nu mai spun de maieuri si tricouri.Mi-am luat o fustita neagra cu flori,scurtă si larga perfectă pentru o zi călduroasă de vara.In sus mi-am luat un maieu negru cu putina dantelă si m-am încălțat cu o pereche de opincute crem.Parul mi l-am îndreptat si m-am machiat cu fond de ten,rimel si ruj. Mi-am pus intr-o geanta bej cele necesare pentru scoală,si am coborât jos prima fiind nevoită sa imi astept surorile.Prima care a coborât,dupa aproximativ 5 minute distanta fata de mine,a fost evident Kate.

-Nu mai plecati odata?a intrebat mama din bucătărie.

-Stam dupa 2 fufe,am spus eu asigurându-ma ca se aude pana la etaj.

-Bine ca te culci tu ca găinile ca sa te trezesti tot odata cu ele si sa fii gata de scoala,a strigat Allysa iar eu scoteam flăcări pe nas.

-Veți putea inceta vreodată?De ce nu puteti fi ca atunci cand erați micute?Va iubeati mai mult ca orice.De ce trebuie sa fiti doua cu doua acum?M-am saturat de certurile voastre absolut inutile.Nu ii tin partea nimănui.Allysa si Jess coborati si voi mai repede,a spus tata iar in câteva secunde au coborât la parter fiind fata in fata cu noi.Acum cereti-va scuze pentru ce ati facut,a continuat el.

-Îmi cer scuze ca v-am facut fufe,am spus eu foarte rapid.

Pana sa facă si ea la fel,Allysa si-a dat ochii peste cap iar dupa ce ne-am împăcat a plecat inainte cu Jess.

Doamne nu le inteleg.Nu suport conflictele.Si mai ales cele din familie.Incerc sa le evit pe oricât posibil dar se pare ca cineva nu e de aceeasi parere. E adevarat ca avem temperamente diferite.Eu si Kate nu am fost niciodată genul de populare sau ceva.Bine nici antisociale dar nu ne place sa iesim în centrul atentiei.Stim sa ne îmbrăcăm chiar foarte bine si daca am vrea am putea atrage priviri la fel ca surorile noastre.Ca tot vine vorba de ele.Sunt destul de diferite de noi.Ele urmăresc în mare parte popularitatea.Pot chiar sa spun ca sunt printre cele mai populare din scoala.Pe noi lumea ne cunoaste de surorile lu Jess si Allysa.La inceput a fost deranjant dar ne-am obisnuit cu ideea.În ciuda acestor comportamente si trăsături diferite noi ne iubim enorm.Cel putin asa sper sa fie.

Allysa's Pov

-De ce trebuie sa ne certam mereu?spun eu exasperata de comportamentul mult prea copilaresc al surorii mele.

-Linisteste-te.Suntem diferite dar suntem surori.Mai tii minte cand eram mici si nu ne despărțea nici dracu,a spus Jess iar eu am aprobat din cap.Hai sa ne imaginam ca suntem in trecut.Asta e.Suntem surori si chiar daca ne certam ne iubim enorm si nu am putea una fara cealalta,spune Jess iar eu aprob printr-un oftat scurt.

-Cine te supăra iubirea mea?intreaba Zayn sarutandu-mi gâtul cu buzele sale de care nu ma mai satur.

-Sora-mea,spun eu mai mult printr-un geamăt.Dar sunt mai bine acum,spun prinzandu-l de gât si sarutandu-l.

Îmi întorc capul pentru pentru a spune ceva dar observ ca si sora mea e aproape urcata pe dulapuri in timp ce Louis o sărută animalic.Toata buna dispozitie mi se duce cand Claire si Kate apar pe hol apropiindu-se de mine.Incerc sa ma fac ca nu s-a intamplat nimic si le zâmbesc cat pot eu de dulce si ele surprinzător imi răspund la gest.

-Louis daca vreti sa o faceti ca doua animale in călduri scoala nu cred ca este o alegere.Dar totusi abia astept sa vad cum o sa te descurci cu...Aia,spun eu arătând spre erectia proeminentă din pantalonii sai.

-O sa plătești pentru asta în aceasta seara iubito.Grav.Si numai din cauza ei,spune Louis si arata spre mine care ridic mâinile in semn de pradare.

-E clar,spune Jess resemnata.Voi avea o noapte lunga.

Buna dragii mei...Acesta este primul capitol.Sper sa va placa.Va pregătesc multe surprize în aceasta carte de aceea o iau încetul cu încetul.Va multumesc ca citiți!

Si nu in ultimul rand am o coperta minunata by sleepinthemagicgardn.Recomand cu toata increderea!❤😘

O vară ciudată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum