Jessica's Pov
Tic-tac
Tic-tac
Tic-tacLa auzul alarmei,mi-am întins mana catre noptieră si am oprit-o.Am încercat sa cobor din pat dar ceva greu statea pe mine.
-Louis misca-ti curul ala puturos de pe mine,am tipat eu nervoasă încât el a cazut pe jos.
-Asa e mult mai bine,am zis ranjind calcandu-l "din greseala" pe piciorul drept.
-Sa vezi tu de nu ti-oi tabaci fundul ala,m-a amenintat el cu capul inca in podea.
-Nu prea poate sa îmi fie frica in timp ce tu esti pe jos,am zis eu amuzată dar cred ca l-am cam provocat deoarece s-a ridicat in urmatoarea secunda dând sa vina langa mine.
-Prea tarziu iubire,am zis după ce am intrat in baie incuiand-o in urma mea.
M-am uitat in oglindă si abia acum am observat ca sunt dezbrăcată si probabil si Louis la fel.Amintiri din noaptea trecuta îmi năvălesc in cap si îmi doresc sa ii sparg capul lui Louis ca nu m-a lăsat sa dorm nici 2 ore.Parul meu arata ca un cuib de păsări si machiajul negru de ieri mi se întinsese pe toata fata.Câteodată ma întreb ce tot vede Louis la mine.Dar decid sa ma bucur ca eu sunt norocoasa si nu altcineva.Iau peria încercând sa mi-o trec prin păr,dar renunț nervoasă după ce observ ca nu am nici o sansa.
-Bagami-as picioarele in el de par,zic dând drumul la apa pentru a ma spăla pe cap.
-Ce dracu faci in baia aia?Ma pis pe mine,se plânge Louis bătând in usa.
-Iubire ai doua variante:ori te pisi pe tine,ori in sticla pentru ca in baie nu intri in urmatoarea jumatate de ora,am zis după care am intrat in cada ignorandu-i strigătele disperate.
M-am relaxat sub apa fierbinte cam 20 de minute după care mi-am samponat parul si corpul.Am iesit din cada prinzandu-mi parul intr-un prosop si infasurandu-mi unul in jurul corpului.
-Si?Ce varianta ai ales?am intrebat amuzată când am intrat in camera.
-Varianta am ținut pana acum si la noapte o sa te fut pana nu o sa mai poți,a zis el alergând sper baie.
Aoleu!Încă o noapte ca aseara?Am pus-o!
-Daca azi noapte ai dormit putin,iti promit ca la noapte nu dormi deloc,strigă el din baie si pot sa jur ca acum se gândeste la fanteziile lui de om pervers.
-Du-te dracului!Am strigat eu la el si am deschis dulapul pentru a ma îmbracă cu ceva.
Mi-am luat un sutien rosu si un tricou roz simplu,o pereche de pantaloni scurți care îmi lasa la vedere o mica parte din fund si in picioare o pereche de VANS albi.M-am aplecat putin pentru a ajunge la masuta de machiaj si mi-am luat din trusă produsele necesare pentru un machiaj natural.
-Louis ce mama naibii faci?l-am intrebat eu când mâinile lui au inceput sa tragă de pantalonii mei in jos.
-Nu e clar?Cum sa iesi asa cu curu' la vedere sa te vadă toți băieții?intreaba el nervos.
-Bai băiete.De cate ori sa iti mai zic?Pot sa ies si dezbrăcată complet si sa se holbeze toți la mine.Singurul care ma intereseaza esti tu.M-am saturat sa iti tot repet,am zis eu dandu-mi ochii peste cap.
-Ok,asta inseamna ca pot si eu sa ies asa,spune acesta indiferent scotandu-si tricoul,dând de abdomenul sau superb.
-Nici sa nu te gândesti,am zis eu apropiindu-ma de el cu degetul ridicat.
-Dar ce?Suntem chit,nu?a zis el ranjind.
-Nesimtitule...Suntem chit daca merg eu in sutien sau in chiloți tanga.Vrei asa?am intrebat eu iar e a clătinat speriat din cap.Atunci imbraca-te,am ordonat eu si el s-a conformat.
M-a luat de brat si am iesit împreună pe usa si am mers la masa unde am dat de surorile mele si de băieți.
-Ba de ce aveti fetele astea?le-am intrebat eu vazandu-le fetele obosite.
-Am facut sex aseara,mi-au raspuns toate 3 la un loc si am izbucnit in ras.
-Doamne nu cred.Toate 3?intreaba Allysa uimită.
-4,am raspuns eu amuzată.
-Iar ti-a ținut Louis sesiunea de noapte întreagă?ma intreaba Kate amuzată.
-Aproape.Dar mi-a promis ca azi nu închid un ochi,am raspuns eu.Si cum a fost pentru prima data dragelor?le întreb eu pe Kate si Claire.
-Hei hei....La mine a fost a doua,s-a lăudat Kate.La Claire cred ca prima.
-Da prima.A fost minunat,a răspuns eu fericită.
-Acum suntem grupul nevirginelor,am zis eu râzând si ne-am îmbrățișat toate 4.
-Ce e aici mai?ne intreaba Zayn cu ceilalți băieți in urma sa.
-Grupul nevirginelor,am repetat eu după care băieții s-au privit între ei si au inceput sa rada copios.
-Mama ce barfitoare sunt surorile jur.O seara a trecut si deja stiu,a zis Colin amuzat.
-Ce sa faci mai..Asa aflam si noi cum sunteți fiecare la pat,a zis Allysa încercând sa para serioasa si se pare ca i-a reusit deoarece fetele băieților erau bune de You Tube.
-Bravo sora mea!a zis Kate bătând palma cu ea.
-Deci nu e adevarat?intreaba Kevin parca usurat.
-Nu in totalitate.Aflam doar detaliile picante,cum am făcut-o si daca ne-a placut,a zis Claire si ei iar s-au îngălbenit la fata.
-Frate eu zic sa plecăm.Nu de alta dar cred ca am febra si probabil îmi trebuie si un calmant,a zis Louis speriat si au plecat toți 4 in cantina noi continuând sa râdem.
-Asta zici ca e din filmul ala "Cum sa scapi de un tip in 10 zile" jur,zic eu amuzată de situația in care i-am pus pe băieți.Dar si ei sunt la fel ca bărbatul ala.Nu ne lasa sub nicio forma chiar daca suntem nebune la cap.
CITEȘTI
O vară ciudată
Fiksi PenggemarTotul începe atunci cand 4 fete sunt adoptate de aceeasi familie.Anii trec,iar ei si formeaza o familie foarte frumoasa.Intr-o vara insa,pentru prima data de cand formeaza o familie, pleaca intr-o călătorie de afaceri,iar fetele sunt trimise intr-o...