Capitolul 20

107 8 0
                                    

Colin's Pov

-Na na na,fredonez eu în dus.Întotdeauna am facut asta,încă de când sunt mic,dar niciodata nu am recunoscut.In public,nici atat.Am o voce destul de buna,insa curaj nu.

La radio era una din melodiile mele preferate,asa ca am inceput sa cânt si mai tare,având in vedere ca sunt singura in camera.La finalul melodiei,a fost un moment in care radio-ul s-a blocat,iar eu am auzit râsul cristalin pe care l-as recunoaste dintr-o mie.

Am întors capul si am vazut-o in pragul usii pe Claire,care acum se prabusea la pământ si se ținea de burta din cauza rasului.Am iesit din dus imediat,iar un val de rusine m-a cuprins imediat.Nicidecum din cauza faptului ca sunt dezbrăcat complet,ci din cauza faptului ca e prima care mi-a auzit vocea mirifică de diva.

-Daca nu ti-a placut poți sa îmi spui,am zis eu iar ea a inceput sa rada si mai tare.

-N-nu e v-vorba de asta,a spus printre sughiturile provocate de râsul excesiv.Doar ca nu ma asteptam sa te gasesc vreodată asa,a continuat ea calmandu-se putin.

-Eh,uite ca mai are lumea si talente ascunse,am zis eu iar ea a aprobat.

-Ca tot vorbim de talent,eu cred ca ar trebui sa te duci la X Factor sau ceva de genul.Serios acum,tu chiar ai voce,mi-a zis ea si imi puteam da seama ca acum chiar nu e ironică.

-Îmi e rusine,am raspuns eu stânjenit.

-Tu cu rusinea in aceeasi propoziție?Nu se poate.Vorbesti de rusine dar te plimbi cu bijuteria la vedere prin fata mea fara jenă,am zis eu râzând.

-Dar ce,vrei sa spui ca nu iti convine?a zis el apropiindu-se de mine.

-.......

-Asa credeam si eu,a zis după care m-a sarutat pe buze si s-a aruncat in patul sau,asa dezbrăcat cum era.

-La cina,a strigat profesoara de afara.

-Dati-va dracu toți cu programul vostru de rahat,a spus Colin nervos după care si-a luat o pereche de boxeri pe el.

Eu mi-am luat o salopetă alba din dantelă cu pantalon scurt,o jacheta albastră de blugi si o pereche de sandale aurii.Parul l-am îndreptat repede cu placa si am aplicat rapid niste fard si putin ruj si eram gata.

Parul l-am îndreptat repede cu placa si am aplicat rapid niste fard si putin ruj si eram gata

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am iesit din camera si am mers in cantina,evident după ce Colin m-a complimentat.M-am dus la masa langa surorile mele si când am vazut-o pe Kate mi-am dat seama ca ea are ceva sa îmi povestească dar am zis sa o las pe mai tarziu.Am mâncat cu scârba pastele alea care nu trebuiau date nici măcar unul animal de pe strada.Cred ca a fost pentru prima data când mâncarea a fost oribila.

-Eu si domnul director vom merge in camera,dar am stabilit cu Maria ca veti merge afara si veti juca mima,a zis directoarea si a plecat.

A,daca vom fi cu Maria clar va fi misto seara asta.

După ce am terminat de mâncat,am plecat cu toții spre locul unde vom juca mima.Toți s-au asezat,insa eu am luat-o de o parte pe Kate sa discutăm.Nici una din noi nu era atenta la joc,sper sa nu se observe.

-Va miscati repede nebunilor,am zis eu iar a rosit imediat.

-Ne-am dorit amândoi si am simtit ca e momentul potrivit asa ca...Am facut-o,a zis putin timidă.

-Ma bucur!Dar revenind,de unde ai tu hainele alea?am intrebat-o eu vrând sa par nervoasă.

-Pai sunt asa ca le am de când eram mai mica.Si plus ca sunt de casa si in casa asa stau,a zis ea.

-Pai si cum le-ai gasit tocmai pe astea mulate si scurte?am intrebat eu.

-Îmi pare rău ca iubitul tau posesiv si pervers a venit la mine si a cerut:"Cele mai sexi si scurte si mulate haine pe care le ai acum",a zis ea imitandu-i vocea lui Colin provocându-mi un ras.

-Ce vorbiti dragelor?intreaba Allysa apropiindu-se putin de noi.

-Bârfe,am zis eu putin mai tare încât m-au auzit toți.

-Da.Asta e!a zis Colin si eu eram nedumerită.

-Ce e?am intrebat confuză.

-Asta am mimat,tu ai ghicit si trebuie sa mimezi ce iti voi spune eu,a zis ranjind pervers.O nu,sunt un om mort.

-Băi băi stai asa.Eu nici nu am fost atenta la jocul asta.Vorbeam cu Kate,am zis eu si toata lumea si-a îndreptat privirea spre mine si sora mea.

-Nu contează ce făceai,contează ca ai dat răspunsul,a zis un băiat pe care nu il cunosteam.

-Of,am zis si m-am îndreptat nervoasă spre Colin.

-Am ceva special pentru tine,mi-a soptit el astfel încât ceilalti nu ne-au auzit.

-Ar trebui sa îmi fie frica?am intrebat eu ranjind.

-Asta decizi tu.Trebuie sa ma mimezi pe mine.Adică ca sa iti fie mai usor poți sa mimezi ce vezi tu perfect la un barbat si cred ca o sa isi dea seama,a zis el iar eu am pufnit nervoasă.

M-am gandit mai bine si chiar daca m-a enervat provocarea lui de rahat,nu aveam nici o sansa ca lumea sa ghicească daca făceam un băiat vai de mama lui.

Am inceput sa arăt mușchii,ca este înalt,are freza,ochii căprui ca ai mei si sper ca am reusit sa arăt ca da toate fetele pe spate.Toata lumea începuse cu Adonis,băiat bun iar eu am arătat sinonim printr-un semn,spre fericirea lui Colin.

-Ba cred ca e vorba de un băiat care ii place ei,a zis Jess ganditoare.A,stai...Colin?a intrebat ea iar eu am aplaudat-o si am chemat-o langa mine.

-Curvă...Sau Martha,cum preferi,am zis eu si amândouă am inceput sa râdem.

M-am asezat pe un scaun si m-am uitat amuzată cum isi face provocarea.A arătat buzele cu acid,parul blond cu volum,hainele scurte si decoltate si pantofii cu toc enorm.

-Martha?a zis Kate fara sa vrea.

-Bravo sora mea.Era curva,dar sunt cam similare,a zis Jess iar toata sala a inceput sa rada cu exceptia Marthei si avocatele ei.

Bunaa...Îmi pare rău ca a durat mai mult capitolul asta,dar credeti-ma ca in vacanta am timp mai putin decat in timpul scolii.😂😂 Btw,sper sa va placă!👄

Nu stiu când o sa vina nextul.Marți dimineața plec intr-o tabără timp de o saptamana.Promit ca o sa scriu cat pot de des.❤

O vară ciudată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum