Colin's Pov
O priveam cum doarme asa linistită,părând ca nimic sa nu o trezească in urmatoarele câteva ore.Cred si eu,după o noapte nebuna de sex,când esti la inceput ti-e mai greu putin.Corpul ei firav si gol acoperit de cearseaful alb nu pare sa vrea sa se ridice prea curand din pat.Daca nu ar fi programul asta stupid al taberei,as lasa-o sa doarmă cat ar putea ea.Dar in cazul asta nu prea am de ales.
-Iubito.
-Lasa-ma sa dorm.
-Iubito ne-a chemat doamna...
-Taci odată.
-Claire te rog.Ne-a chemat doamna directoare.
-Spune-i ca ma doare in cur de chemarea ei.
-Sa stii ca acum ma duc,am zis eu ironic.Hai iubito,ai avut tu si dimineți mai grele.
-Of Doamne decat sa iti aud vocea care dimineata ma streseaza maxim si noaptea ma excita,mai bine ma duc sa îmi fac un dus,a zis Claire nervoasă ridicându-se din pat,uitând ca e complet goală.
S-a dus asa cum era in baie,lasandu-mi o priveliste superba catre posteriorul ei bombat.Cred ca a realizat ca este goală abia când a intrat in baie,pentru ca atunci s-a auzit un mic tipat furios.Of ce o ador când e nervoasă.
Cât timp ea si-a facut dusul si rutina de dimineata,eu m-am îmbrăcat intr-un tricou alb,blugi skinny albastri,un hanorac gri si o pereche de New Balance de aceeasi culoare.Mi-am aranjat si parul,aplicând putin gel pentru a-i da o forma.
-Nemernicule..Nu puteai sa ma anunti ca am plecat goală de acolo?mi-a reprosat Claire nervoasă iesind din baie invelita intr-un prosop alb.
-Iubita mea..Atata timp cat pentru mine nu era niciun dezavantaj ci din contra,si mai ales faptul ca te-am mai vazut asa,nu vad care era scopul sa te anunt,am zis eu amuzat.
-Voi băieții nu înțelegi nimic.Mda,uzuala replică a fetelor.
Ce nu intelegem noi?Faptul ca noaptea când faceti sex ne oferiți corpul pe tava si dimineata deveniți dintr-o data pudice?Ca indiferent de cat de multe haine ati avea voi tot aveti nevoie de o reactualizare a garderobei?Ca atunci când sunteti pe stop aveti dreptul sa tipati la noi si sa va faceti crizele?
Si cică noi barbatii suntem dificili..
Si cum spuneam,din pudicitatea ei nici macar nu s-a schimbat de fata cu mine.Si-a luat hainele si a plecat in baie,inchizandu-mi usa in nas.
Claire's Pov
Mi-am îmbrăcat colantii albastri,maieul gri si adidasii de aceeasi culoare ,acum încercând sa ma ocup de par.Mă întreb cat o sa mai dureze ca bărbații sa înțeleagă ca noi ne schimbam de la o zi la alta fara vreo explicație..Cât o sa le ia sa înțeleagă că daca seara/noaptea ne cam oferim corpul pe tava,ei bine dragi bărbați dimineata nu va fi niciodata aceeasi situație.Odată cu dimineata apare si rusinea si multe altele.M-am enervat ca nu am reusit sa îmi aranjez parul in nici un fel,si am sfarsit prin a-l prinde cu o clema la spate.M-am dat cu fond de ten,rimel si balsam de buze si am iesit din baie dând ochii cu Colin căruia i-am aruncat o privire urâtă.
-Iubito chiar ai de gand sa stai supărată pe mine din cauza...chestiei aleia?ma intreaba el dar evit sa ii răspund si sa il privesc.
-Haide mai iubito..Imi pare rău,îmi spune el luandu-ma in brate pe la spate.Nu eram cu adevărat supărată pe el,doar ca pur si simplu îmi doream sa il țin in suspans puțin.
-Vorbim după..Acum hai la antrenament,am zis desprinzandu-ma din brațele lui.
Am mers catre terenul de volei unde ma asteptau fetele,iar Colin evident la fotbal unde va juca cu băieții.Profesoara noastra de volei nu cred ca era cu mai mult de 5 ani mai mare ca noi,si de aceea ne-am inteles minunat încă de prima data când am jucat.Arata foarte bine,si se vede ca meseria o ajuta sa isi mențină corpul intr-o forma extraordinara.
Dar evident ca din orice zi frumoasă nu lipseste si un moment mai putin neplăcut,asa cum nici Martha si păpușile Muppets nu puteau sa lipsească.Doamne fetele astea 3 si când vine vorba de sport arata ca niste curve.Martha purta o bustiera roz cu 5 mărimi mai mici,asta pentru a-i iesi sânii din ea.Cred ca vomit.Si colantii trei sferturi tot mulati si tot roz bonbon,cum sunt si adidasii de asemenea.Parul il avea prins intr-o coadă in vârful capului si pe buze un ruj roz care efectiv te făcea sa versi.Prietenele ei arătau asemănător,doar ca una era îmbrăcată in verde si una in galben.Ugh,si îmi plăcea verdele.
-Haideți sa facem echipele fetelor,ne spune Alexa venind pe teren alaturi de noi.Am facut echipele,cate 8 in fiecare,si eu eram evident cu surorile mele si separat de Martha si papusile ei.
Desi noi intreceam cu câteva puncte,Martha continua sa îmi arunce priviri superioare ca si cum ar fi ea cea mai buna.La un moment dat,mingea a ajuns la mine si fara sa îmi dau seama,din instinct am aruncat-o carte Martha.Doar ca ceva mai tare decat ar trebui,pentru ca i-am nimerit nasul lovit puternic de minge.Fata ei arata ca a unui clown.Toata lumea in afara de cele 3 pitipoance râdea,inclusiv Alexa.Eu incercam sa îmi stăpânesc râsul ca sa nu par nesimtita dar in acel moment eram cea mai mare scorpie pentru ca in loc sa îmi para rau ca am lovit-o,ma bucurăm enorm.
-Alexa dar nu este corect.Cum isi permite ea sa ma lovească pe mine?a zis Martha pe o voce care îmi zgaria urechile.
-Imi pare rău Martha dar eu nu sunt aici sa am grija sa nu va pocneasca mingea in fata.Asta este treaba voastră.Trebuia sa te descurci singura si sa te feresti de minge,i-a zis Alexa si Martha a pufnit nervoasă plecând cu prietenele ei din sala.
-Bravo fata.Esti tare,am auzit replici din partea mai multor fete pe care nici nu le cunosc.Se pare ca mai multa lume decat ma asteptam eu nu o suporta pe Martha.
Claire-1,Martha-0
Hey guys..Cum au fost primele doua zile la scoala?Sper sa aveti profesori ok,la fel cum ii am si eu.Aici aveti nextul.Probabil urmatorul capitol va veni sâmbătă sau duminică.💕
CITEȘTI
O vară ciudată
FanfictionTotul începe atunci cand 4 fete sunt adoptate de aceeasi familie.Anii trec,iar ei si formeaza o familie foarte frumoasa.Intr-o vara insa,pentru prima data de cand formeaza o familie, pleaca intr-o călătorie de afaceri,iar fetele sunt trimise intr-o...