Capitolul 36

67 7 0
                                    

Claire's Pov

Mi-am adus aminte rapid versurile melodiei,care a fost cândva preferata  mea.

Say it louder,say it louder
Who's gonna love you like me,like me?

Say it louder,say it louder
Who's gonna touch you like me,like me?

Ooh, said you wanna be good but you couldn't keep your composure
Ooh, said you wanna be good but you're begging me to come over
Ooh, come over
Ooh, saying who's gonna fuck you like me? Yeah

I don't wanna hurt you but you live for the pain
I'm not tryna say it but it's what you became
You want me to fix you but it's never enough
That's why you always call me cause you're scared to be loved
But I'll always be there for you, I'll always be there for you
I'll always be there for you, girl I have no shame
I'll always be there for you, I'll always be there for you
I'll always be there for you, girl I have no shame.

Am terminat melodia si am auzit câteva ropote de aplauze.Mi-am dat seama ca in timp ce am cântat,am ținut ochii închisi.Abia când i-am deschis,am vazut chipurile colegilor mei si al directoarei.Se pare ca si eu fusesem destul de emoționată.Imi aduc aminte ca interpretam melodia asta când eram singura acasă,si uneori eram asa de sensibilă încât plângeam.

-Felicitări draga mea!Te prinde de minune aceasta piesa,mi-a zis doamna directoare.

-Va multumesc frumos,am zis si m-am dus la locul meu.Martha ma privea cu ură.Înțelesesem de la surorile mele ca dăduse un fail grav pe o melodie de-a Madonnei.Săracă cîntăreață..

Au urmat apoi surorile mele si băieții.Bertha si Kristen au cântat împreună Side to side.Allysa a cântat cu Zayn Work.Jess si Louis au interpretat Closer.Kate a cântat o melodie mai veche de-a Selenei Gomez,iar Kevin una de-a lui Jason Derulo.Iar Colin a cântat Loyal-Chris Brown,fiindcă stia ca eu adoram pur si simplu acea melodie.

De data aceasta,nu fusese un concurs pe premii,dar stiam sigur ca as fi castigat daca ar fi fost asa.Desi am fost întotdeauna emotivă si nu prea mi-a placut sa cânt in public,dusul va ramane prietenul meu pe viața care probabil îmi stie vocea mai bine decat oricine altcineva.După ce fiecare a cântat o melodie,s-a dat stingerea.Asta insemna de fapt,ca directoarea se culca si noi putem sa facem ce dracu vrem atâta timp cat nu dăm muzica la maxim sa o trezim.Dar fac pariu ca aia nici daca simte un cutremur puternic sau o avalansă nu se trezeste.M-am dus in camera mea împreună cu grupul,încercând sa găsim ce sa fac.Sincera sa fiu,nu as fi refuzat un somn din-ala adânc dar ei păreau ca chiar au chef sa faca ceva.Asa ca somnul meu cadea din start.Ei discutau,in timp ce eu incercam noile filtre de pe Snapchat.Deodată,s-a auzit o bătaie in usa,si cum cei 9 erau prea prinsi in discuția lor pentru a auzi,am facut efortul de a ma ridica din pat sa deschid usa.

-Da?am deschis eu si in fata ochilor mi-a aparut un băiat foarte drăguț,saten si bine facut.Cu siguranta il mai văzusem pe aici.

-Am vazut ca sunteti un grup destul de mare.Eu si prietenul meu cel mai bun,Peter,ne plictiseam si am gasit un loc ceva mai retras in campus.Si putem pune si muzica si tot ce vrem acolo.E aproape toata lumea.Voiam sa va întrebam daca vreti sa veniti,a zis băiatul privind confuz la agitatia din camera.

-Ăhm..Da sigur..Vom veni in 15-20 de minute,am zis eu si apoi m-am întors in camera.

-GATA!Am tipat eu si toți au tacut.Nu va mai obosiți.A venit un băiat si mi-a zis ca el si cel mai bun prieten al lui au gasit un loc putin mai retras.

-Stai stai stai...Tu ai discutat cu un băiat?m-a intrebat Colin accentuând cuvântul băiat.

-Da dragule...Imi pare rău dar ai fost prea concentrat pe discuție ca sa observi si asta,i-am zis eu ironică.Acum toata lumea afara.Ne vedem aici in 15 minute,am zis eu autoritară si toți au părăsit camera.

Am deschis sifonierul si am înjurat nervoasă deoarece nu găseam nimic care sa îmi placa.Sincer,nici nu prea stiam ce ar trebui sa port mai exact.Pana la urma,după atâtea cautari,am ajuns sa port cel mai simplu lucru posibil:un tricou alb,o pereche de blugi albastri largi si o pereche de Adidas Superstar albi in picioare.M-am dat rapid cu fond de ten,rimel si ruj,iar parul mi l-am prins in 2 cocuri la spate.

M-am dat rapid cu fond de ten,rimel si ruj,iar parul mi l-am prins in 2 cocuri la spate

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Colin era si el îmbrăcat aproximativ la fel ca mine si avea freza aranjată.Am iesit din camera,unde ne-am întâlnit cu restul.Evident ca Allysa si Zayn intarziasera putin pentru ca daca Zayn nu termina dintr-o data un tub de fixativ,nu se simte bine.

Am urmat indicatiile baiatului, si in aproximativ 5-10 minute de mers pe jos am ajuns la locul de care mi-a vorbit.Intr-adevar,am auzit muzica încă de pe drum,si erau foarte mulți stransi acolo.Aproape toți din tabără.Inclusiv Maria era acolo.Femeia asta nu glumea când a zis ca vrea sa intinereasca si sa se distreze.Era suită pe un scaun cu o sticlă de vodka in mana.

Băiatul de mai devreme a venit catre noi alaturi de încă un băiat,probabil prietenul sau.

-Buna din nou..Eu sunt Chris si el este Peter.Faceti-va comozi,mâncare si băutură in colțul ala..Va descurcati voi,ne-a zis unul din băieți zâmbind.

Ce sa zic,sa ne distrăm!

O vară ciudată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum