Claire's Pov
Mi-am luat un cocktail pentru a nu stiu cata oară in seara aia...Cred ca barmanul se saturase deja de fata mea...In alte circumstante posibil ma simteam prost sa nu pot sa ma țin pe picioare,dar atâta timp cat si restul inclusiv Maria era in aceeasi stare ca si mine,nu prea îmi pasă.Era ora 4 dimineata si mai rămăsesem in jur de 20.Cum nu prea mai puteam sa gândim coerent si sa mergem,ce putea fi mai bine decat sa ne jucam următoarea carte?Un băiat a reusit performanța de a se deplasa pana la camera lui si înapoi,aducând un pachet de carti de joc.
-Incep eu...Urmatoarea carte sa....ne faca o demonstrație de dans din buric,a zis Peter începând jocul.
Cartea a fost ridicată si era cifra Berthei.Aceasta s-a ridicat,si după ce a inceput melodia,a inceput si ea sa se miste pe ritm.Nu am mai vazut-o niciodata asa de curajoasă.Mda,alcoolul asta...Peter o sorbea din priviri si pot sa garantez ca se bucura enorm ca a dat aceasta provocare si a picat ea.După ce si-a terminat demonstrația,s-a asezat inapoi la locul ei.
-Urmatoarea carte sa bea ce a mai rămas pe fundul acelei sticle,a zis ea si am picat eu.
Am luat rapid cele câteva guri rămase,care nu se mai simțeau deloc la cat eram de beată.Mi-am dat seama cat de multa băutura se consumase si am ras in gândul meu.
-Urmatoarea carte sa se învârte de 15 ori cu capul in jos,si apoi sa alerge de aici pana la poarta, am zis eu si a picat Kevin.M-a privit cu ură si apoi s-a ridicat.Pot sa declar cu mana pe inima ca nu am mai ras demult asa cu pofta.Desi la inceput pare usor,provocarea asta e grea si daca nu ai pus gura pe alcool.Dar acum fiindcă era si beat,era sa rămână agățat prin crengi.Când s-a întors la locul lui,i-am observat privirea si stiam ca avea sa se răzbune.
-Bun...Următoarea carte sa ii danseze in poala lui Colin,a zis Kevin cu un rânjet diabolic pe fata.Am înghițit in sec.Cartea trasa a fost un 10 de trefla...adică cartea mea.
-Yeyyyyy!Se numeste tzeapa,n-ai mai loat tzeapa,fortza steaua fortza steaua hei hei,am zis eu fara sa realizez invartindu-ma ca un copil mic care a primit o ciocolată.
M-am asezat in poala lui Colin,iar el si-a asezat mâinile pe soldurile mele.
-Imi place de tine beată...Toata timiditatea iti dispare si devii foarte curajoasă si tupeista.Mi-ar plăcea sa fii la fel de sălbatică si in pat,mi-a soptit el in ureche.
-E bine sa vrei iubire,i-am zis eu râzând de fata lui de cățel plouat.
După replica mea,am inceput sa mă misc cat de senzual am putut in poala lui Colin.Stiam ca le ofer o priveliște superba asupra fundului meu si celorlalti.Insa in momentul asta părea ca suntem doar eu si Colin.Desi ii plăcea la nebunie,privirea sa zicea ceva de genul:daca nu te opresti acum,o sa îmi dau drumul in boxeri.Oricât de mult mi-as fi dorit sa rad putin,m-am ca gandit ca Colin ar putea gasi o metoda foarte buna de răzbunare.Mult mai inspirată decat a mea in orice caz.
-Hei,hei,treci înapoi,a zis Jess indicând poala lui Colin.Am privit-o cu cea mai amenințătoare privire posibilă.
-Alo blondo...Ia vezi..Urmatoarea carte sa bata la usa directoarei,si sa alerge inapoi aici,a zis Colin.
A picat Jess.
-Du-te dracu bă,a zis ea dar deja mergea spre camera directoarei.Imi place mai mult de sora-mea când e beată.Face orice ii spui.
Peste 2-3 minute,s-a întors inapoi gafaind si râzând.Toți o priveam curiosi.
-Moooor...Vedeti ca vin barbarii si ne ataca,a zis ea amuzată si toți am ras.Pana când a părut bărbatul suprem a.k.a. directoarea.Upsy...
-Voi toți,fiecare la el in camera..Maine va treziți la 7,ca sa stiti,a zis ea si după a plecat.Sincera sa fiu m-a cam speriat fata ei de noapte.Imi pare rău pentru sotul ei.Asta daca are asa ceva.
Ne-am ridicat fiecare si am plecat spre camerele noastre.Ma si gândeam cum dracu nu o observase directoarea pe Maria.Era destul de evidenta pe scaunul ala.Am trezit-o si pe ea si când i-am zis ca ne-au atacat barbarii,s-a pus intr-o pozitie de lupta.
-Calm,calm...Asta e numele de cod pentru directoare,i-am zis eu amuzată.
-A pai zi dracu asa...Ma pregăteam sa atac,a zis ea.
Am plecat fiecare spre camerele noastre...M-am trântit in pat fara sa ma mai schimb si sa ma demachiez,desi îmi patasem hainele cu tot felul de cocktailuri si fata probabil îmi era spoita.M-am uitat la ceas.6:15.Mi-am pus ceasul la 9...Nu îmi pasa daca întârzii sau nu.Cum am inchis ochii,am si adormit.
*****
M-am ridicat lenesa din cap,si m-am dus la baie pentru a-mi spăla fata plina de rimel.Cum nu am reusit sa îmi fac parul sa stea intr-un anume fel, am fost nevoită sa il prind.Capul îmi bubuia groaznic.Am facut toate eforturile sa il trezesc pe Colin,reusind intr-un final.
Mi-am luat o pereche de blugi albastri rupti pe alocuri,o bluza gri cu rosu si in picioare o pereche de adidași albi.Mi-am luat pe deasupra o geacă de piele neagră,si mi-am pus o pereche de ochelari de soare ca sa îmi ascundă cearcanele.
Spre surprinderea mea,Colin era deja gata sa mergem la micul dejun.Si acum,intalnire de gradul 3 cu barbara suprema.
CITEȘTI
O vară ciudată
FanfictionTotul începe atunci cand 4 fete sunt adoptate de aceeasi familie.Anii trec,iar ei si formeaza o familie foarte frumoasa.Intr-o vara insa,pentru prima data de cand formeaza o familie, pleaca intr-o călătorie de afaceri,iar fetele sunt trimise intr-o...