Kate's Pov
Mergeam pe holurile campusului pana când am dat de camera mea:215.Cu colegul meu de camera nu prea am apucat sa ma cunosc si nici sa vorbesc (fata tristă).Tot ce stiu e ca îl cheamă Kevin si ca e super frumos.Am trântit geamantanul langa unul din paturi si m-am trântit pe primul care mi-a iesit în cale.Kevin a chicotit la reacția mea de copil nedormit si a aruncat o privire prin camera.
-Cum e?am intrebat eu cu voce mica.
-Pare frumos.Mai avem o baie si o mica bucătărie,a spus acesta cu o voce răgușită dându-si cu mână prin par.Ohhh,ochii aia ma omoara!
M-am ridicat din pat si amândoi ne-am desfăcut bagajele punând hainele în dulapuri.Kevin s-a hotărât sa faca un dus,iar eu m-am tolanit din nou in pat.După 10 minute am auzit o usa care s-a deschis si mi-am dat seama ca e cea din baie.Am inchis repede ochii dând de inteles ca dorm,iar Kevin părea convins ca dorm.Având doar un prosop înfășurat in jurul taliei,s-a asezat pe pat butonand telefonul.Dumnezeule ce abdomen perfect!Noroc ca am părul pe fata si ca nu se vede ca ma holbez.Totusi la un moment dat cred ca s-a prins.
-Ma spionezi cumva?a intrebat ridicandu-se din pat.
M-am abținut cât am putut de mult sa nu vorbesc,si am continuat sa ma prefac ca dorm.
-Stiu ca nu dormi,a continuat apropiindu-se de patul meu usor usor.
Pauză...
In câteva secunde am simtit un corp tare deasupra mea care ma gadila fara oprire.Desi voiam sa il rog sa se oprească,nu puteam sa scot un cuvant din cauza respirației grele.Hmm,se pare ca se distrează copios pe seama mea.Gasesc eu o metoda de răzbunare pentru data viitoare.
-Kevin te rog,am spus eu dar a sunat mai mult ca un suspin.
-Nț Nț Nț ,a continuat el sa ma tachineze.
-Veniti la masa,s-a auzit o voce de afara.Nu pot sa cred ca spun asta dar Multumesc doamna directoare.M-ati salvat.
-Doamne ajuta,am oftat usurata când Kevin s-a ridicat de pe mine si nici nu stiu când am ajuns jos din pat.M-am ridicat si eu de la sol mergând spre usa.Mână mi-a fost prinsă si am fost trasa intr-o scurtă îmbrătisare.
-Daca nu vrei sa mai patesti asta data viitoare nu ma mai minti,mi-a soptit acesta usor in ureche.Nu ma simt intimidat sa stii,a ranjit el iar eu mi-am dat ochii peste cap.
Am părăsit apoi camera,de data asta fara sa fiu trasa înapoi in camera si am plecat spre sala de mese.Se pare ca am cam ajuns ultimii, deoarece mai sunt doar doua locuri libere unul lângă surorile mele si unul lângă niste băieți.Fetele ma priveau intr-un mod ciudat dar pervers iar băieții aceia la fel pe Kevin.E clar,am dat de dracu!
Claire's Pov
-Cine e băiatul?intreaba Jessica cu spranceana ridicată.
-Mama,răspunde Kate dandu-si ochii peste cap.Probabil s-a prins ca o asteapta o serie lunga de intrebari.E colegul meu de camera Kevin.
-O dar stie si cum il cheamă,spune Allysa facandu-i cu ochiul.
-Asa si?întreb eu indiferenta
-Pai cum asa si.Asta inseamna ca au vorbit si ca au-a continuat Allysa dar Kate s-a enervat si a intrerupt-o.
-Ba da-o dracu de treabă!Nici la masa nu am liniste.Am vorbit lucruri elementare gen cum te cheamă si din-astea.De ce cacat reactionati de parca ne-am tras o?intreaba aceasta nervoasă.
-Pentru ca freza ta asta spune,continua Jess putin amuzată.
Kate isi ia speriată telefonul in mana si isi priveste reflexia.Se uita speriată apoi se duce si il trage rapid pe acel Kevin de mana fara sa spună nimic.Toți băieții de la masa lui rad,inclusiv Colin.Mda,se pare ca sunt prieteni.Deja a inceput sa ma enerveze si am ajuns doar de o jumatate de ora aici.Nu stiu cum o sa il suport 3 luni de zile.M-am dus la camera mea si am scos cheia din buzunar pentru a o descuia.Nici nu am apucat sa rotesc cheia că m-am pomenit cu o palmă peste fund.
-Mama ce s-a lipit, a exclamat Colin privindu-si mândru mana si fundul meu probabil rosu.
-Asa cum se va lipi mana mea de fata ta, am spus pregătindu-ma sa il pocnesc dar a fost mai rapid prinzandu-mi mana in miscare.
-Ușurel pisicuto,mi-a soptit in ureche impingandu-ma in usa el fiind lipit de mine.A inceput sa îmi depună mici saruturi pe gât si mi-a trebuit toata tăria mea sa il împing de pe mine.
-Cum dracu îndrăznești?am intrebat eu nervoasă intrând in camera.
-Sunt un barbat liber si singur.Stiam ca am voie sa îmi incerc norocul la fete,a spus acesta râzând.
-Mai si minti ca boul,am spus eu dar el părea ca nu intelege.Ce nu mai stii?Fata de acum 2 zile de la piscină ai uitat-o?am intrebat eu ironică dar am fost suprinsa când el a inceput sa rada.
-In primul rand îmi place ca esti atenta la detalii.Iar in al doilea rand acea fata e vara-mea,a spus el iar eu am rămas mască.Bunaciunea aia e vara-sa?
-Da stiu ca e frumoasă,seamana cu varul ei,a spus el ranjind.Cum rahat îmi ghicește gândurile?Si apropo,daca nu vrei sa stie toata lumea ce gândesti,fii mai atenta la mimică,a spus făcându-mi cu ochiul după care s-a aruncat in pat.Ciudat băiatul asta.
-Apropo acum îmi dau seama ca are logică faptul ca fata aia e vara-ta si nu iubita ta.Nu stiu cine te-ar putea suporta,am spus eu ironică.
-O sa vezi cat va fi de usor sa ma suporți iubito, a spus el iar eu am încremenit si am tăcut din gura ca proasta.Ce vrea sa însemne asta?
Heiii..Si uitati ca nextul a venit mai repede decat credeam.Am zis sa nu o mai lungesc si am scris astăzi.Urmatorul nu stiu când vine.Btw,mâine am examen si mor de frica!Va pup 💓
La media e Kevin.
CITEȘTI
O vară ciudată
FanfictionTotul începe atunci cand 4 fete sunt adoptate de aceeasi familie.Anii trec,iar ei si formeaza o familie foarte frumoasa.Intr-o vara insa,pentru prima data de cand formeaza o familie, pleaca intr-o călătorie de afaceri,iar fetele sunt trimise intr-o...