Capitolul 41

47 3 0
                                    

Claire's Pov

-Colin!Pot sa stiu de ce ai pus alarma asta blestemata asa de devreme?am tipat eu nervoasă.

-Pentru ca nu avem liber azi.Mergem la plaja si film.Ai uitat?m-a intrebat el amuzat.

-Aa..Tampenia asta..Parca vezi ca mergem sa vedem o animatie din anii 50',am zis eu plictisită întorcându-ma pe o parte.

-De fapt,ne alegem noi filmul.Haide iubita!Va fi bine,m-a încurajat el zâmbind si m-am ridicat in sfârsit din pat.M-a pupat pe obraz si eu m-am dus plictisită la baie.Mi-am facut rutina de dimineata si m-am dus la dulap.Afara era o căldură de nedescris.

Mi-am luat unul dintre costumele mele de baie preferate.Era cu nuanțe de verde roz si negru si de asemenea foarte comod.

Pe deasupra,mi-am luat o rochie albă scurtă si foarte subtire,pe cap o pălărie de soare si in picioare o pereche de sandale crem.


Parul mi l-am lăsat desfăcut,si m-am machjat decat cu putin fond de ten si luciu de buze.Evident ca eu am pregătit toate lucrurile pentru plaja,si când in sfârsit era totul gata am plecat spre autocar.Micul dejun il ratasem ca in ultima vreme,dar oricum nu sunt adepta a mancatului dimineata.

Am ales un loc la nimereală in autocar,si am inchis ochii încercând sa adorm.I-am înjurat in mintea mea pe toți cei care intrau si nu puteau pur si simplu sa vorbească mai încet.Mi-am deschis ochii decat când am auzit ca s-a ocupat locul de langa mine,dar m-am calmat când am vazut-o pe Kate si am inchis ochii la loc.

***

Mi-am deschis usor ochii.Evident ca fericirea si totodată somnul meu nu duseseră prea mult.Pai nu se putea ca într-o expediție pana la plaja sa ratăm prezența unui ghid.Când a inceput sa zică "la dreapta avem....,observați acum in stânga noastra statuia lu nu stiu cui",mi-am dat seama ca sansele mele de a adormi sunt egale cu 0.Am mai discutat cate ceva cu Kate,pana când autocarul a oprit brusc si a parcat.Am coborât cu toții.

-Am ajuns la destinatie.Chiar aici aveti o plaja renumita din aceasta zona.Timpul de stat aici este de 3 ore.La ora 1 P.M. ne vedem tot aici,ne-a zis ghidul si noi am mers imediat pe plaja.

Zona renumita sau nu,am simtit ca vad Raiul cu ochii mei.O plaja neamenajata,dar tocmai frumusețea naturală era ceva extraordinar.Nisipul era extraordinar de fin iar apa avea o culoare albastra-verzuie si avea o claritate nemaipomenită.In depărtare era un munte.Pe plaja era fixat un stejar cu un hamac la un capăt deasupra apei.

Mi-am întins prosopul meu albastru pe nisipul fin,mi-am dat rochia jos si m-am asezat.Soarele era foarte puternic dar cum îmi doream mult sa ma bronzez era ok.Tocmai când credeam ca o sa am parte de putina liniste,am simtit cum apa rece a oceanului a fost aruncată pe mine.Am tresărit nervoasă si m-am ridicat in fund.Pentru a ii vedea pe Jess,Kate,Allysa si băieții.

-A cui a fost ideea retardată?Si de unde dracu aveti galetusa asta?am intrebat eu.

-Nu contează asta.Misca-te in apa ca sa nu mai aruncăm in tine pana vii tu de bunăvoie,practic m-a obligat Jess tragandu-ma după ea pana in ocean.

Partea buna era ca ma obișnuisem deja cu temperatura apei si nu trebuia sa stau sa ma obisnuiesc cu ea.Chiar când voiam sa ma întind sa înot,prietenii mei dragi m-au aruncat in apa iar eu am aterizat fix pe burta.Iar parul meu proaspăt spălat era acum proaspăt...sărat.

-Nu ati facut asta,am zis eu amenințător.

-Ba da.Imi place ca ne ameninti.Stii ca suntem 7 contra 1,nu?a zis Kate ranjind diabolic.

Dar deja cuvintele ei nu mai reprezentau nimic in momentul in care l-am vazut pe bărbatul care mi-a adus acum câteva zile scrisoarea de la ai mei.Am iesit din apă înghițind in sec.Nu as vrea ca omul asta sa faca o scena pe aici.Avea ca de obicei un plic in mana.Am auzit strigate in urma mea,dar le-am ignorat.

M-am îndreptat spre bărbatul care ma cauta cu privirea pe plaja întinsă.I-am smuls plicul din mana si l-am privit urat.

-Ma bucur ca de data asta nu ai cum sa ma agresezi lipindu-ma de pereti,am zis eu ironic.

-Imi pare rău domnisoara dar asa mi s-au dat ordinele.Au zis ca daca te-as fi abordat altfel era posibil sa nu vrei sa ma asculti,a zis el.

-Aha bine..Sa le transmiți ca după ce o sa le dau răspunsul la aceasta scrisoare,nu mai vreau sa îmi trimita absolut nimic,i-am zis eu si apoi am plecat.

Am băgat plicul in geanta si m-am întors in apa ca si cum nu s-a intamplat nimic.Am decis sa ii spun decat lui Colin fiindcă el părea foarte suspicios.

-Am primit de la ai mei niste poze cu Angel,am mințit eu încercând sa fiu cat de cat credibilă.

A aprobat din cap si apoi am inceput sa ne jucam prin apa.As fi vrut sa am parte de asemenea momente frumoase mereu.Sa se oprească timpul in loc,sa rămân mereu aici distrandu-ma alaturi de persoanele dragi.Fara drame de familie.Ma gândesc oare cum se simt fetele?Chiar daca părinții lor naturali au murit,macar ele stiu ca au o singura familie....

O vară ciudată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum