Capitolul 13

172 10 1
                                    

Colin's Pov

Tarfa dracu care e tarfa.M-a mâncat in cur sa fac publica vestea ca suntem împreună,pe care săracă Claire a fost suprinsa sa o audă insa nu s-a împotrivit deloc.Da recunosc ca ma deranjează privirile unora asupra ei,dar in nici un caz nu ma simt amenințat.Sunt prea perfect.

Revenind la Martha,e cea mai tampita fiinta de pe planeta.Nu putea sa ma lase sa ma bucur de relația asta.Trebuia ea sa intervină.Trebuie sa recunosc ca nu spune chiar adevarul,dar nici nu minte în totalitate.Am observat ca Claire e supărată.Desi cât a mai durat jocul părea vesela si naturală, când am ajuns in camera si-a facut un dus si a inceput sa butoneze telefonul din pat.

-Claire...Am inceput eu sa vorbesc insa exact asa cum ma asteptam m-a întrerupt.

-Nu vreau sa aud nimic de la tine,a spus eu neluandu-si privirea din telefon.Nu o invinovatesc,sunt un idiot insa nici ce spune idioata aia nu e in totalitate adevarat.

-Te rog doar asculta-mă,am spus apropiindu-ma de patul ei.

-Ce sa ascult Colin?Inainte mi-ai zis ceva.Recunosti deci ca nu e adevarat?a zis aceasta si si-a ridicat pentru prima data privirea din telefon.

-Nu in totalitate,am spus lăsând capul in jos putin rusinat de situație.Dar nici ce spune Martha nu e in totalitate adevarat, am zis eu în apărarea mea.

-Esti dispusă sa asculti si varianta mea?întreb eu plin de speranță văzând ca eu nu spune nimic.

-Fie...Sper ca de data asta sa nu mai fie minciuni,spune Claire lăsând telefonul pe noptiera de langa patul ei.

-O sa fie adevarul,am zis eu.

-Deci...A venit intr-adevăr la noi in camera si s-a asezat pe patul meu.Eu am rămas cu ochii închisi pentru ca eram mai mult ca sigur ca esti tu.Nu mai stiu daca a vorbit,dar daca a vorbit ti-a imitat vocea la perfecție.Exact când ai deschis usa,a sărit la propriu pe mine si m-a sărutat pe buze.Pana atunci nu o făcuse.A vrut sa se răzbune.Si a folosit ipostaza in care ne-ai prins ca pretext,am vorbit eu si ea părea socata de ce am zis.Asta pana când fata i s-a umplut de furie si s-a ridicat nervoasă prin pat,agitandu-se prin camera.

-Tarfa proasta,a spus ea nervoasă printre dinți.

Claire's Pov

Sa il cred,sa nu il cred?Grea decizie.Părea asa de sincer când mi-a zis.Nu cred ca minte.Cel putin nu de data asta.

-Colin nu o mai suport.Sper sa o calce trenul,am zis eu nervoasă.

-Linisteste-te iubito,a spus acesta plimbandu-si mana prin parul meu stiind ca ma calmează. O sa încerce la nesfârsit sa ne strice relația,dar daca rămânem împreună,si o vom face,vom putea trece peste fazele ei de rahat,a continuat el făcând sa apara un zâmbet pe fata mea.

-Crezi?întreb eu plina de speranță.

-Sunt sigur de asta.Trebuie doar sa avem incredere unul in altul si sa ne spunem totul,a zis el zambindu-mi dulce.

-Vreau sa dorm,am spus eu cascand.

-Bine...Noapte buna iubito,spune acesta sarutandu-ma protector oe frunte.

Colin s-a dus si s-a asezat la el in pat iar eu am stins lumina bagandu-ma in pat.Stăteam si priveam pereții,neputând sa dorm.Am mai stat încă câteva minute,insa fara rezultat.

-Colin?am spus eu încet vrand sa vad daca doarme.

-Da?a răspuns acesta imediat.

-Vreau sa vii langa mine,am spus eu întorcându-ma cu fata catre patul sau si am putut observa un zâmbet.

-Serios?a intrebat el extrem de fericit.

-Da.Nu pot sa dorm si sigur ma poți ajuta,am zis eu iar el a venit langa mine.

M-am asezat cu spatele la el,iar el m-a strâns tare in brate si m-a lipit de el,ca mai apoi sa ne acopere cu pătura subțire.Am stat asa câteva minute bune,in acest timp el facandu-mi cu mana prin par si pe spate.De data asta nu cred ca se mai pune problema ca nu pot sa dorm,acum nici ca as mai vrea.

-Iti promit ca o sa incerc sa nu te mai dezamagesc vreodată.Esti unul din cele mai bune lucruri care mi s-au intamplat.Nu stiu cum un idiot ca mine,a dat de un ingeras asa ca tine.Nu te merit,mi-a soptit acesta blând si cu emoție in glas.

-Nu mai spune asta.Asta este ce eu am ales.Am incredere in tine,desi ai călcat strâmb pentru inceput.Dar oricine are parte de o a doua sansa,nu?am spus eu in timp ce m-am întors cu tot corpul spre el.Desi era aproape beznă în camera,eu ii puteam vedea ochii si sclipirea din ei.

Fara nici o atenționare,si-a lipit buzele de ale mele,formând un sărut tandru dar in acelasi timp flămând si haotic.Buzele lui le framantau pe ale mele,iar limbile noastre formau un dans superb.Cel mai frumos.Am mai fost cu mai mulți băieți inainte de Colin,insa cu nici unul nu m-am simtit asa de bine dintr-un amărât de sărut.Acum îmi dau seama ca nu contează de fapt ca e doar un sărut.Contează cu cine il realizezi.

Colin's Pov

Doamne ce îmi poate face fata asta prin câteva cuvinte si un sărut.Am avut zeci de fete înaintea ei,si da pot sa spun ca arătau mai bine ca ea.Mai inalte,cu forme mai mari.Dar îmi dau seama ca nu puteam avea o relație cu nici una dintre ele.Toate aceste fete,se mulțumeau cu o noapte si după aceea plecau.Probabil in fiecare seara pe la altul.Acum îmi dau seama cat poate fi de urat sa faci asa ceva.Si îmi pare rău ca am fost unul dintre bărbații aceia.Acum îmi dau seama ca trebuie sa prețuiesc cu mare atentie fata de langa mine.Ochii ei nu merita sa verse lacrimi,iar sufletul ei nu merita sa fie dezamăgit.E prea inocenta.Si cred ca "durul" de mine începe sa se îndrăgostească chiar de inocenta ei.

Bunaaa...Uitati si un capitol mai siropos si sentimental :))
Îmi face mare placere sa scriu si din acestea.Deseori ma regăsesc in ceea ce scriu.De asta cred ca tuturor care va place sa citiți ar trebui sa va apucati si de scris.Măcar încercați.Nici eu nu am avut incredere in mine la prima carte.Si acum ghici ce?O pregătesc chiar pe a treia.Au inceput sa îmi vina ideile.:)))

Mai durează putin pana când o sa postez acea carte.Se va numi "The misterous guy".O sa va anunt când o sa o postez.Va pup ❤

App nu stiu când o sa postez urmatoarele 2-3 capitole,pentru ca maine la noapte plec in Grecia si sper sa am timp sa scriu si pe acolo.

O vară ciudată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum